Aldus Remlof.quote:Die gast is echt een baas, hoe hij praat... echt baas![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossem
Klacht: Te weinig maarten van rossem op tv
Vorige deel: Maarten van rossem, wat een baas :)
*nu (ten tijde van opening van dit topic) op Radio 1 over de Amerikaanse midterm elections
Vermoed dat Van Rossem zich weinig aantrekt van wat jij over hem denkt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Een baas van de treurigheid, dat istie wel ja. Ik krijg altijd spontaan medelijden als ik hem zie optreden
Ik heb meer te doen met de personen die genadeloos afgebrand worden door zijn scherpe analyses.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:02 schreef Scorpie het volgende:
Een baas van de treurigheid, dat istie wel ja. Ik krijg altijd spontaan medelijden als ik hem zie optreden
Als ie iets niet is dan is het wel arrogant, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Een vervelende wijsneus. Geen domme wijsneus trouwens, maar zijn intelligentie heeft hem arrogant gemaakt en dat vind ik een tekortkoming.
Eens, intelligente man en een goede kijk op zakenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Een vervelende wijsneus. Geen domme wijsneus trouwens, maar zijn intelligentie heeft hem arrogant gemaakt en dat vind ik een tekortkoming.
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen met de personen die genadeloos afgebrand worden door zijn scherpe analyses..
Hij is wel een beetje een karikatuur geworden ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.
Vooral bij DWDD is hij een typetje, maar laastst was hij bij P&W en bij "het lagerhuis'. Daar was hij ronduit briljant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste tijd is dat ook steeds minder. Hij is gewoon een typetje.
In welk programma was hij te bewonderen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
Hij was weer goed in Uitgesproken vanavond
Uitgesproken ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
In welk programma was hij te bewonderen dan?
Ik zie het ja. Ik las verkeerd en dacht dat Remlof schreef dat hij weer erg uitgesproken was vanavond.quote:
Het gaat er niet om wat ie zegt, maar hoe ie het zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef ems. het volgende:
Mart Smeets is niet arrogant, maar gewoon zuur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een karikatuur geworden ja.. Maar ik begrijp echt niet hoe je hem arrogant kunt vinden. Dan vind ik Beau van Erven Doorns, Van Nieuwkerk van DWDD, Mart Smeets etc. vele malen arroganter.
Smeets is juist een toonbeeld van arrogantie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
Mart Smeets is niet arrogant, maar gewoon zuur.
Valt me nog mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef Tem het volgende:
Maarten bij Het oog - Over de schietpartij in Tuscon
Hij begint bij 02:25
Erg he dat hij een noob als Wilders elke keer weer met de grond gelijk maakt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Berlitz het volgende:
En wat enge linksen hier weer met hun persoonlijkheids cultus voor die blob in coltrui.
Ik zie rechts hier niet constant:wilder is baas!!111 roepen rechts is niet zo van persoonlijkheidscultussen wij kunnen beter voor onszelf denken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Erg he dat hij een noob als Wilders elke keer weer met de grond gelijk maakt?
Hij is niet enkel baas omdat hij links is hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zie rechts hier niet constant:wilder is baas!!111 roepen rechts is niet zo van persoonlijkheidscultussen wij kunnen beter voor onszelf denken.
Zijn vermakelijke cynisme, welbespraaktheid en kennis staat los van zijn politieke voorkeur. Typerend voor 'rechts' om hem te zien als een boegbeeld van 'links'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zie rechts hier niet constant:wilder is baas!!111 roepen rechts is niet zo van persoonlijkheidscultussen wij kunnen beter voor onszelf denken.
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het gaat om die persoonlijkheidscultussen van links dat zie je bij rechts niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Zijn vermakelijke cynisme, welbespraaktheid en kennis staat los van zijn politieke voorkeur. Typerend voor 'rechts' om hem te zien als een boegbeeld van 'links'.
Alleen omdat hij geregeld aantoont wat voor een idiot Wilders is?
Dat zal wel dan ja als jij het zegt. Nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het gaat om die persoonlijkheidscultussen van links dat zie je bij rechts niet.
Jij staart je blind op een woordje als 'baas' op een forum dat jij toevallig bezoekt, maar toont daarmee geenszins aan dat mensen die 'rechts' zijn, beter voor zichzelf kunnen denken. Sterker nog: dat zou een belachelijke stelling zijn met de PVV en Wilders in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Stel je voor dat de PVV volledig zou draaien om de heer Wilders. Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zie rechts hier niet aan persoonlijkheidscultussen doen links doet dit al 60 jaar(che guevera als schoolvoorbeeld)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Jij staart je blind op een woordje als 'baas' op een forum dat jij toevallig bezoekt, maar toont daarmee geenszins aan dat mensen die 'rechts' zijn, beter voor zichzelf kunnen denken. Sterker nog: dat zou een belachelijke stelling zijn met de PVV en Wilders in het achterhoofd.
Dat zal wel zo zijn maar er is bij rechts geen persoonlijkheidscultus rond wilders.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef Monolith het volgende:
Gelukkig niet nee. Stel je voor dat de PVV volledig zou draaien om de heer Wilders. Dat zou wat zijn zeg.
Je bedoelt met van die leuke T-shirtjes zoals deze?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zie rechts hier niet aan persoonlijkheidscultussen doen links doet dit al 60 jaar(che guevera als schoolvoorbeeld)
Ik zou m'n realiteitsdetector even opnieuw kalibreren als ik jou was.quote:[..]
Dat zal wel zo zijn maar er is bij rechts geen persoonlijkheidscultus rond wilders.
Dan kijk je wel heel selectief naar de maatschappij. Zeker die van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Berlitz het volgende:
Ik zie rechts hier niet aan persoonlijkheidscultussen doen links doet dit al 60 jaar(che guevera als schoolvoorbeeld)
Met andere wilders bashers heb ik minder problemen wat een ongelofelijke zak is die van rossem en dan ook nog de adoratie van links voor hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Dan kijk je wel heel selectief naar de maatschappij. Zeker die van de laatste jaren.
Tel daarbij op dat je hierover komt klagen in een topic dat over Van Rossem gaat en dan lijkt het me een stuk waarschijnlijker dat je er moeite mee hebt dat bijv. Van Rossem geregeld aantoont wat voor een idiote ideeen Wilders erop nahoudt?
Terecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:14 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Met andere wilders bashers heb ik minder problemen wat een ongelofelijke zak is die van rossem en dan ook nog de adoratie van links voor hem![]()
Typerend was dat SP meisje dat bij pauw en witteman hem gelijk gaf toen hij zij dat nederlanders niet mogen klagen omdat nederland het op 1na rijkste land van europa is.
Onjuist.quote:De SP doet niet anders dan klagen over hoe slecht wij het wel niet hebben.
Tja, ik zie dit niet veel anders dan gehuil van iemand die in termen van 'links' en 'rechts' denkt en zichzelf toevallig tot het 'rechtse kamp' rekent. Ditzelfde verhaaltje kun je net zo goed ophangen over een rechtse klootzak die 'links' zogenaamd zou bashen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:14 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Met andere wilders bashers heb ik minder problemen wat een ongelofelijke zak is die van rossem en dan ook nog de adoratie van links voor hem![]()
Het is meer dat narcistische dat er vanaf straalt,zoals hij praat over de burger die boos is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef MotorCitySoul het volgende:
Waarom jij meer een hekel aan Van Rossem is lijkt me wel duidelijk: hij weet als 1 van de weinigen op overtuigende wijze duidelijk te maken wat er zoal ridicuul is aan het gedachtengoed van bijv. de PVV.
Die vent kijkt neer op iedereen ook op de mensen waar links voor op wil komen dat zijn boze domme burgers voor hem.quote:
Ik denk dat hij gewoon zo realistisch en rationeel mogelijk wil zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Die vent kijkt neer op iedereen ook op de mensen waar links voor op wil komen dat zijn boze domme burgers voor hem.
En ja ik voel me gekrenkt als iets van hem lees.
Ik begrijp nu wat beter wat je tegen hem hebt, maar volgens mij berust het dan meer op een misverstand. Tenminste als je denkt dat hij de dingen die hij zegt, zegt om de domme, eenvoudige burgers te kleineren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Berlitz het volgende:
Die vent kijkt neer op iedereen ook op de mensen waar links voor op wil komen dat zijn boze domme burgers voor hem.
Dan moet je toch echt Waarom is de burger boos eens van hem lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul Groot best een leuke v. Rossem zou kunnen neerzetten inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is eigenlijk best triest dat bv de mensen van Koefnoen hem niet onsterfelijk belachelijk hebben gemaakt
Dat denk ik ook, en hij smeekt er eigenlijk om. Kan me wel voorstellen dat het lastig is een parodie op hem te maken, hij is zo over de top. Maar dat was Wijlen Willem Oltmans ook, en daar wisten ze wel raad mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul Groot best een leuke v. Rossem zou kunnen neerzetten inderdaad.
Ik vroeg me in eerste instantie ook af of de man zelf niet al dusdanig karikaturaal was geworden dat hij niet meer te parodiëren viel, maar dat hebben ze wel met meer mensen gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en hij smeekt er eigenlijk om. Kan me wel voorstellen dat het lastig is een parodie op hem te maken, hij is zo over de top. Maar dat was Wijlen Willem Oltmans ook, en daar wisten ze wel raad mee.
Vraag het ze, ik denk dat ze er best voor open staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vroeg me in eerste instantie ook af of de man zelf niet al dusdanig karikaturaal was geworden dat hij niet meer te parodiëren viel, maar dat hebben ze wel met meer mensen gedaan.
Kan ik me niet herinneren, kan het ook niet terugvinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Monidique het volgende:
Ik las dat-ie nagedaan (?) is bij Kopspijkers.
Wel in de TV kantine geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Monidique het volgende:
Op 29 mei 2004 door Erik van Muiswinkel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Monidique het volgende:
Ja, prinses margarita en haar man ook,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vroeg me in eerste instantie ook af of de man zelf niet al dusdanig karikaturaal was geworden dat hij niet meer te parodiëren viel, maar dat hebben ze wel met meer mensen gedaan.
Ow, heb je daar beeld bij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Op 29 mei 2004 door Erik van Muiswinkel.
Vooral qua inhoud is het echt waardeloos. Hij weet wel een paar maniertjes aardig te imiteren, maar daar houdt het wel mee op.quote:
René van der Gijp werd ook beschamend slecht geimiteerd door Carlo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:53 schreef Tem het volgende:
Alleen door carlo boszhard en dat was heel slecht
Van der Gijp was nog alleraardigst in vergelijking met Derksen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
René van der Gijp werd ook beschamend slecht geimiteerd door Carlo.
Ja die wint het eenvoudig inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar Erik van Muiswinkel is geniaal, daar kan Carlo niet aan tippen, dat stukje uit DWDD waar hij in 25 personen De Nozem en de Non zingt, geniaal.
Die was icm Diederik van Vleuten echt geniaal bij Studio Spaan vroeger. Paul Groot vind ik ook prima. Owen Schumacher vind ik wat beperkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar Erik van Muiswinkel is geniaal, daar kan Carlo niet aan tippen, dat stukje uit DWDD waar hij in 25 personen De Nozem en de Non zingt, geniaal.
Oltmans is dan ook erg fijn op na te doen en Van Muiswinkel en Paul Groot zijn wel van een totaal andere klasse dan Boszhard (al vind ik van der Gijp echt niet slecht nagedaan)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, prinses margarita en haar man ook,
Het nog eens terugkijkend, ze parodieerden Oltmans niet, het was gewoon Willem Oltmans
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was icm Diederik van Vleuten echt geniaal bij Studio Spaan vroeger. Paul Groot vind ik ook prima. Owen Schumacher vind ik wat beperkt.
Ik wist niet wie van der Gijp was, dus zat ff te zoeken, maar is idd niet slecht gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Oltmans is dan ook erg fijn op na te doen en Van Muiswinkel en Paul Groot zijn wel van een totaal andere klasse dan Boszhard (al vind ik van der Gijp echt niet slecht nagedaan)
Ik vind de imitatie niet heel erg slecht, alleen de tekst is idd waardeloosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral qua inhoud is het echt waardeloos. Hij weet wel een paar maniertjes aardig te imiteren, maar daar houdt het wel mee op.
Haha ja, vooral al die toespelingen in bijzinnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
Hij was weer goed in Uitgesproken vanavond
Die Jan Tromp daarentegen is tenenkrommendquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Haha ja, vooral al die toespelingen in bijzinnen.
-> http://player.omroep.nl/?aflID=11970444 (vanaf 3:30 ongeveer)
"ten eerste is politieke moord een betrekkelijk normale zaak in de VS"
"... en er gebeurt geen reet."
Ook die interviews met die Amerikanen rond 6:30 zijn geweldig.
"dit zijn mensen die denken: "potverdomme, is er zo'n vuile kloteneger president van de VS geworden". Dat zullen ze niet zo zeggen...
Over Fortuyn: "Ik heb zelden zoiets stompzinnigs gehoord." (Over "ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg.")
"Omdat natuurlijk alle sterke Joden in Israël wonen, met als gevolg dat dat uiteindelijk rampzalig slecht zal aflopen..."
"een volstrekt mal mens als een Sarah Palin..."
Dat soort opmerkingen. Heerlijk.
http://brandpunt.kro.nl/uitzendingen/2011-01-16/rossem/index.aspxquote:Op de dag dat de PvdA de stormbal hijst tegen een rechts kabinet, haalt Fons de Poel Maarten van Rossum op voor een rit door nachtelijk Nederland. De historicus van het jaar begrijpt niets van de rechtse klaagzangen in dit land. Over de opkomst van het populisme en de moeizame weg van links om daar een antwoord op te vinden.
Ik hoor het net, effe kijken zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef arucard het volgende:
Vanavond in brandpunt:
[..]
http://brandpunt.kro.nl/uitzendingen/2011-01-16/rossem/index.aspx
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef arucard het volgende:
Vanavond in brandpunt:
[..]
Dat laat Maarten van Rossem ook duidelijk merken in zijn bijzinnnen. Terecht.quote:
Fons de Poel kwam inderdaad heel vervelend over in het stuk met Van Rossem. Hij keek 'm nauwelijks aan.quote:
Jammer dat je dan de rol van Fons de Poel niet snapt... Het zou nogal saai zijn als een interviewer alleen maar ja en amen knikt bij alles wat Van Rossem zegt. De Poel lokt hem bewust een beetje uit de tent, ook om een duidelijk portret neer te zetten. Ik vond het een prima interview; zeer geslaagd (zoals Brandpunt trouwens sowieso een erg goed programma is)quote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Fons de Poel kwam inderdaad heel vervelend over in het stuk met Van Rossem. Hij keek 'm nauwelijks aan. Maar Maarten was geweldig![]()
Ik heb Fons de Poel ook met Job Cohen gezien, daar deed ie lang niet zo apathisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Jammer dat je dan de rol van Fons de Poel niet snapt... Het zou nogal saai zijn als een interviewer alleen maar ja en amen knikt bij alles wat Van Rossem zegt. De Poel lokt hem bewust een beetje uit de tent, ook om een duidelijk portret neer te zetten. Ik vond het een prima interview; zeer geslaagd (zoals Brandpunt trouwens sowieso een erg goed programma is)
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Boldface het volgende:
Geweldig, die man. Er is eigenlijk geen enkele Nederlander die ik liever hoor praten dan Van Rossem; en dat meen ik serieus.
Ik kan op de site van Brandpunt alleen zo'n interview vinden dat Sven Kockelman heeft verzorgd...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ik heb Fons de Poel ook met Job Cohen gezien, daar deed ie lang niet zo apathisch.
Maar Brandpunt is inderdaad een steengoed programma.
Ow dat kan. Die vind ik dan ook veel sympathieker.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik kan op de site van Brandpunt alleen zo'n interview vinden dat Sven Kockelman heeft verzorgd...
http://brandpunt.kro.nl/u(...)emier-zonder-podium/
Ik weet niet helemaal precies wat ik van Fons moet denken. Globaal is het wel waar wat je zegt natuurlijk, discussietechnisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Jammer dat je dan de rol van Fons de Poel niet snapt... Het zou nogal saai zijn als een interviewer alleen maar ja en amen knikt bij alles wat Van Rossem zegt. De Poel lokt hem bewust een beetje uit de tent, ook om een duidelijk portret neer te zetten. Ik vond het een prima interview; zeer geslaagd (zoals Brandpunt trouwens sowieso een erg goed programma is)
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef arucard het volgende:
Vanavond in brandpunt:
[..]
God wat een stompzinnig verhaal verpakt als wat moois,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |