Moni.... als je de feiten niet kent.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:06 schreef Monidique het volgende:
Niet liegen, op het lekken van staatsgeheimen staat geen doodstraf, zoals jij beweert. Je liegt, leugenaar, hou je bij de feiten, liegende leugenaar.
Sinds hij voor het leger werkte.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef Monidique het volgende:
LOL, dat gaat over het moedwillig informatie verstrekken aan "de vijand". Sinds wanneer is de New York Times "de vijand"? Sinds wanneer is Wikileaks "de vijand"?
Leugenaar.
wacht maar op de rechtzaak.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:12 schreef Monidique het volgende:
Zoals de Amerikanen mooi zeggen: You're full of shit.
er staatquote:Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef Monidique het volgende:
Weet je, ik geloof het wel, ik ga mijn tijd niet verder besteden aan deze autoritaire dwaas.
Wat stel je voor dat Assange gaat doen om Manning te helpen dan?quote:Op maandag 27 december 2010 18:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, erg triest dat Assange Manning laat barsten en zelf lekker rondneukt en de miljoenen $ die hij met het lekken verdient in eigen zak steekt.
Hij heeft een punt. Voor de Amerikaanse overheid is een vrije pers idd "De Vijand". HBGary? Plannen voor blackops tegen mensenrechtenorganisaties, journalisten en vakbonden.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:12 schreef Monidique het volgende:
Zoals de Amerikanen mooi zeggen: You're full of shit.
Die hele discussie over wel of niet vijand doet helemaal niet ter zake.quote:906a. ART. 106a. ESPIONAGE
(A) (1) Any person subject to this chapter who, with intent or reason to believe that it is to be used to the injury of the United States or to the advantage of a foreign nation, communicates, delivers, or transmits, or attempts to communicate, deliver, or transmit, to any entity described in paragraph (2), either directly or indirectly, any thing described in paragraph (3) shall be punished as a court-martial may direct, except that if the accused is found guilty of an offense that directly concerns (A) nuclear weaponry, military spacecraft or satellites, early warning systems, or other means of defense or retaliation against large scale attack, (B) war plans, (C) communications intelligence or cryptographic information, or (D) any other major weapons system or major element of defense strategy, the accused shall be punished by death or such other punishment as a court- martial may direct.
(2) An entity referred to in paragraph (1) is--
(A) a foreign government;
(B) a faction or party or military force within a foreign country, whether recognized or unrecognized by the United States
(C) a representative, officer, agent, employee, subject, or citizen of such government, faction, party, or force.
(3) A thing refereed to in paragraph (1) is a document, writing, code book, signal book, sketch, photograph, photographic negative, blueprint, plan, map, model, note, instrument, appliance or information relating to the national defense.
Dit klopt, maar volgens mij is hij NOG niet aangeklaagt voor spionage.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:44 schreef Royyy het volgende:
UCMJ par. 906a.
[..]
Die hele discussie over wel of niet vijand doet helemaal niet ter zake.
'shall be punished as a court martial may direct'.
Een court martial kan beslissen de doodstraf te geven.
extra bron over flip flop uitspraak van Manning.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef delpit het volgende:
Tja WallOfStars jij vindt de gang van zaken heel normaal, dat blijkt.
Nergens geef je antwoord op de vragen of 8 maanden eenzame opsluiting zonder proces (nee dat proces is nog niet begonnen, er is nog steeds slechts een vooronderzoek gaande) normaal is.
1. Ja jammer genoeg is dit de normale gang van zaken in de US militairy bij dit soort zaken in nederland heet dat voorarest
Nergens geef je antwoord op de vraag of zonder schuldig bevonden te zijn het achterhouden van echt nieuws (ja lokaal nieuws over de pompoenkweekwedstrijd dat mag), het naakt opsluiten, het onthouden van fysieke of mentale activiteiten in voorarrest normaal is.
2. JA dat is normaal, als je claimed dat je jezelf met je flip flops gaat ophangen
Nee je blijft blaten over 'leugens'! Je gaat niet op de inhoud in. En over hoe hij al dan niet de doodstraf verdient. Dat is helemaal niet het issue. Onschuldig tot anderszins bewezen, daar draait het om. Een menswaardige behandeling, op zijn minst zolang hij in voorarrest is, daar draait het om. Een rechtstaat dus met normale rechten voor verdachten en een normale behandeling.
3. jammer genoeg bewijs in zijn eigen woorden
Lamo: How long between the leak and the publication?
(02:49:18 PM) Manning: some time in february
(02:49:25 PM) Manning: it was uploaded
(02:50:04 PM) Lamo: uploaded where? how would i transmit something if i had similarly damning data
(02:51:49 PM) Manning: uhm... preferably openssl the file with aes-256... then use sftp at prearranged drop ip addresses
Ach, waarschijnlijk vond jij Abu Ghraib en vind je het Guantanamo Bay detention center ook heel normaal.
4 Abu Ghraib en Gitmo zijn andere gevallen en gaan over NON US Citizens.
En daar waren idd gevallen van torture!
En zelfs dat mag Manning niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:04 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Vergeet niet dat men nog altijd pushups, situps, en heen en weer lopen kan doen in zijn cel. Ook vaak in de kleinste cellen, mits men een beetje improviseert. Niet dat dat de mentale gezondheid helpt, maar wel de fysieke.
Hij liegt?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:35 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
je liegt!
feit : Manning heeft toegang tot lokale TV
feit : Proces moet er nog komen, hij zit vast in voor arrest omdat hij staat geheimen heeft gelekt,
en nu niet meer liegen
Welnee. Hij is het gewoon eens met een martelende dictatuur.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij liegt?
Manning zit al maanden in isoleer: FEIT.
Manning zit al maanden in voorarrest en is nog nergens voor beschuldigd: FEIT
Manning mag zo goed als niks in zijn cel: FEIT
Een normale persoon zit nooit in isoleer voor een aantal maanden als voorarrest.
Hoe kun jij dit uberhaupt goedpraten? Je bent een eng gevaarlijk mannetje
Het is een veel gebruikte cirkelredenatie, idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef Refragmental het volgende:
"Het is strafbaar omdat het de wet is" gaat er bij mij simpelweg niet in.
1 correct!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij liegt?
Manning zit al maanden in isoleer: FEIT.
Manning zit al maanden in voorarrest en is nog nergens voor beschuldigd: FEIT
Manning mag zo goed als niks in zijn cel: FEIT
Een normale persoon zit nooit in isoleer voor een aantal maanden als voorarrest.
Hoe kun jij dit uberhaupt goedpraten? Je bent een eng gevaarlijk mannetje
Ah! Je martelt iemand tot ie dood wil en dan straf je hem daarvoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
1 correct!
2 incorrect, is reeds op 27 mei 2010 in staat van beschuldiging gesteld!
3. Correct! Krijg je ervan als je met zelfdoding dreigt
En jij steunt die gasten!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef Refragmental het volgende:
Ook mooi.
De overheid veroorzaakt een hoop shit. Diezelfde overheid verbied jou om die shit openbaar te maken, diezelfde overheid maakt dan ook nog eens allemaal wetten om zichzelf in te dekken. Diezelfde overheid gooit jou dan ook in de isoleer.
"Het is strafbaar omdat het de wet is" gaat er bij mij simpelweg niet in.
Als je je eigen wetten kunt maken (zoals de overheid dat doet) dan zal je er natuurlijk alles aan doen om iedereen die je tegenwerkt keihard te straffen op basis van wetten die je ter plaatse uit je reet trekt.
hij word niet gemarteld!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Je martelt iemand tot ie dood wil en dan straf je hem daarvoor.
Blaming the victim noemen ze dat toch?
Oh, je weet het niet dus het bestaat niet. Lekker makkelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
hij word niet gemarteld!
en anders graag bewijs.
zover ik kan nagaan word hij niet anders behandeld dan de soldaat in de cel naast hem!
Hoezo weet je dat niet....quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, je weet het niet dus het bestaat niet. Lekker makkelijk.
Relax. Hij zal er vanaf komen met een jaar of 20 cel.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef Monidique het volgende:
De rechtzaak maakt niet uit. Ja, ze kunnen zeggen dat hij "de vijand" geholpen heeft en dat dan de doodstraf wordt toegepast, dat betekent echter niet dat op het lekken van staatsgeheimen, zoals Manning zeer waarschijnlijk gedaan heeft, de doodstraf staat, zoals jij beweert. Die doodstraf staat op het lekken van informatie aan de vijand. En trouwens, dat gaan ze nooit hard maken.
Full. Of. Shit.
quote:
Ik had het niet over de wet, ik had het over martelpraktijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een veel gebruikte cirkelredenatie, idd.
dat was ook het probleem in Egypte. Er kon vanalles niet omdat dan de grondwet verandert moest worden en daar waren weer andere zaken voor nodig, terwijl mensen het regime weg wilden hebben. En dat regime had die wetten bedacht om hun macht te consolideren, dus die moesten natuurlijk ook weg.
Daar is veel (nutteloos) over gediscussieerd in de Egypte thread.
ik ook, en volgens de Amerikaanse wet mag er niet gemarteld worden. (US Citizens)quote:Op zondag 6 maart 2011 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik had het niet over de wet, ik had het over martelpraktijken.
Hahaha!quote:
en dus gebeurd het niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
ik ook, en volgens de Amerikaanse wet mag er niet gemarteld worden. (US Citizens)
Eensquote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha!
Jij bent dus in ieder geval iemand die totaal niet waar hij het over heeft.
Meer anti-overheid en anti-monarchie dan mij kun je ze niet vinden hoor.
Ik stem zelfs niet omdat ik van mening ben dat je met stemmen dit systeem alleen maar in stand houdt (en dus direct verantwoordelijk bent voor alle shit).
Maar dat betekent niet dat het niet gebeurt. Als je kijkt naar hun gevangenissen, - ik raad MSNBC's Lockup, dan zie je dat bijna elk iedere gevangenis van ze grondrechten schendt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
ik ook, en volgens de Amerikaanse wet mag er niet gemarteld worden. (US Citizens)
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
neen, jij zegt dat het gebeurd omdat het kan,quote:Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en dus gebeurd het niet.![]()
Dat is toch precies wat ik zeg dombo!
Kijk eens die bron wat ik genoemd heb. Dat programma kan je online bekijken. Als je die zender al niet op TV hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
neen, jij zegt dat het gebeurd omdat het kan,
ik zeg bewijs eerst maar eens dat het gebeurd voordat je roept dat Manning gemarteld word.
US gevangenissen zijn veelal bedrijven met winst oogmerk.....zal inderdaad redelijke shitty zijn ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat het niet gebeurt. Als je kijkt naar hun gevangenissen, - ik raad MSNBC's Lockup, dan zie je dat bijna elk iedere gevangenis van ze grondrechten schendt.
Het is zo slecht gesteld dat er in de meeste gevallen de schuldige daders (wetshandhavers, cipiers, etc) niet eens vervolgd kunnen worden vanwege gebrek aan bewijs (dat ze zelf veroorzaken). Door gevangen dingen te ontnemen. Welke gevangene mag er met een camera rondlopen trouwens?
Bent het met jou punt eens, maar een militairy jail in de US is toch nog wat andersquote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kijk eens die bron wat ik genoemd heb. Dat programma kan je online bekijken. Als je die zender al niet op TV hebt.
Er word openlijk door Amerika gemarteld in Guantanamo. Waarom zouden ze het dan niet met Manning doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
neen, jij zegt dat het gebeurd omdat het kan,
US CITIZEN!!!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word openlijk door Amerika gemarteld in Guantanamo. Waarom zouden ze het dan niet met Manning doen?
Federale instellingen voor spionage verdachte bestaan niet!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:28 schreef vergezocht het volgende:
(een federale instelling voor spionage-verdachten)
Wat maakt dat nou uit? Volgens hun eigen regels mogen ze ook niet liegen en dat doen ze ook. Dus? What's your point?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:28 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
US CITIZEN!!!!!
dat is voor Amerikanen alle reden die ze nodig hebben om het niet te doen.
Guantanamo waren ALLEEN BUITELANDERS!
Papierquote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sterremuur: We're not buying your shit.
Thirteen Techniques for Truth Suppression
The rules of disinformation.
En daar laat je zien dat je wereld beeld te kort is,quote:Op zondag 6 maart 2011 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Volgens hun eigen regels mogen ze ook niet liegen en dat doen ze ook. Dus? What's your point?
Idd. Misschien moet je daar je leugens posten.quote:
Prove * WallOfStars is lyingquote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd. Misschien moet je daar je leugens posten.
Dat weet je niet. Jij speculeert en (hoopt ?) dat het zo is.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Federale instellingen voor spionage verdachte bestaan niet!
Waar Manning zit is het vele malen beter. Dan een normale jail
Hier zit Manning
http://en.wikipedia.org/wiki/Marine_Corps_Brig,_Quantico
jij weet wat ik weet? Dat is knapquote:Op zondag 6 maart 2011 19:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Jij speculeert en (hoopt ?) dat het zo is.
Zijn eigen advocaat heeft al aangegeven namelijk dat er daartoe jammerlijk aan toe gaat met zijn rechten. En ook een vriend die hem geregeld bezoekt uit Engeland.
http://www.powned.tv/nieu(...)naakt_in_de_cel.html
Volgens David House, een vriend van Manning die hem regelmatig opzoekt in de militaire basis in de staat Virginia waar hij vastzit, probeert de Amerikaanse regering een bekentenis los te peuteren ,,of een valse bekentenis, zodat ze hem in verband kunnen brengen met Julian Assange’’, aldus House tegen ITV News.
http://www.depers.nl/buit(...)ng-naakt-in-cel.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |