Dank je, en : klopt!!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Veel pleziervolgens mij ben je daar wel aan toe
denk dat de Voorzitter die niet meer toestaat in te brengen!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar baal ik nou van dat ik dat weer heb gemist. Ik zal een motie indienen om niet meer op woensdagavond te debatteren.
Iellll... dat soort dingen doe ik nietquote:
Wat jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
denk dat de Voorzitter die niet meer toestaat in te brengen!
huilen over mijn post een paar topics terugquote:
Om met Betyar te spreken: jammer (voor jou wel te verstaan)!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Iellll... dat soort dingen doe ik niet
Linkje of moet ik effe zoeken?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
huilen over mijn post een paar topics terug
Zou kunnen, maar moest ook nog iets over files schrijven..quote:
jij denkt dat ik serieus ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om met Betyar te spreken: jammer (voor jou wel te verstaan)!
hahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij denkt dat ik serieus ben.wel schattig van je
nee geen link dan gaat remlof me bannenquote:
kutzooi was ie grof dan? Een pm'tje?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee geen link dan gaat remlof me bannen![]()
heb hem ook verwijderd
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebbenquote:
Heb jij iets banwaardigs gezegd dan??quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee geen link dan gaat remlof me bannen![]()
heb hem ook verwijderd
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebben
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIVquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebben
Nee niks banwaardigs. ik overdrijf een beetje.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij iets banwaardigs gezegd dan??
OEI dan kom ik er morgen zeker ook achter dat ik een ban heb??
Hatsa!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIV
heb een vriendinquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIV
weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
boven de 19 heb je ook nog gevoelens hoor
Zolcon (Haarlem, 18 oktober 1947)quote:
hebben we nietquote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Krijg je samen HIV, heb je ook geen condoom meer nodig
![]()
Zolcon Cohen??quote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zolcon (Haarlem, 18 oktober 1947)
Was een grapjequote:
slaap materiaal heh.quote:
Je ziet op dit tijdstip wel ENORM vaak de knipogen over het hoofdquote:
ik zag hem wel. maar typen gaat zo lastig met 1 hand.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ziet op dit tijpstip wel ENORM vaak de knipogen over het hoofd
je moet reageren op mijn post. anders komt die grap te serieus over.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betyar ook al bier op en pleite?
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik zag hem wel. maar typen gaat zo lastig met 1 hand.
mooi dan kan ik nu mijn bed opzoeken en gaan lezen. weltrusten en tot morgenquote:
Nee even sc terug lezen, die PHPquote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betyar ook al bier op en pleite?
Tot morgen!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
mooi dan kan ik nu mijn bed opzoeken en gaan lezen. weltrusten en tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het maar houden op: zand erover..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee even sc terug lezen, die PHP![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef Zolcon het volgende:
Mijn post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat probeer je natuurlijk helemaal niet.quote:Mede door de houding dat je het idee hebt dat andere mensen je de les proberen te lezen.
op dat moment wel. het ging meer over een algemene reactie van php op elke post van anderen gericht op hemquote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Dat probeer je natuurlijk helemaal niet.
Gaan we het weer oprakelen?? Ik hoop van niet..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Dat probeer je natuurlijk helemaal niet.
Dont think of an elephantquote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op: zand erover..
F*** realiseer me ineens dat ook DAT fout opgevat kan worden...
Dat was dus NIET de intentie..
Tsja, wie begon er nu eigenlijk met hoog van de toren blazen terwijl hij er dik naast zat??quote:Op donderdag 16 december 2010 00:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
op dat moment wel. het ging meer over een algemene reactie van php op elke post van anderen gericht op hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |