quote:Op zondag 19 december 2010 13:29 schreef Ssserpente het volgende:
Natuurlijk niet, je moet 'm toch nog op de bus doen?
Als het goed is wel, maar we hebben al even niets meer van Basboussa gelezen, daarom heb ik haar nog niet op ontvangen gezetquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef mijsje het volgende:
dat schiet al aardig op
en had Basboussa haar pakje niet ook al ontvangen ondertussen? omdat haar moeder en zusje haar gingen opzoeken? (die hadden het toch meegenomen?) zo ja moeten nog 23 personen hun pakje krijgen...
Hahahaha, euh, dat is geen nagellak hoor. Ik denk dat de foto een beetje vertekend. (maar hier word je natuurlijk nog niet veel wijzer van)quote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef Poppejans het volgende:
Poppesjanta: ik heb echt geen hint kunnen ontdekken hoor, dus weet je meteen hoe goed ik in puzzelen ben hahaha
Maar met die foto van dat enorme pakket! kan ik wel wat mee, ik zie vingertjes met nagellak, dus je hebt (op zn minst) 1 dochter! Of een hele hippe zoon haha
Dan moet je in het dreumes of peutertopic posten, mmh
Ik hoop dat het goed overkomt!quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Lieve Mrien,
Jou pakje is onderweg!!!
Heb op de doos een aantal keer aangegeven dat het breekbaar is, en het bij het agentschap ook aangeven.
Hopelijk komt het heelhuids aan, wat mij betrefd als je wat hoort rinkelen mag je gerust de doos openmaken en datgene eruit halen mocht het de lange reis niet overleven.
Ooh joepie! Ik ga op de deurtmat bivakkeren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef santa-lief het volgende:
joehoe jelief
zorg dat het tuinhek niet vastgevroren is,
veeg het tuinpad zodat de pakjesman niet uitglijdt
ga je deurbel maar ontsneeuwen,
binnenkort staat er een pakje voor je deur
o en mocht je het binnen hebben: het plastic mag eraf, dan kan je de envelop openmaken.
de rest wijst zich vanzelf
met een beetje mazzel staat het maandag of dinsdag op je mat
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef SecretCherry het volgende:
Nog een afstreepmogelijkheid: ik heb mijn pakje al verstuurd![]()
Heb zo'n zin in donderdag. Jij ook, Kersjes?
Ik heb echt geeeen idee. Het enige wat ik weet is dat mijn kloon (en dan ook vast persoon) totaal niet actief isquote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef mijsje het volgende:
zijn er trouwens al mensen die "weten" wie hun SS is? wachten we met raden tot na/op 23 december? of gaan/mogen we al eerder raden? ik wil zo graag weten eigenlijk of ik gelijk heb...
Ook van hier uit nog geen enkel idee (maar ook voor een deel bewust hoorquote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef mijsje het volgende:
zijn er trouwens al mensen die "weten" wie hun SS is? wachten we met raden tot na/op 23 december? of gaan/mogen we al eerder raden? ik wil zo graag weten eigenlijk of ik gelijk heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het even nagespeurdquote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ooh joepie! Ik ga op de deurtmat bivakkeren!
IK WEET WIE JOUW SANTA IS!!!! DIKKE HINT!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Zuster87 het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee wie mijn Santa is.
Nog maar heel even en dan mogen we uitpakken!!![]()
[ afbeelding ]
Ik dus ook....quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef mijsje het volgende:
vandaar...
ik vraag me inderdaad al een tijdje af waar Basboussa is... ik mis haar in OUD...
Dit was haar laatste bericht. Best al lang geleden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook meeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Keshet het volgende:
Ik kan je niet helpen Karin, sorry! Ben net terug van een paar daagjes weg dus heb het hier een beetje gemist! Ik ga zo even bijlezen.
Mijn pakketje is al verstuurd? Of ga ik zo naar het postkantoor? Of niet? Of toch wel? Donderdag zullen we het weten!
Zeg hallo Keshet, nu wordt het wel heel erg duidelijk hè!quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb geen idee wie mijn SS is. Het is iemand met een klein meisje, dus in het kleine of misschien grote babietjestopic. En ze ging pas geleden weg voor een korte vakantie.
Wie helpt?
Mijn opties-lijstje is nogal geslonken dankzij de 'postbode', maar ik ga nog niet raden.quote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef mijsje het volgende:
Heb jij 1.3 kind? Zo ja, dan sta jij per direct boven aan mijn lijstje.quote:Op maandag 20 december 2010 17:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog geen pakjeEn ik word niet eens verdacht door iemand, ik sta op niemands verdachtenlijstje.
Mijn pakje is weg...al lang, of pas net? of ga ik het morgen wegbrengen?![]()
Je foto herinnerde me ergens aan.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Zuster87 het volgende:
Oh oh, ben ik verdacht?!![]()
Amaranta, dat is gemeen, wat moet ik daar nou van denken???
In gedachten wel, telt dat ook?quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij 1.3 kind? Zo ja, dan sta jij per direct boven aan mijn lijstje.
Nee, dat pakje kun je ook niet gezien hebben...quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
hier nog niets gezien van pakketje, spannend
Idemquote:Op maandag 20 december 2010 18:57 schreef simmu het volgende:
ik weiger ff te raden tot het uitgepakt is
noem me eigenwijs, maar ik wil het meeste uit de pret halen!
Dat had ik al gemeld hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben benieuwd, ik heb het pakje (allang) verstuurd wanneer mijn lootje komt melden dat ie binnen is... Of heeft ze dat al gedaan?
O sorry, overheen gelezen dus!quote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat had ik al gemeld hoor.![]()
Hoeveelnachtjesslapennog?
Jaaaa ik zag al aan de T&Tcodequote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef Lijnloos het volgende:
MIJN PAKJE IS ER!nou ja, het bericht dat de postbode is geweest, morgen wordt ie weer aangeboden. Maar mijn verdachtenlijst is in 1 klap overhoop... kan weer overnieuw beginnen. Postcode is anders dan verwacht...
![]()
* gaat verdachtelijstje weer aanpassen...
Nee, ik heb wel een paar verdachten maar mijn Santa heeft nog niet gezegd of ze er tussen staatquote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef mijsje het volgende:
daar hebben we 't dieettopic toch voor?quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Nijna het volgende:
Santako, ik ben benieuwd.
Als er iets is aangekomen zal ik het laten weten.
Sorryquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef trui het volgende:
[..]
daar hebben we 't dieettopic toch voor?![]()
ik heb nog geen pakje (noch hint of ander berichtje) ontvangen... boehoe!je laat me toch niet pakjesloos de uitpakdag doorbrengen he kersttrui!!!
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef SantaTrix het volgende:
Triiiiiiiix, heb je je pakje nou al ontvangen??
Om het te kunnen checken op T&T heb ik een code nodig. En die code staat op het briefje. En het briefje is half opgeknaagd door iemand hier in huis...
wat gaat er fout dan?quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef HappySanta het volgende:
[..]
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...of ik doe het niet goed, of de TNT heeft het pakket niet ingescand? heeft er hier iemand verstand van track & trace die me kan helpen?
maakt me lichtelijk nerveus...![]()
Caps aan en alle o's veranderen in nullen, of andersomquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef HappySanta het volgende:
[..]
ik probeer al dagen de T&T te achterhalen, maar ik snap er niks van...of ik doe het niet goed, of de TNT heeft het pakket niet ingescand? heeft er hier iemand verstand van track & trace die me kan helpen?
maakt me lichtelijk nerveus...![]()
Helaas, ik moet je teleurstellen SantaTrix..quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef SantaTrix het volgende:
Triiiiiiiix, heb je je pakje nou al ontvangen??
Om het te kunnen checken op T&T heb ik een code nodig. En die code staat op het briefje. En het briefje is half opgeknaagd door iemand hier in huis...
gebruik je IE of een andere browser? heb al eens gehad dat FF t niet deed en IE wel en omgekeerdquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
als ik de barcode invoer, dan zegt de site: Geen geldige barcode binnenlands
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
ik zou het niet meer weten hoe ik het wel kan volgen...
bedankt in ieder geval voor de suggesties en de hulp iedereen...quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef seilram het volgende:
Oe, tis dat ik zo moe ben... anders zou ik tot 00.00 wachten! Maar morgenvroeg gaat ie open!!! Alleen moet ik dan wel eerst gaan werken, maar kan ik er mooi de hele dag over malen hahaha.
En waaa ik ben verdachte. Ik voel me helemaal bijzonder![]()
![]()
. Dankjewel Lijnloos
![]()
Vervelend happysanta, ik heb er geen ervaring mee....
Even bellen met Leeuwardenquote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
en als ik de 3S-code invoer, dan zegt de site: Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
ik heb geprobeerd met spaties, met capslock en zonder juist... er zijn geen o's die ik kan vervangen voor 0'len dus daar kan het ook niet aan liggen...
Oh dat heb ik ook altijd, het is me nog nooit gelukt om echt iets te tracen... superirritant!quote:Op maandag 20 december 2010 21:47 schreef HappySanta het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog niets ontvangen.Ik heb ook al even niets meer gehoord van mijn santa...
Mijn pakje is verzonden... en ontvangen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |