Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey nu moet je niet boos naar Speedy kijken, hij kan er ook niets aan doen?
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenMaar ik ben sinds die kou en sneeuw twee keer zo lang onderweg naar mijn werk. Beetje irritant. En hoe vroeg ik ook vertrek, vrijwel dagelijks te laat.
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral als er verse sneeuw ligt, op de 1 of andere manier rijden mensen dan heel anders terwijl er soms niet eens zo veel aan de hand is.
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.quote:
Zal ik doen, welterusten!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Uhhu, en ja... Natuurlijk moet je je snelheid aanpassen, maar er zijn altijd mensen, die vinden dat het nog trager kan.
Nou ja, ik ga maar tukken en wacht af tot morgen! Duim maar voor me dat ik op tijd op mijn werk ben
Dat ziet er goed uit, is die regen voor de sneeuw aan nu van de baan dan? Ik hoop het wel, het is hier -5, als het wel gaat regenen komt dat niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
Overigens valt er zaterdag ook sneeuw in veel delen van NL.
* Fireblast kan zich daar in vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat het weer een dooie mus wordt![]()
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
in het 7-9 gebiedquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
hoeveelheid neerslag..
[ afbeelding ]
vorm van de neerslag
[ afbeelding ]
PRIMA
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Kan zaterdag erg leuk worden, heb er nog niemand over gehoord.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |