Ik weet vele dingen die jij niet weet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat wel en ik niet
Ja en op wat voor dag, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
Ik ben tegelijk met mijn pappie jarig, da's past timing
Ik begrijp het helemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik word dan helemaal melancholisch enzo
Dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet vele dingen die jij niet weet.
Oud en nieuw gaat bij mij juist wel goed. Met wat neven en nichten fikkie stoken en zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik verdrietig ben, maar dat heb ik nog erger met oud en nieuw![]()
Ja, tegelijk met jouw vader en broer toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en op wat voor dag, hoe krijg je het voor elkaar
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tegelijk met jouw vader en broer toch?![]()
Haha, ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikkuh de 13e, mama de 30eNog steeds vervelend maar toh wel iets beter geregeld dan bij jou
![]()
Zullen we samen gaan slapenquote:
Oeh, da;s dan extra sipquote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grotendeels waargebeurd ook, daarom
Omdat jij afgeleid was door andere dingen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat wel en ik niet
En daarom moeten wij trouwenquote:
Wehehheequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Ik had eigenlijk 15/12 geboren moeten worden, maar ik wilde blijkbaar niet
Toen heeft mijn moeder eerste en tweede kerstdag wanhopig rondgehobbeld in de hoop dat ze niet nóg een kerstkindje zou krijgen
Oh ja, mijn moeder heet Maria trouwens
De arts van het ziekenhuis wilde me op de 31 halen, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken, omdat het zo'n rottige dag is om jarig te zijn, niemand heeft zin en tijd. Daarom zou ik 4 januari gehaald worden, maar ja, dat hoefde al niet meer
Mijn moeder is jarig op 7/9 en ik had geboren moeten worden op 9/7... Ik was 10 dagen te laatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Toen heeft mijn moeder eerste en tweede kerstdag wanhopig rondgehobbeld in de hoop dat ze niet nóg een kerstkindje zou krijgen
De arts van het ziekenhuis wilde me op de 31 halen, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken, omdat het zo'n rottige dag is om jarig te zijn, niemand heeft zin en tijd. Daarom zou ik 4 januari gehaald worden, maar ja, dat hoefde al niet meer
Ik heb een nicht die de 31ste jarig is, is wel makkelijk zo 's ochtends naar de verjaardag.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Is het een domme vraag als ik vraag waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen ik 't schreef
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
Ik ben tegelijk met mijn pappie jarig, da's past timing
Neuh, ik vier het altijd een half jaar later.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon samen 1 keer doen, ben je er meteen vanaf
Niets beter dan profiteren van je eigen ellende, toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan slapen![]()
[..]
Oeh, da;s dan extra sip
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja!
Denk hetquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat jij afgeleid was door andere dingen?
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat wordenquote:
quote:
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is het een domme vraag als ik vraag waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |