Heb je Roel nog gezien???quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
goedenavond![]()
niet naar eindhoven gegaan.. het sneeuwde behoorlijk
Ja, was thuis.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ennuh, was hij thuis? Hoef zeker niet te vragen of het gezellig was?
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet doorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
[..]
Ja, was thuis.
En neuh, niet zo gezellig...
Lullige is dat ik er vanaf 6 januari weer mag gaan wonen
Oh, sorry! Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ben niet! naar eindhoven gegaan he
dat suckt echt bigtime meid.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
Uuhhm, dan is hij er ook nog of niet meer??quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was thuis.
ik heb je zo gemist!quote:
dat was een vluggertje!quote:
Ik jou ook heur!quote:
t Was op zich best te doen op de weg hoor. De binnenweggetjes waren wel glad, maar de grotere binnenwegen waren prima berijdbaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik woon in de omgeving eindhoven.. nou goed, we zouden vandaag naar de bios gaan.. maar vanwege het weer ging het niet door
hebben we maar gezellig gekaart enzo
Zeker, maarja Groningen is gewoon mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
DE AA kerk en de Martinitoren zien er 's avonds zo mooi uit. Echt prachtig goudkleurig verlicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |