lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekkenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef yvonne het volgende:
Een Hbo-stagiair ís een middelbare scholier.
Stage staat voor mij sowieso gelijk aan 'kut'.quote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Stink_vis het volgende:
TS Ik voel met je mee.. Studeer via een Universtiteit uit USA in NL en serieus Kutter had mijn stage niet kunnen zijn..
klopt, voor m'n mbo-opleiding hiervoor naar Curacao geweest. mooiste tijd van m'n levenquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef IDisposable het volgende:
Stages zijn er niet om leuk te zijn. Tenzij je naar het buitenland gaat. Meestal zijn die stages wel te pruimen omdat je toch alleen maar aan het feesten bent (dat was bij mij tenminste zo).
dat zegt meer over jouw leven dan over stagesquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
klopt, voor m'n mbo-opleiding hiervoor naar Curacao geweest. mooiste tijd van m'n leven
m'n stage is niet kut ofzo hoorquote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Stink_vis het volgende:
TS Ik voel met je mee.. Studeer via een Universtiteit uit USA in NL en serieus Kutter had mijn stage niet kunnen zijn..
want?quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw leven dan over stages
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.quote:
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.
alsof per definitie dan de rest van je leven kut is?quote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mensen die zeggen "Dat was de mooiste tijd van mijn leven." hebben meestal een niet zo tof leven.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekken![]()
wat hebben jij en je dochten ook alweer precies gedaan?
a) wat is een dochtenquote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol hoger geschoolden proberen te bashen en zelf thuis uitkering lopen trekken![]()
wat hebben jij en je dochten ook alweer precies gedaan?
Uhuhquote:
Gaan HBO'ers dan niet naar een HogeSCHOOL?quote:Op maandag 20 december 2010 15:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ohjee daar hebben we weer een wo-autist troll
maar jij had een uitkering en je dochter deed vmbo begreep ik hierboven? daarmee wil ik helemaal niets zeggen maar wat loop je dan zelf arrogant te doen richting anderen.quote:
Heb ik een uitkering?quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
maar jij had een uitkering en je dochter deed vmbo begreep ik hierboven? daarmee wil ik helemaal niets zeggen maar wat loop je dan zelf arrogant te doen richting anderen.
ja en?quote:Op maandag 20 december 2010 15:14 schreef plesner het volgende:
[..]
Gaan HBO'ers dan niet naar een HogeSCHOOL?
naar goed die discussie voeren we hier al 11 jaar ofzo sinds de oprichting van fokquote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |