Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij weigert mijn wachtwoord. Blijkbaar is die veranderd, maar niet door mij.
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheidquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijk
ah bijna jarigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is alles anders
Dan ben ik net een jaar ouder geworden en ziet de wereld er weer anders uit
Ik stiekem welquote:
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Dan ben je gehackt oid.... Kun je dan niet een nieuw wachtwoord opvragen oid?
En die kan ook al kindslingerenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens het type iel waar ik op val. En dan ook nog eens een rok dragen met zo'n soort haarband. Bohemian look.
quote:
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote, misschien caps aan staan of zo?
De ideale vrouw.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die kan ook al kindslingeren
Da's wel kut.... En je ex vragen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem, mijn ex heeft die account ooit eens aangemaakt. Dus zowel de geheime vraag als het 2de mailadress zijn niet van mij.
Nee, dat weet ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar Kerst is ook niet voor iedereen vrolijkheid
En ikke: Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
ik:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Dat is crapquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik vind het ook minderquote:
Is geen tijdelijke storing oid?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, wachtwoord stond ook automatisch op MSN ingevuld en ook daar doet die het niet.
Ik nietquote:
Hij reageert niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel kut.... En je ex vragen?
Wil je mijn alleenstaande mama's hebben?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
wat heb ik een hekel aan die reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |