Neequote:
Ja boeienquote:
quote:
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een aapjeNiet in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Wel gezellig zo met z'n allen GTST kijken
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan die meid acteren zegIk ga kapot....maar dan van ellende, wat een bagger serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan die meid acteren zegLorena ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar echt leuk![]()
Ja maar Gigi is wel de topper hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga kapot....maar dan van ellende, wat een bagger serie
Geen idee, Gigi iigquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lorena ?
Ik vind haar echt leuk
Met die geweldige r van derquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Gigi is wel de topper hoor
Ze heeft het toch mooi maar tot GTSTactrice geschopt van belspelpresentatricequote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Gigi is wel de topper hoor
Is dat beter af dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft het toch mooi maar tot GTSTactrice geschopt van belspelpresentatrice.
ja Gigi is Lorenaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, Gigi iigIs dat Lorena?
Ik heb altijd het idee dat zelfs de acteurs van GTST lachen om haar, omdat ze uit zo'n spelletje komtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft het toch mooi maar tot GTSTactrice geschopt van belspelpresentatrice.
Het is van het gootsteenputje naar het doucheputjequote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is van het gootsteenputje naar het doucheputje.
Ik weet nog een interview met Gigi, tijd geleden... in een tijdschrift.quote:
Maatje 176 zekerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog een interview met Gigi, tijd geleden... in een tijdschrift.
"Ja ik knip m'n spijkerbroeken wel eens aan de zijkant iets open, dan pas ik toch dat kleine maatje".
ik vind dr wel een lekker wijf tbhquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gigi is in het echt heel aardig
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog een interview met Gigi, tijd geleden... in een tijdschrift.
"Ja ik knip m'n spijkerbroeken wel eens aan de zijkant iets open, dan pas ik toch dat kleine maatje".
Oh dat geloof ik best wel jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gigi is in het echt heel aardig
Waarom dan? Is het zo'n schaamte om te kopen wat werkelijk je maat is?quote:
Hij zei net dat de 3e scene ook morgen kan zijn, moet ik nog een keer kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom kijk ik naar GTST. Dit is de eerste en de laatste keer omdat patrick
Morgen ben ik niet thuisquote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zei net dat de 3e scene ook morgen kan zijn, moet ik nog een keer kijken
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon omdat Gigiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het zo'n schaamte om te kopen wat werkelijk je maat is?
Ze is toch een volwassen vrouw?
Whut?!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar was hijquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Waar is ons Sterretje eigenlijk?Zit Patrique aan de buis vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |