Dank je, en : klopt!!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Veel pleziervolgens mij ben je daar wel aan toe
denk dat de Voorzitter die niet meer toestaat in te brengen!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar baal ik nou van dat ik dat weer heb gemist. Ik zal een motie indienen om niet meer op woensdagavond te debatteren.
Iellll... dat soort dingen doe ik nietquote:
Wat jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
denk dat de Voorzitter die niet meer toestaat in te brengen!
huilen over mijn post een paar topics terugquote:
Om met Betyar te spreken: jammer (voor jou wel te verstaan)!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Iellll... dat soort dingen doe ik niet
Linkje of moet ik effe zoeken?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
huilen over mijn post een paar topics terug
Zou kunnen, maar moest ook nog iets over files schrijven..quote:
jij denkt dat ik serieus ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om met Betyar te spreken: jammer (voor jou wel te verstaan)!
hahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij denkt dat ik serieus ben.wel schattig van je
nee geen link dan gaat remlof me bannenquote:
kutzooi was ie grof dan? Een pm'tje?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee geen link dan gaat remlof me bannen![]()
heb hem ook verwijderd
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebbenquote:
Heb jij iets banwaardigs gezegd dan??quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee geen link dan gaat remlof me bannen![]()
heb hem ook verwijderd
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebben
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIVquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
beetje naïef dat ze ervan uit gaat dat ik geen last heb van de hormonen waar normale 19 jarige wel last van hebben
Nee niks banwaardigs. ik overdrijf een beetje.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij iets banwaardigs gezegd dan??
OEI dan kom ik er morgen zeker ook achter dat ik een ban heb??
Hatsa!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIV
heb een vriendinquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een hoer bellen je hebt ze al vanaf ¤10 inc. HIV
weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
boven de 19 heb je ook nog gevoelens hoor
Zolcon (Haarlem, 18 oktober 1947)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |