abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89991445
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:49 schreef sp3c het volgende:
Afghanistan wel en de troepen die nu no in Irak zitten (trainers) ook maar de grote missie naar Zuid Irak niet
Denk dat ze dat dan bedoelen.

Waar zat Nederland eerder zonder navo?
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 11:01:45 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89991745
nou ik zou de missie in Irak niet willenbescrijvenals combat operatons (al werd er wel wat gevochten natuurlijk ik denk at ze het gewoon fout hebben :D

we zaten eerder in Libanon en Cambodja enzo, VN missies
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89992279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:01 schreef sp3c het volgende:

we zaten eerder in Libanon en Cambodja enzo, VN missies
Maar echt als Nederland, of als onderdeel van NAVO/VN/watdanook.
pi_89992319
quote:
Karin Rosander, director of communications for Swedens prosecutors office, told the Guardian: The decision was made by the British prosecutor. I got it confirmed by the CPS this morning that the decision to appeal the granting of bail was entirely a matter for the CPS. The Swedish prosecutors are not entitled to make decisions within Britain. It is entirely up to the British authorities to handle it.
Dus de UK zit achter het hoger beroep en dus de VS :r :r

Edit :
quote:
British prosecutors have been fighting the bail release of WikiLeaks founder Julian Assange - not Swedish officials, it has been confirmed.
Bevestigd dus, Zweden had dus niets te maken met het hoger beroep en de UK/VS willen hem langer in de gevangenis houden om hem straks te berechten in de VS.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2010 11:24:04 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 11:24:03 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89992465
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dus de UK zit achter het hoger beroep en dus de VS :r :r
Speaking of, vandaag uitsluitsel om 3 uur! Geloof ik :D.
Zou anonymous al de 3,6 dollarton bij elkaar hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 11:29:24 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89992641
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar echt als Nederland, of als onderdeel van NAVO/VN/watdanook.
laatste keerdat we echt als Nederland ergens iets deden was volgens mij Nederlands Nieuw Guinnea, de rest is allemaal alsonderdeel van een grotere internationale strijdmacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89992676
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

laatste keerdat we echt als Nederland ergens iets deden was volgens mij Nederlands Nieuw Guinnea, de rest is allemaal alsonderdeel van een grotere internationale strijdmacht
ok :)

Nu maar weer ontopic :P
  donderdag 16 december 2010 @ 11:34:42 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89992811
quote:
Justitie VS wil Assange aanklagen voor samenzwering
door Hans van der Lugt Buitenland
Justitite in de VS probeert een aanklacht wegens samenzwering van de grond te krijgen tegen WikiLeaks leider Julian Assange voor zijn rol in de verspreiding van geheime Amerikaanse overheidsdocumenten. Justitie wil hem strafrechtelijk aanpakken, maar dat is vrijwel onmogelijk als Assange alleen de passieve ontvanger van de documenten is. Dit bericht The New York Times vandaag.

Als WikiLeaks alleen de passieve ontvanger en verspreider van de documenten is, dan zou dat vallen onder persvrijheid. Als Wikileaks bronnen heeft gestimuleerd te lekken dan zou justitie ook kranten als The New York Times kunnen aanklagen die actief samenwerken met WikiLeaks in bekendmaking van de inhoud van alle informatie die WikiLeaks heeft verzameld.

Het draait om de vraag of Assange de gearresteerde militaire analist Bradley Manning, verdacht van het lekken van informatie, heeft gestimuleerd of geholpen. Manning zou in het verleden hebben gepocht dat hij contact had met Assange via een speciaal beveiligde internetchatdienst en dat Assange hem het gebruik van een speciale server had aangeboden voor het uploaden van zijn informatie.

Justitie heeft deze informatie van Adrian Lamo, die Manning heeft aangegeven bij de politie nadat Manning hem tijdens een gesprek via internet in vertrouwen had genomen. Manning zou hebben gepocht dat de speciale behandeling “bewijs was van zijn status als belangrijke bron voor WikiLeaks.”

Als justitie de aanklacht rond krijgt kan een verzoek tot uitlevering worden gedaan aan Groot-Brittannië, waar Assange nu vast zit, of Zweden, dat Assange wil hebben wegens de beschuldiging van verkrachting. Vandaag beslist een Britse rechter over de vraag of Assange op borgtocht wordt vrijgelaten. De Zweden hebben hier protest tegen aangetekend

Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-voor-samenzwering/
Tijd om de uitleveringsverdragen tussen GB en VS en Zweden en de VS erbij te halen!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89992867
Laten we hopen voor Assange dat ie heel snel naar Zweden gaat. p de een of andere manier heb ik meer vertrouwen in Zweden vs. VS dan UK vs. VS
  donderdag 16 december 2010 @ 11:38:34 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89992943
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef tjoptjop het volgende:
Laten we hopen voor Assange dat ie heel snel naar Zweden gaat. p de een of andere manier heb ik meer vertrouwen in Zweden vs. VS dan UK vs. VS
daarom meot je die verdragen ook als de wiedeweerga gaan lezen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_89993226
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

daarom meot je die verdragen ook als de wiedeweerga gaan lezen ;).
Ik wacht tot een expert met zijn visie komt. Ik kom er meestal toch niet doorheen :P
  donderdag 16 december 2010 @ 11:49:58 #262
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89993289
en weer een nieuwe leak:

quote:
In een privégesprek met de Amerikaanse ambassadeur bood de voormalig Britse premier Brown een schuldbekentenis van de NASA-hacker aan, om hem zo in Groot-Brittannië te houden. Dat onthult Wikileaks.

In een cable schrijft de Amerikaanse ambassade dat de geruchtmakende zaak rond de Britse NASA-hacker Gary McKinnon de sympathie van het Britse publiek heeft gekregen. De dienst meldt ook dat er mede door deze zaak veel kritiek is op het uitleveringsverdrag tussen de VS en het Verenigd Koninkrijk.

Webwereld doorzoekt de ambassadeberichten al enige tijd opICT-berichten.

De Britse hacker Gary McKinnon werd beschuldigd van het inbreken op computers van ruimtevaartorganisatie NASA en het Amerikaanse leger.
Gordon Brown

In Augustus 2009 bezoekt de Britse premier Gordon Brown de Amerikaanse ambassadeur en in een gesprek onder vier ogen doet hij een voorstel: Als McKinnon schuld bekent en zich publiekelijk uit, dan hoeft hij niet in een Amerikaanse cel te zitten, maar mag hij een eventuele straf in het Verenigd Koninkrijk uitzitten.

De hacker leidt aan het syndroom van Asperger en Brown geeft tijdens het gesprek aan dat het publiek bezorgd is dat hij in een Amerikaanse cel zelfmoord pleegt of gewond zal raken. De amabassadeur geeft aan dat hij de boodschap door zal geven.
Gevoelig

Dat de kwestie gevoelig ligt is al enige tijd bekend. In het Lager Huis is veel openlijke steun voor McKinnon, die volgens eigen zeggen inbrak bij de NASA om daarmee het bestaan van buitenaards leven aan te tonen. Toen de VS agressief op vervolging inzette, ontstond de vrees dat het doorbreken van de gebrekkige beveiliging tot een celstraf van tientallen jaren zou leiden.

Voor de Amerikanen ligt de zaak gevoelig, omdat de hacker aantoonde dat de NASA gevoelige documenten onvoldoende beschermde. Supporters van McKinnon stellen dan ook dat niet de inbraak, maar het falen van de Amerikaanse overheidsorganisatie heeft geleid tot de vervolging.

Nadat de zaak veel publiciteit kreeg ontstond er onvrede in Engeland over de aanpak van de Amerikanen en de hoogte van de straffen. Ook vrezen medestanders dat McKinnon niet op een eerlijk proces mag rekenen en zou zijn ziekte schadelijk zijn. Nu blijkt dus dat ook Brown zich in heeft gezet voor de hacker en blijkt er op het hoogste niveau handjeklap mogelijk te zijn in dit soort zaken.
http://webwereld.nl/nieuw(...)site&utm_campaign=ww

Dit zal McKinnon hopelijk helpen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 16 december 2010 @ 11:52:15 #263
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89993355
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef tjoptjop het volgende:
Zweden levert staatsburgers uit aan de VS indien een Zweeds staatsburger een gevangenisstraf van ten minste 1 jaar oplegt. De aanklacht waar Assange nu voor wordt aangeklaagd wordt in Zweden overigens altijd met een geldbedrag afgehandeld.
pi_89993451
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Zweden levert staatsburgers uit aan de VS indien een Zweeds staatsburger een gevangenisstraf van ten minste 1 jaar oplegt. De aanklacht waar Assange nu voor wordt aangeklaagd wordt in Zweden overigens altijd met een geldbedrag afgehandeld.
Ik denk dat uit de leaks, hoe ironisch, blijkt dat er genoeg gesjoemeld wordt. Kijk hoe wanhopig de VS iets in elkaar probeert te flansen om hem maar aan te kunnen pakken. Alles is er onderttussen al bijgehaald spionage, diefstal,en nu dus samenzwering.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:34:04 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89994544
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik denk dat uit de leaks, hoe ironisch, blijkt dat er genoeg gesjoemeld wordt. Kijk hoe wanhopig de VS iets in elkaar probeert te flansen om hem maar aan te kunnen pakken. Alles is er onderttussen al bijgehaald spionage, diefstal,en nu dus samenzwering.
Daaruit kun je al opmaken dat er Amerikanen zijn die vanalles aan het proberen zijn maar waar het echt niet gaat lukken een formele aanklacht voor elkaar te krijgen waarbij Zweden toestaat dat hij overgedragen wordt. En dan denk ik dat als de UK hem wil uitleveren en het erop lijkt dat hij naar de VS zal worden gestuurd om daar terecht te staan de EU zich er ook nog wel eens mee zou kunnen bemoeien.

Niet dat het de VS tegen zal houden om hem toch in de VS te krijgen ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 12:35:50 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89994597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:34 schreef wdn het volgende:

[..]

Daaruit kun je al opmaken dat er Amerikanen zijn die vanalles aan het proberen zijn maar waar het echt niet gaat lukken een formele aanklacht voor elkaar te krijgen waarbij Zweden toestaat dat hij overgedragen wordt. En dan denk ik dat als de UK hem wil uitleveren en het erop lijkt dat hij naar de VS zal worden gestuurd om daar terecht te staan de EU zich er ook nog wel eens mee zou kunnen bemoeien.

Niet dat het de VS tegen zal houden om hem toch in de VS te krijgen ;)
Je kunt niet onder een uitleveringsverdrag uit zonder goede reden hoor...
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 12:48:33 #267
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89995011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt niet onder een uitleveringsverdrag uit zonder goede reden hoor...
Je kunt altijd onder een uitleveringsverdrag uit want er zijn altijd uitzonderingen in die verdragen ;)

Zweden mag Assange alleen maar aan de VS uitleveren als GB het er mee eens is (komt voort uit een EU verdrag).
GB mag alleen aan de VS uitleveren indien er sprake is van een eerlijk proces. Waarbij Assange dus al meerdere keren voor een "Taliban" is uitgemaakt dus die kans is al kleiner dan gebruikelijk.
En ook nog alleen indien wat Assange heeft gedaan ook in GB een misdrijf is.
Op al deze 3 punten kun je al "nee" zeggen naar de VS.

En Zweden heeft daarnaast ook nog de meest liberale vorm van persvrijheid in de wereld.

Nee, ik denk dat het niet gebeurd.
pi_89995184
Eerlijk proces :')

Marc Rich zei eens: "zodra je zaak een 'symbool' wordt kun je een eerlijk proces vergeten."
  donderdag 16 december 2010 @ 12:54:46 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89995219
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Je kunt altijd onder een uitleveringsverdrag uit want er zijn altijd uitzonderingen in die verdragen ;)

Zweden mag Assange alleen maar aan de VS uitleveren als GB het er mee eens is (komt voort uit een EU verdrag).
GB mag alleen aan de VS uitleveren indien er sprake is van een eerlijk proces. Waarbij Assange dus al meerdere keren voor een "Taliban" is uitgemaakt dus die kans is al kleiner dan gebruikelijk.
En ook nog alleen indien wat Assange heeft gedaan ook in GB een misdrijf is.
Op al deze 3 punten kun je al "nee" zeggen naar de VS.

En Zweden heeft daarnaast ook nog de meest liberale vorm van persvrijheid in de wereld.

Nee, ik denk dat het niet gebeurd.
Ik zei dat je niet onder een uitleveringsverdrag uit kunt zonder goede reden. Wat jij noemt zijn goede redenen, maar een goede reden is bijvoorbeeld niet "want zijn naam is Assange"
Een gedicht over Maanvis
pi_89995283
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zei dat je niet onder een uitleveringsverdrag uit kunt zonder goede reden. Wat jij noemt zijn goede redenen, maar een goede reden is bijvoorbeeld niet "want zijn naam is Assange"
En uit de calbles blijkt dat er met dat soort dingen genoeg gehandjeklapt wordt.

Ik kan het niet onderbouwen, maar ik denk dat Assange veiliger in Zweden is dan in de UK.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:59:02 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89995365
quote:
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)cht-bij-elkaar.dhtml

Supporters van Assange hebben borgtocht bij elkaar
Van onze redactie − 16/12/10, 12:02

AMSTERDAM - Supporters van WikiLeaks-oprichter Julian Assange hebben de borgtocht van 235.000 euro in cash bij elkaar weten te schrapen. Vanmiddag wordt in hoger beroep besloten of Assange ook echt op borgtocht vrij mag komen.

Dat meldt The Guardian op basis van de tweet van een ABC-verslaggever.

Dinsdag besloot de Britse rechtbank dat Assange niet in de cel hoefde te blijven. Zweden ging meteen in hoger beroep tegen die beslissing.

Landhuis
Als de rechter besluit dat de WikiLeaks-voorman inderdaad vrij komt, gaat Assange in een luxe landhuis wonen van zijn vriend Vaughan Smith, een ex-legerkapitein die journalist werd. Smith is oprichter van Frontline Club, een Londense sociëteit voor journalisten in conflictgebieden. Hij bood Assange al eerder onderdak.

De borgtocht moet contant worden voldaan. Het was volgens de advocaat van Assange niet makkelijk om zo'n bedrag in bankbiljetten bij elkaar te krijgen.

Hier zijn weer updates in de zaak te volgen:
http://www.guardian.co.uk(...)-assange-bail-appeal

Vanuit dit gerechtshof mag niet getweet worden. Dus updates zullen iets spaarzamer zijn.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 12:59:20 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89995370
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef tjoptjop het volgende:En uit de calbles blijkt dat er met dat soort dingen genoeg gehandjeklapt wordt.

Ik kan het niet onderbouwen, maar ik denk dat Assange veiliger in Zweden is dan in de UK.
Dat weet ik wel zeker :)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef Maanvis het volgende:
"Hij is een journalist die zijn werk doet" dan weer wel.
pi_89996140
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[...]

Vanuit dit gerechtshof mag niet getweet worden. Dus updates zullen iets spaarzamer zijn.
http://twitter.com/forumwikileaks/status/15372278770438144
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_89996194
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tijd om de uitleveringsverdragen tussen GB en VS en Zweden en de VS erbij te halen!
Die staan geen uitlevering toe om politieke misdaden.
pi_89996333
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef wdn het volgende:

Uh nee. Er zijn 4 klachten tegen Assange waarvan slechts 1, de minste, een boete als strafmaat heeft, de ernstigste klacht heeft 4 jaar als maximum.

Sowieso is je post nogal onzin omdat Assange geen Zweeds staatsburger is, dus wat de relevantie van het genoemde feit is ontgaat mij totaal.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2010 13:25:15 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 14:08:28 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89998121
quote:
1.05pm: Justice Ouseley has upheld the decision to grant Assange bail, according to Sky News. There were cheers outside the court.

1.01pm: Just to recap on Luke Harding's Audioboo update:

One of the conditions for the original bail, granted on Tuesday, is Assange reporting to a police station in Bungay, Suffolk, every day at 6pm.

It turns out that there isn't a police station in Bungay and the nearest police station is Beccles – which is only open between 2pm and 5pm and closed over much of Christmas.

Een gedicht over Maanvis
pi_89998230
Dat gesloten politiebureau bezorgt hem dan iig kerstverlof -was ie wel aan toe!

-edit-
O, wacht... sowieso die tijden.

[ Bericht 15% gewijzigd door svann op 16-12-2010 14:23:35 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_89998316
Hij zal wel ontwenningsverschijnselen hebben, omdat hij zo lang niet op ze interwebz kon.
Extremistisch gematigd.
pi_89998341
Ik denk dat hij eerst even op /b/ gaat roflen.
Extremistisch gematigd.
pi_89998371
quote:
LONDEN - WikiLeaks-oprichter Julian Assange is donderdag alsnog op borgtocht vrijgelaten. Een Britse rechter heeft het beroep van de Zweedse justitie daartegen niet gehonoreerd.

Een rechtbank in Londen had dinsdag al besloten Assange op borgtocht vrij te laten, maar Zweden, dat om zijn uitlevering vraagt, ging toen in hoger beroep. Zodoende bleef de 39-jarige Australiër een paar dagen langer in zijn cel zitten.
  donderdag 16 december 2010 @ 14:29:00 #281
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89998959
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh nee. Er zijn 4 klachten tegen Assange waarvan slechts 1, de minste, een boete als strafmaat heeft, de ernstigste klacht heeft 4 jaar als maximum.

Sowieso is je post nogal onzin omdat Assange geen Zweeds staatsburger is, dus wat de relevantie van het genoemde feit is ontgaat mij totaal.
Dat hij Australier is maakt voor de Zweedse en Engelse wetgeving niet uit.
  donderdag 16 december 2010 @ 14:32:09 #282
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89999076
quote:
One of the conditions for the original bail, granted on Tuesday, is Assange reporting to a police station in Bungay, Suffolk, every day at 6pm.

It turns out that there isn't a police station in Bungay
Truukje om hem zometeen weer op te pakken omdat hij zich niet aan de bail conditions houdt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 16 december 2010 @ 14:35:19 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89999197
quote:
9s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef eleusis het volgende:

[..]

Truukje om hem zometeen weer op te pakken omdat hij zich niet aan de bail conditions houdt
LOL :D

Het is ook gewoon echt een soap dit. Jammer dat het over zulke fundamentele vrijheden gaat.
pi_89999263
Bungay and Southwold
Upper Olland Street, Bungay, NR35 1BE
Tel: 01473 613500
Station Road, Southwold, IP18 6BB
Tel: 01473 613500

http://www.businesspad.or(...)ay-Suffolk-NR35-1BE/

Niet klakkeloos zaken overnemen. Er staat een politiebureau.
Extremistisch gematigd.
pi_89999326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:35 schreef wdn het volgende:

[..]

LOL :D

Het is ook gewoon echt een soap dit. Jammer dat het over zulke fundamentele vrijheden gaat.
Ja, gut, het zou zomaar kunnen dat verkrachting straks verboden is!
  donderdag 16 december 2010 @ 14:39:46 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_89999379
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Elke dag om 18:00 uur melden. Dat is in ieder geval menselijker dan elke dag om 08:00 uur :')
  donderdag 16 december 2010 @ 14:41:30 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89999454
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, gut, het zou zomaar kunnen dat verkrachting straks verboden is!
Ik bedoelde op de perikelen met de VS ;)

Maar consentuele sex met een gescheurde condoom bedoel je. Waarbij ik eerder het idee heb dat die meiden het er om deden dan dat ik het een verkrachting kan noemen.
pi_89999715
quote:
Dan moet je echt een ijzersterke ziel hebben wil je dit overleven. Hopelijk is er een of andere mensenrechtenorganisatie die dit aan gaat vechten. Dankzij deze man is het balletje gaan rollen. De echte held is in mijn ogen ook niet Assange, maar Bradley.
  donderdag 16 december 2010 @ 14:53:18 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90000088
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Elke dag om 18:00 uur melden. Dat is in ieder geval menselijker dan elke dag om 08:00 uur :')
Dan kan ie mooi op het politiebureau eten. Verwachten ze wel dat ie pizza meebrengt :D.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 14:57:47 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90000292
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan kan ie mooi op het politiebureau eten. Verwachten ze wel dat ie pizza meebrengt :D.
Curry is heel populair bij britse dienders :D
  donderdag 16 december 2010 @ 15:01:41 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90000479
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef wdn het volgende:

[..]

Curry is heel populair bij britse dienders :D

Zo crimineel is christina toch niet?
Een gedicht over Maanvis
pi_90000826
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik bedoelde op de perikelen met de VS ;)

Maar consentuele sex met een gescheurde condoom bedoel je. Waarbij ik eerder het idee heb dat die meiden het er om deden dan dat ik het een verkrachting kan noemen.
Pro-tip: Lees de aanklachten eens door ipv als een papagaai na te praten wat je op de interwebz hoort.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:12:33 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90000931
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pro-tip: Lees de aanklachten eens door ipv als een papagaai na te praten wat je op de interwebz hoort.
zijn de exacte teksten van de aanklachten openbaar?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 15:14:22 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90001013
quote:

[..]

Dat moet jij dan ook eens doen want ik weet wat de aanklachten zijn. Voorzover deze correct zijn vertaald. En ik weet ook hoe ze in Zweden hier mee omgaan en over denken.

Hier staat alles: http://www.nu.nl/wikileak(...)strafbare-zaken.html
En ook meteen in de laatste zin waarom Assange niet naar de VS kan worden gestuurd (maar dat houdt niemand tegen om het toch te proberen denk ik).
  donderdag 16 december 2010 @ 15:24:31 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90001517
quote:

[..]

4 waardeloze aanklachten natuurlijk... daar iig en van de vrouwen al heeft aangegeven dat de rape charge helemaal niet de bedoeling was en dat het alleen maar om het condoom gebruik ging
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 december 2010 @ 15:26:32 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90001620
De ergste vind ik persoonlijk slaapsex, dat is niet OK in mijn boekske (en strafbaar in zweden blijkbaar)
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 15:28:08 #297
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_90001703
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Re het volgende:

[..]

4 waardeloze aanklachten natuurlijk... daar iig een van de vrouwen al heeft aangegeven dat de rape charge helemaal niet de bedoeling was en dat het alleen maar om het condoom gebruik ging
Dat komt van een zweedse blog en is niet helemaal zeker of het waar is.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 16 december 2010 @ 15:29:50 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90001779
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

lijkt mij ook niet, anders had ze de aanklacht wel in getrokken .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 16 december 2010 @ 15:33:21 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90001943
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

nee dat komt uit een interview wat ze heeft gegeven voor Aftonbladet,en dat is gewoon een krant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 december 2010 @ 15:36:09 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90002108
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef Re het volgende:

[..]

nee dat komt uit een interview wat ze heeft gegeven voor Aftonbladet,en dat is gewoon een krant
Aftonbladet, da's toch die krant die in het leven geholpen heeft dat Toivonen het nederlandse elfstal een stel Varkens vindt? ;)
:D
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')