lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekkenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef yvonne het volgende:
Een Hbo-stagiair ís een middelbare scholier.
Stage staat voor mij sowieso gelijk aan 'kut'.quote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Stink_vis het volgende:
TS Ik voel met je mee.. Studeer via een Universtiteit uit USA in NL en serieus Kutter had mijn stage niet kunnen zijn..
klopt, voor m'n mbo-opleiding hiervoor naar Curacao geweest. mooiste tijd van m'n levenquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef IDisposable het volgende:
Stages zijn er niet om leuk te zijn. Tenzij je naar het buitenland gaat. Meestal zijn die stages wel te pruimen omdat je toch alleen maar aan het feesten bent (dat was bij mij tenminste zo).
dat zegt meer over jouw leven dan over stagesquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
klopt, voor m'n mbo-opleiding hiervoor naar Curacao geweest. mooiste tijd van m'n leven
m'n stage is niet kut ofzo hoorquote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Stink_vis het volgende:
TS Ik voel met je mee.. Studeer via een Universtiteit uit USA in NL en serieus Kutter had mijn stage niet kunnen zijn..
want?quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw leven dan over stages
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.quote:
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.
alsof per definitie dan de rest van je leven kut is?quote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekken![]()
wat hebben jij en je dochten ook alweer precies gedaan?
a) wat is een dochtenquote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekken![]()
wat hebben jij en je dochten ook alweer precies gedaan?
Uhuhquote:
Gaan HBO'ers dan niet naar een HogeSCHOOL?quote:Op maandag 20 december 2010 15:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we weer een wo-autist troll
maar jij had een uitkering en je dochter deed vmbo begreep ik hierboven? daarmee wil ik helemaal niets zeggen maar wat loop je dan zelf arrogant te doen richting anderen.quote:
Heb ik een uitkering?quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
maar jij had een uitkering en je dochter deed vmbo begreep ik hierboven? daarmee wil ik helemaal niets zeggen maar wat loop je dan zelf arrogant te doen richting anderen.
ja en?quote:Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef plesner het volgende:
[..]
Gaan HBO'ers dan niet naar een HogeSCHOOL?
naar goed die discussie voeren we hier al 11 jaar ofzo sinds de oprichting van fokquote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
ok, ja wist ik veelquote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik een uitkering?
Je moet niet alles geloven wat trollen zeggen en je moet eens wat minder piepen.
Oh excuses, naar mijn weten waren leerlingen die naar een school gingen scholieren en mensen die aan de uni zaten studenten.quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja en?
[..]
naar goed die discussie voeren we hier al 11 jaar ofzo sinds de oprichting van fok
Nee, nu drink je deze gifbeker tot de laatste druppel uitquote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
ok, ja wist ik veelhet is jammer dat de essentie van dit topic niet begrepen wordt, terwijl ik het nog zo duidelijk uit probeer te leggen... als mensen toch niet goed lezen mag deze topic van mij net zo goed verwijderd worden.
Maar hij blijft leuk, geef toe!quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
naar goed die discussie voeren we hier al 11 jaar ofzo sinds de oprichting van fok
waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nu drink je deze gifbeker tot de laatste druppel uit
Dit is trouwens wel echt complete onzin, als stagiair kun je soms een leuke bijdrage leveren aan een bedrijf, maar het is niet zo dat een stagiair als vervanging van die een 'dure consultant' een opdracht doet.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij zit daar een opdracht te doen waarvoor ze anders een dure consultant voor moeten inhuren of iemand anders zijn dure tijd in moet stoppen.
De opdrachten die ik heb gezien van mijn studiegenoten en mijzelf waren dit in ieder geval wel. Ik ga hier geen complete opdrachtomschrijvingen van uittikken, maar vergelijkbare opdrachten kom ik nu tegen bij consultancy bureau's.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel echt complete onzin, als stagiair kun je soms een leuke bijdrage leveren aan een bedrijf, maar het is niet zo dat een stagiair als vervanging van die een 'dure consultant' een opdracht doet.
Ja de opdrachten zullen vast van een bepaald niveau zijn, maar het gaat om de uitwerkingen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De opdrachten die ik heb gezien van mijn studiegenoten en mijzelf waren dit in ieder geval wel. Ik ga hier geen complete opdrachtomschrijvingen van uittikken, maar vergelijkbare opdrachten kom ik nu tegen bij consultancy bureau's.
Klakkeloos aannemen wat een ander schrijft zonder daar een paar basale vragen bij te stellen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)&searchQuery=student
Correct
autistische wo-ers die alles beter denken te wetenquote:Op maandag 20 december 2010 17:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Klakkeloos aannemen wat een ander schrijft zonder daar een paar basale vragen bij te stellen.
Je eigen waarheid creëren en voor waarheid aannemenquote:Op maandag 20 december 2010 17:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Klakkeloos aannemen wat een ander schrijft zonder daar een paar basale vragen bij te stellen.
Dingen als je zin beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2010 17:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
autistische wo-ers die alles beter denken te weten
Het punt dat een hbo'er een scholier is wordt in elk topic onderbouwd met een waslijst aan feiten. Alles wat op het tegendeel wijst is de definitie van een woordenboekje. Als je zelfstandig zou denken, zoals een student doet, kun je niet anders dat concluderen dat Van Dale het bij het verkeerde eind heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je eigen waarheid creëren en voor waarheid aannemen
Oh jeetje interpunctie en hoofdletters, echt heel belangrijk op een forum als dit.quote:Op maandag 20 december 2010 17:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dingen als je zin beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt bedoel je?
Wat jij doet is alles en iedereen over 1 kam scheren, dat is toch niet iets wat ik bij een wo-er zou verwachten.quote:Op maandag 20 december 2010 17:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het punt dat een hbo'er een scholier is wordt in elk topic onderbouwd met een waslijst aan feiten. Alles wat op het tegendeel wijst is de definitie van een woordenboekje. Als je zelfstandig zou denken, zoals een student doet, kun je niet anders dat concluderen dat Van Dale het bij het verkeerde eind heeft.
Zorg jij er eerst maar voor dat je argumenten ook DE waarheid zijn. Aan WO studenten die hun bekrompen gedachtes als DE waarheid presenteren zonder ze eerst te checken hebben we nog minder aan.quote:Op maandag 20 december 2010 17:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dingen als je zin beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt bedoel je?
Maar bedankt voor je bijdrage, je maakt maar weer eens duidelijk dat de gemiddelde hbo'er op persoonlijke aanvallen terugvalt als hij met argumenten geconfronteerd wordt. Nog zo'n typisch scholiereneigenschap.
Alsof een hoofdletter typen extra werk is. Jammer trouwens dat je ook nu nog in de fout gaat met je interpunctie.quote:Op maandag 20 december 2010 17:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Oh jeetje interpunctie en hoofdletters, echt heel belangrijk op een forum als dit.
Bel ze op zou ik zeggen, dat jij het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 20 december 2010 17:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het punt dat een hbo'er een scholier is wordt in elk topic onderbouwd met een waslijst aan feiten. Alles wat op het tegendeel wijst is de definitie van een woordenboekje. Als je zelfstandig zou denken, zoals een student doet, kun je niet anders dat concluderen dat Van Dale het bij het verkeerde eind heeft.
quote:Op maandag 20 december 2010 17:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof een hoofdletter typen extra werk is. Jammer trouwens dat je ook nu nog in de fout gaat met je interpunctie.
Het idee dat de waarheid in de boekjes staat zit er bij jou wel erg diep ingeramd.quote:Op maandag 20 december 2010 17:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorg jij er eerst maar voor dat je argumenten ook DE waarheid zijn. Aan WO studenten die hun bekrompen gedachtes als DE waarheid presenteren zonder ze eerst te checken hebben we nog minder aan.
Plaatjes, bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.quote:
Valt wel mee hoor, het is vaak wel een aardige bron om verder mee verder te gaan. Hangt er ook vanaf welk boek je pakt. De bijbel bijvoorbeeld, is niet zo'n erg goede bron, terwijl de Dikke Van Dale dat wel is. Heeft te maken met door wie het geschreven is en of het up-to-date is he...quote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het idee dat de waarheid in de boekjes staat zit er bij jou wel erg diep ingeramd.
Wees er maar trots op.quote:[..]
Plaatjes, bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |