quote:1.05pm: Justice Ouseley has upheld the decision to grant Assange bail, according to Sky News. There were cheers outside the court.
1.01pm: Just to recap on Luke Harding's Audioboo update:
One of the conditions for the original bail, granted on Tuesday, is Assange reporting to a police station in Bungay, Suffolk, every day at 6pm.
It turns out that there isn't a police station in Bungay and the nearest police station is Beccles – which is only open between 2pm and 5pm and closed over much of Christmas.
quote:LONDEN - WikiLeaks-oprichter Julian Assange is donderdag alsnog op borgtocht vrijgelaten. Een Britse rechter heeft het beroep van de Zweedse justitie daartegen niet gehonoreerd.
Een rechtbank in Londen had dinsdag al besloten Assange op borgtocht vrij te laten, maar Zweden, dat om zijn uitlevering vraagt, ging toen in hoger beroep. Zodoende bleef de 39-jarige Australiër een paar dagen langer in zijn cel zitten.
Dat hij Australier is maakt voor de Zweedse en Engelse wetgeving niet uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh nee. Er zijn 4 klachten tegen Assange waarvan slechts 1, de minste, een boete als strafmaat heeft, de ernstigste klacht heeft 4 jaar als maximum.
Sowieso is je post nogal onzin omdat Assange geen Zweeds staatsburger is, dus wat de relevantie van het genoemde feit is ontgaat mij totaal.
Truukje om hem zometeen weer op te pakken omdat hij zich niet aan de bail conditions houdtquote:One of the conditions for the original bail, granted on Tuesday, is Assange reporting to a police station in Bungay, Suffolk, every day at 6pm.
It turns out that there isn't a police station in Bungay
LOLquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Truukje om hem zometeen weer op te pakken omdat hij zich niet aan de bail conditions houdt
Ja, gut, het zou zomaar kunnen dat verkrachting straks verboden is!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL![]()
Het is ook gewoon echt een soap dit. Jammer dat het over zulke fundamentele vrijheden gaat.
Ik bedoelde op de perikelen met de VSquote:Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, gut, het zou zomaar kunnen dat verkrachting straks verboden is!
Dan moet je echt een ijzersterke ziel hebben wil je dit overleven. Hopelijk is er een of andere mensenrechtenorganisatie die dit aan gaat vechten. Dankzij deze man is het balletje gaan rollen. De echte held is in mijn ogen ook niet Assange, maar Bradley.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.salon.com/news(...)4/manning/index.html
[..]
Dan kan ie mooi op het politiebureau eten. Verwachten ze wel dat ie pizza meebrengtquote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke dag om 18:00 uur melden. Dat is in ieder geval menselijker dan elke dag om 08:00 uur
Curry is heel populair bij britse diendersquote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kan ie mooi op het politiebureau eten. Verwachten ze wel dat ie pizza meebrengt.
Zo crimineel is christina toch niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Curry is heel populair bij britse dienders
Pro-tip: Lees de aanklachten eens door ipv als een papagaai na te praten wat je op de interwebz hoort.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik bedoelde op de perikelen met de VS
Maar consentuele sex met een gescheurde condoom bedoel je. Waarbij ik eerder het idee heb dat die meiden het er om deden dan dat ik het een verkrachting kan noemen.
zijn de exacte teksten van de aanklachten openbaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pro-tip: Lees de aanklachten eens door ipv als een papagaai na te praten wat je op de interwebz hoort.
Dat moet jij dan ook eens doen want ik weet wat de aanklachten zijn. Voorzover deze correct zijn vertaald. En ik weet ook hoe ze in Zweden hier mee omgaan en over denken.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pro-tip: Lees de aanklachten eens door ipv als een papagaai na te praten wat je op de interwebz hoort.
4 waardeloze aanklachten natuurlijk... daar iig en van de vrouwen al heeft aangegeven dat de rape charge helemaal niet de bedoeling was en dat het alleen maar om het condoom gebruik gingquote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat komt van een zweedse blog en is niet helemaal zeker of het waar is.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
4 waardeloze aanklachten natuurlijk... daar iig een van de vrouwen al heeft aangegeven dat de rape charge helemaal niet de bedoeling was en dat het alleen maar om het condoom gebruik ging
lijkt mij ook niet, anders had ze de aanklacht wel in getrokken .quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat komt van een zweedse blog en is niet helemaal zeker of het waar is.
nee dat komt uit een interview wat ze heeft gegeven voor Aftonbladet,en dat is gewoon een krantquote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat komt van een zweedse blog en is niet helemaal zeker of het waar is.
Aftonbladet, da's toch die krant die in het leven geholpen heeft dat Toivonen het nederlandse elfstal een stel Varkens vindt?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat komt uit een interview wat ze heeft gegeven voor Aftonbladet,en dat is gewoon een krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |