Dat vind ik nog de meest absurde. Hoe wil je dit in hemelsnaam ooit bewezen krijgen zonder dat je dit meteen ook hebt gefilmt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
De ergste vind ik persoonlijk slaapsex, dat is niet OK in mijn boekske (en strafbaar in zweden blijkbaar)
Dat zou wel de ultieme wikileak zijn, de assange sextapes!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat vind ik nog de meest absurde. Hoe wil je dit in hemelsnaam ooit bewezen krijgen zonder dat je dit meteen ook hebt gefilmt.
Dat dan weer wel ja. En dan Assange die het zelf op wikileaks zetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme wikileak zijn, de assange sextapes!
Geen idee, ik heb geen verstand van verkrachingszaken, maar dit is er 1 zoals elke andere lijkt me.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef wdn het volgende:
Laatste reply van mij...
En nu?
Dan moet die rechter dus op de blauwe ogen van die meid beslissen dat ze gelijk heeft?
zo van zie je dat ze niet sliepquote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. En dan Assange die het zelf op wikileaks zet
Dit soort reactiesquote:Op woensdag 15 december 2010 15:05 schreef Refragmental het volgende:
Mensen zijn altijd dom.
Daarom geloven veel mensen namelijk nog in het goede van een overheid.
die insurance file is 1,4 gig, da's een behoorlijk lange sextape op HD-kwaliteit.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo van zie je dat ze niet sliep
Mensenrechtenorganisatie omdat iemand die zon strafbare feiten pleegt eenzaam in de gevangenis zit?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Dan moet je echt een ijzersterke ziel hebben wil je dit overleven. Hopelijk is er een of andere mensenrechtenorganisatie die dit aan gaat vechten. Dankzij deze man is het balletje gaan rollen. De echte held is in mijn ogen ook niet Assange, maar Bradley.
Bron : de geweldige NOS.quote:Dinsdag oordeelde een lagere rechter al dat Assange onder strenge voorwaarden vrij mag komen, maar Zweden tekende daar beroep tegen aan, waardoor Assange vast bleef zitten.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van verkrachingszaken, maar dit is er 1 zoals elke andere lijkt me.
Nee dit is er niet 1 zoals alle andere. Er is geen geweld aan te pas gekomen (tenminste geen van de 2 dames heeft dat gesteld) en ze hebben beide gesteld dat ze toegestemd hebben tot sex.quote:Het tijdschrift de Business Insider ( http://www.businessinside(...)ulian-assange-2010-8 ) meldde vorige week dat de twee vrouwen die Assange nu beschuldigen van verkrachting boos zouden zijn op de klokkenluider omdat hij de ene nacht met de een sliep en de nacht erop met de ander. Ook vonden ze het naar verluidt vervelend dat hij geen condoom wilde gebruiken en dat hij nooit meer contact met hen opnam. Een van de vrouwen verklaarde wel dat Assange geen nee wilde horen.
In een groot deel van sexuele misdrijven komt geen geweld voor dus jouw conclusie is nogal vreemd, een aanklacht meld wel degelijk fysieke dwang overigens en de Zweedse wetgeving kent gradaties in verkrachting, een van de klachten omvat daarom ook verkrachting en daar hoeft in het geheel geen geweld voor aan te pas te komen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef wdn het volgende:
Nee dit is er niet 1 zoals alle andere. Er is geen geweld aan te pas gekomen (tenminste geen van de 2 dames heeft dat gesteld) en ze hebben beide gesteld dat ze toegestemd hebben tot sex.
Alles wat daarna gebeurd is toch niet meer van belang? Ze hadden ook niet met hem het bed kunnen induiken he...
In nederland komen ook dagelijks van zulke zaken voor. Van dat wel-niet-wel-niet bij elkaar en dan van verkrachting spreken. Dus dit is weldegelijk een zaak als elke andere.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
[..]
Nee dit is er niet 1 zoals alle andere. Er is geen geweld aan te pas gekomen (tenminste geen van de 2 dames heeft dat gesteld) en ze hebben beide gesteld dat ze toegestemd hebben tot sex.
Alles wat daarna gebeurd is toch niet meer van belang? Ze hadden ook niet met hem het bed kunnen induiken he...
Dat is al oud nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 18:09 schreef LWD-Godius het volgende:
US embassy cables: Dutch sceptical about Serb cooperation on war crimes
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
De gedachten van een vertrekkend ambassadeur over Nederland en de Nederlanders
http://wikileaks.ch/cable/2005/08/05THEHAGUE2309.html
VSquote:...we should build upon our successes to date to take the Dutch to the next level.
een van de weinige spuitelven jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Tilboy het volgende:
WickyLeak:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens een van de weinigen die tegen wikileaks is?
Nee, maar je wil vast wel uitleggen waarom.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Tilboy het volgende:Ben ik trouwens een van de weinigen die tegen wikileaks is?
Ik heb me er niet echt in verdiept maar er staan toch ook bestanden op over defensie van NL en andere landen? Hier kunnen terroristische organisaties aanvallen mee voorbereiden. Maar misschien ligt dat wel aan mij....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Nee, maar je wil vast wel uitleggen waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |