Je foto herinnerde me ergens aan.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Zuster87 het volgende:
Oh oh, ben ik verdacht?!![]()
Amaranta, dat is gemeen, wat moet ik daar nou van denken???
In gedachten wel, telt dat ook?quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij 1.3 kind? Zo ja, dan sta jij per direct boven aan mijn lijstje.
Nee, dat pakje kun je ook niet gezien hebben...quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
hier nog niets gezien van pakketje, spannend
Idemquote:Op maandag 20 december 2010 18:57 schreef simmu het volgende:
ik weiger ff te raden tot het uitgepakt is
noem me eigenwijs, maar ik wil het meeste uit de pret halen!
Dat had ik al gemeld hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben benieuwd, ik heb het pakje (allang) verstuurd wanneer mijn lootje komt melden dat ie binnen is... Of heeft ze dat al gedaan?
O sorry, overheen gelezen dus!quote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat had ik al gemeld hoor.![]()
Hoeveelnachtjesslapennog?
Jaaaa ik zag al aan de T&Tcodequote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef Lijnloos het volgende:
MIJN PAKJE IS ER!nou ja, het bericht dat de postbode is geweest, morgen wordt ie weer aangeboden. Maar mijn verdachtenlijst is in 1 klap overhoop... kan weer overnieuw beginnen. Postcode is anders dan verwacht...
![]()
* gaat verdachtelijstje weer aanpassen...
Nee, ik heb wel een paar verdachten maar mijn Santa heeft nog niet gezegd of ze er tussen staatquote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef mijsje het volgende:
zijn er trouwens al mensen die "weten" wie hun SS is? wachten we met raden tot na/op 23 december? of gaan/mogen we al eerder raden? ik wil zo graag weten eigenlijk of ik gelijk heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |