Oef ik heb vanmiddag ook een kerstborrelquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen! College volgen, computerprakticum en naar borrel
Laterz!
maar de beat is lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een nieuw vliegtuig, dus ik daar zo chillen zingend, '
Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now Im feelin so fly like a G6'
Yeahwat een teksten
Als je betere tekst wil:quote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een nieuw vliegtuig, dus ik daar zo chillen zingend, '
Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now Im feelin so fly like a G6'
Yeahwat een teksten
Ik ben hierquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar is LR danAl met Mikkie in Ijsland?
Ben benieuwd hoe dat gaat dan, want het moet nog afgeschreven worden van mijn Creditcard, en dan wordt het zeker ook weer bijgeschreven..quote:Ryanair betreurt het dat na een operationeel overleg, uw vlucht/en hieronder vermeld, zullen stoppen van 10/01/2011.
Adviseert u alstublieft uw medereizigers van de annulering van deze boeking.
Geboekte vluchten die vertrekken tussen 10/01/2011 zijn geannuleerd en restitutie zal automatisch plaatsvinden op dezelfde manier waarop u de boeking betaald heeft. Als één van de vluchten in deze reservering zal vertrekken voor 10/01/2011 en u wenst geen gebruik van deze vlucht te maken, kunt u restitutie ontvangen door te klikken op de onderstaande link en het formulier in te vullen.
Duidelijk last van een redundantie aan genetisch materiaal!quote:
Dat zongen ze ook. En behalve "PSV", maar dan werd ik boosquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef morgane het volgende:
Wees blij dat ze niet 'behalve NEC' zongen
Normaal gesproken word ik hier wakker om 10 uur en dat het al lekker warm is enzo, te warm om te slapen, dat wel.. Maar nu was het om half 11 nog koud.. Doet de verwarming het weer niet.. Zo eerst maar eens kijken of nieuwe batterijen helpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 06:36 schreef Sander het volgende:
Ik had de verwarming aan vannacht. Die slaat rond een uur of vijf aan, en tegen de tijd dat je opstaat is het hier stikbenauwd. Heel irritant
Goed ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 07:30 schreef Sander het volgende:
Gelijk maar ff mijn winterse icoontje ingesteld.
idd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, kerstborrel van gisteren was best gangsta
Ik dacht dat ik gewoon kleren had aangedaan die niet warm genoeg warenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik hier wakker om 10 uur en dat het al lekker warm is enzo, te warm om te slapen, dat wel.. Maar nu was het om half 11 nog koud.. Doet de verwarming het weer niet.. Zo eerst maar eens kijken of nieuwe batterijen helpen
Nice.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
idd!
Nouja, was meer het after-kerstborrel stappen
Na werk... Dus verwacht me niet voor 4 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice.
Pfoe, vanavond uit eten met het volk hier op de zaak, ik gok ook veel wijn. Morgen wordt zwaar...
(jij kwam toch ook he? )
Jep!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er staan er ook gewoon 3 op of niet?
Dan hoop ik ook weer boven water te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Na werk... Dus verwacht me niet voor 4 uurmaar ik kom nog wel even jah
Nopequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ironisch is het eigenlijk, dat toen we hier beide opzich wel weg wilde er niks was.. En nu hebben we niet meer echt de neiging om weg te gaan en nu staan er ineens 3 op
Neem aan dat jij wel gaat reageren Cali? Het zijn ansich mooie appartementenHet enige is voor ons dat de totale oppervlakte kleiner is dan dat we nu hebben, en dan zit er nog een keuken en badkamer bij
Omdat wij niet op proosdij willenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, en waarom niet op Proosdij? Sowieso staan er nu 3 op he en heb je maar max 2 woonbonnen
Irl neem ik aan, anders begrijp ik er de bawllz vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Dupje het volgende:
Dexter is vreemd gegaan met Lumen!En nu stopt het huwlijk van hem en Debra. Najaaa zeg
Kun je anders geen tv-series waarvan ik nog een hoop te kijken heb spoileren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Dupje het volgende:
Dexter is vreemd gegaan met Lumen!En nu stopt het huwlijk van hem en Debra. Najaaa zeg
Zou wel bizar zijn als hij anders getrouwd zou zijn met z'n zusquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun je anders geen tv-series waarvan ik nog een hoop te kijken heb spoileren?
Euh ja, maar wist de echte namen even niet zo snel. Michael C. Hall is nu met Julia Stiles ipv Jennifer Carpenter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Irl neem ik aan, anders begrijp ik er de bawllz van
psst, is irl, niet in de showquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun je anders geen tv-series waarvan ik nog een hoop te kijken heb spoileren?
Hihi maakt niet uit. Ik ga straks enalaatste aflevering seizoen 5 kijken. En morgen de laatste ofzo. Kan je wel vertellen dat het spannend is!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Dan is het goed! Zag alleen iets over Dexter en vreemdgaan en dacht huuuuu dit wil ik niet weten.. Sorry Dup
Je ergert je er meer aan als ze dan kapot gaan. Als het hoog zomer was geweest had het je gewoon geen flikker kunnen schelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef vogelkooi het volgende:
Typisch is het toch dat die dingen altijd kapot gaan als je ze het meeste nodig hebt.
Beugel is ook bijna 2 biertjes.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
Sick, 6 euroEn wij maar klagen als een biertje hier 3 euro kost in de kroeg
Maar deze kwam uit de winkelquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef xibalba het volgende:
[..]
Beugel is ook bijna 2 biertjes.....
De Tiger.dk voor allerlei troep!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort maar weer eens shoppen.
Welke winkels in Nijmegen zijn aanraders?![]()
Ben op zoek naar een soort Bijenkorf.
Lol?:P ben op zoek naar kleding, niet de troep.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Tiger.dk voor allerlei troep!
Doe eens niet zo vervelend met die smileys!quote:
Waar zit dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:58 schreef IrishBastard het volgende:
Gekletterd
Net eindejaarsfeestje in Club 52 gehad. Volgens mij is dat normaal echt zo'n soort Playboy club
Hoi overbuurmanquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:37 schreef HostiMeister het volgende:
How can it feel, this wrong
From this moment
How can it feel, this wrong
G
Best veel bedrijven bellen met een privé nummer geloof ik, maar toch als het om een sollicitatie gaat laten ze wel iets achter op je voicemail en gaan ze je niet 5 keer bellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef morgane het volgende:
ik ben deze week al een keer of vijf gebeld door een privénummer, maar kon elke keer niet opnemen doordat ik in college zat ofzo. Nu net kon ik eindelijk opnemen, werd er precies opgehangen.
Ik heb wel bij een aantal bedrijven (AH, V&D enzo) een sollicitatieformulier ingeleverd. Wordt er door bedrijven ook wel eens privé gebeld? Of haalt iemand een geintje met me uit?
Waar ik werk bellen ze ook altijd anoniem!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:18 schreef morgane het volgende:
Ja das waar, voicemail had ik zelf nog niet aan gedacht. Thanks
trutsenquote:
Vervelend, veel sterkte.quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeetje... Ik open net een ongeopende envelop uit een doos met papieren, is het een laatste kaartje van mijn moeder aan mij..
Is het een mooi kaartje?quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeetje... Ik open net een ongeopende envelop uit een doos met papieren, is het een laatste kaartje van mijn moeder aan mij..
http://www.9292ov.nl/9292OV4.aspquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Californium het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe het staat met de bussen??? en of ze rijden?
Godver!
quote:provincie gelderland: bus syntus gelderland.
waar: provincie gelderland
geldigheid:
prognose 19-12-10, 23.00 uur
modaliteiten: bus
maatschappijen: syntus gelderland
oorzaak: sneeuw
gevolg:
maatregel:
vervangende halte:
advies: geen busvervoer syntus en breng
Het kaartje valt wel mee, vierkant, een soort grind met daarop een felgroen klavertje vier.quote:
Ik bedoelde natuurlijk ook inhoudelijkquote:Op zondag 19 december 2010 13:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het kaartje valt wel mee, vierkant, een soort grind met daarop een felgroen klavertje vier.De inhoud echter is erg fijn
Ze wist dat het haar laatste privégesprekje aan mij zou zijn...
Ondanks dat het heel confronterend is vind ik het toch fijn om hem te hebben
En in de eerste zin al een foutquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef DeKubus het volgende:
http://www.nijmegenleeft.(...)em-stilgelegd/11947/
Waardevol kaartje (inhoud) dus! Fijn!quote:Op zondag 19 december 2010 13:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het kaartje valt wel mee, vierkant, een soort grind met daarop een felgroen klavertje vier.De inhoud echter is erg fijn
Ze wist dat het haar laatste privégesprekje aan mij zou zijn...
Ondanks dat het heel confronterend is vind ik het toch fijn om hem te hebben
quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb wat vage shit gezien, maar dit slaat alles
What the...quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb wat vage shit gezien, maar dit slaat alles
quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een sneeuw wat een sneeuw..
Ben wel klaar voor het tentamen van morgen.. Nu moet ik het alleen nog afleren om zo zenuwachtig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Tentamen aan-recht?quote:Op zondag 19 december 2010 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje heeft ook tentamen recht morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja: neequote:Op maandag 20 december 2010 08:03 schreef morgane het volgende:
Veel succes Yasha!!
Mijn vakantie is niet echt vakantie te noemen...heb vanaf begin januari 8 tentamens en een aantal deadlines
Weet iemand trouwens of je ergens kunt instellen dat je een mailtje krijgt als je een PM hebt?
Owquote:Op maandag 20 december 2010 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja: nee
oh, en yay, tentamens
Voel me benen niet eens meer na gister iemand achterop naar huis te hebben gebracht op de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
Fietsend naar mijn werk, of... fietsend..... ik bedoel ploegenderwijs.Wel goed voor de beenspiertjes.
Schiphol doet het aardig goed hoorde ikquote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef AMDB het volgende:
Morgen alweer richting Nederland![]()
Hopen dat er een beetje gevlogen wordt
Ik hoorde het gesprek net jaquote:Op maandag 20 december 2010 11:43 schreef Sander het volgende:
Kut, ben ik op de uni, heeft die faler van een BL de sleutel op zijn werk. Nu kan ik praktisch niks doen. Ergo weer naar huis.
Body Worlds is awesomequote:Op maandag 20 december 2010 00:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen bodyworlds![]()
Tenminste...
Als ik aankom
Wat niet?quote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wat de fuck heb jij gebruikt Hosti
Dat is wat ik doe. Naast kipkerrie verorberen. En bier drinken. En ademen. En soms andere dingen. Voornamelijk die andere dingen trouwens. Just een f.w.i.quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe
In ieder geval een kudo voor de glimlachveroorzakende post
Vertel mij watquote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is lekker glad voor jouw deur![]()
ook voor die van ons en de rest van Nijmegen trouwens
Vast allemaal spuuglelijke terracotta schaaltjes en een gietijzeren gieter.quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb net het kerstpakket opgepikt bij de receptie. Ding weegt echt veelBen benieuwd wat er precies in zit
Donderdag een 'kerstlunch' bij Sapporo, en de uitnodiging voor de nieuwjaarsborrel is ook al binnen. Gaat lekker hier
geen van beide psx en xbox zijn veelste oudquote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes en dudettes, stel ik wil een console kopen, wat raden jullie me aan?
xbox of playstation?
Mediabox staat al in de huiskamer dus daar ga ik hem sowieso niet voor gebruiken. Plus ik heb een hekel aan fps en rts games op een console, dus dan blijft racen, vechten en rpg's over....quote:Op maandag 20 december 2010 14:23 schreef IrishBastard het volgende:
Als je hem ook als mediaplayer wil gebruiken, een Xbox.
Verder hangt het van de te spelen games af, want sommige zijn alleen gereleased op de PS3 en andere weer alleen op de Xbox.
Zelf heb ik een PS3 die prima bevalt
constructiefquote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
geen van beide psx en xbox zijn veelste oud
Guitar Hero is natuurlijk erg vet. Daarnaast ook nog Rock Band en Singstar op de PS3.quote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mediabox staat al in de huiskamer dus daar ga ik hem sowieso niet voor gebruiken. Plus ik heb een hekel aan fps en rts games op een console, dus dan blijft racen, vechten en rpg's over....
Fabel vond ik altijd wel leuk en Guitar Hero. Hmmm... keuzes...
Deze pareltjes zijn het gewordenquote:Ronan Keating featuring Yusuf - Father And Son
Lady Gaga - Poker Face
Europe - Final Countdown
a-ha - Take On Me
Culture Club - Karma Chameleon
Take That - Back For Good
Dire Straits - Walk Of Life
Razorlight - Wire To Wire
Aretha Franklin - Say A Little Prayer
Bill Withers - Lean On Me
All Saints - Never Ever
Abel - Onderweg
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
Ik mis de PC games helemaal niet, alleen voor shootersquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Goede argumenten, alhoewel ik GT en dat soort spelletjes eigenlijk helemaal niet leuk vindt![]()
Laatste leuke die ik speelde was Blur. Misschien toch maar een nieuwe PC halen... maar dat is meteen 2 keer zo duur![]()
Twijfel twijfel....
Ik kreeg ooit op mijn laatste werkdag (achteraf gezien dus) te horen dat ik geen verlenging zou krijgenquote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
Even vergeten dat ik 1 juli mijn halfjaarcontract getekent had. Er worden gesprekken ingepland, ben benieuwd
Zou wel super schraal zijn als je per 1 januari je baan kwijt bentMaar zal niet zo'n vaart lopen denk
Stelletje knurften waren het ook:quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
De tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog precies de kerk erboven uit:
[ afbeelding ]
En de brug:
[ afbeelding ]
Ze is ook een buitenlandse student, er loopt een tweeling rond waarvan één zo heet, en er zijn er nog een aantalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wie is die Thalia en is het een lekker wijf?
Ik ben vanmorgen bijna door een bus overhoop gereden, dus........quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet iemand of de bußen rijden? ik moet òm 1515 in nijmegen staan en ben nu nog in delft. al een half u vertraging
Heb je die bij het Keizer Karelplein al geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef morgane het volgende:
Aargh, het wil me maar niet lukken om een stageplek te vinden bij een vertalings- of ondertitelingsbureau. Heb nu al zeker 20 bedrijven geprobeerdFrustratie alom!
Jep, die hadden helaas al genoeg stagiaires voor het aankomende jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je die bij het Keizer Karelplein al geprobeerd?
awesome! zeer interessant om te zien idd!quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cali hoe vond je Bodyworlds? Ik vond het erg interessant, mooi om te zien vooral de bloedvaten. En de foetussen eigenlijk ook, erg indrukwekkend,
Meteen dagje rotterdam aan vast geplakt, wat mooie pics geschotenZit nu nog in Delft, morgen naar huis.
Klopt, maar echt concurrent waren ze niet hequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das wel een concurrent minder op het huizenfront
Maar toch....nu zijn jullie aan de beurtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt, maar echt concurrent waren ze niet heZe wilden zowiezo iets anders dan ons!
Aaahquote:
Klopt Klopt! Ik hoop nu snel ook iets voor ons! Wel weer 2 stellen met meer punten dan ons kwijt, 1 met ook 70 punten en 1 met 84, die deze week gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar toch....nu zijn jullie aan de beurt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
gaan ze heel toeval buren worden van een ander stelletje dat zaterdag verhuisd is?
Is die tweede in eindhoven? Komt me zo bekend voor. Doet me heel erg denken aan die grote woontoren daar, maar de holland-amerika lijn, het zal wel R'dam zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
om de verveling maar voor te zijn 2 ploatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik het westen qua architectuur vaak mooier vind, maar ik moet wel altijd wennen dat de meerderheid allochtoon lijkt te zijn
Herkenbaar, zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn hele MyAT lijst of volg me voor de grap eens een dag met een camera.
Verder is het natuurlijk ook mijn fout dat ik tegenwoordig iets minder kan hebben van random stupidness, dat zou het ook kunnen zijn.
Ook heel erg dit topic: Tolerantie in Nederland (en de rest van de wereld), waardeloos!
Ja ik hoop op dooien, maar het ijzelde net wel een beetje. Dus fiets ik daar dadelijk met een xbox en wat flessen wijn, gewoon niet vallen enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn morgane!
Ik heb gisteren de laatste kerstcadeautjes gehaald en het was goed te doen op de fiets. Vandaag zou het toch weer gaan dooien? Komt helemaal goed Hosti!![]()
Ik ga nog twee dagen leren, vrijdag tentamen maken en dan heb ik ook eindelijk vakantie.
Spannendquote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik hoop op dooien, maar het ijzelde net wel een beetje. Dus fiets ik daar dadelijk met een xbox en wat flessen wijn, gewoon niet vallen enzo.
Maar zuur van je fiets zeg![]()
Minder! Is me ook al eens gebeurd hier.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Rituals het volgende:
Mijn fiets is gestolen! Gewoon voor m'n huis!
Das wel aardig dat je even mijn fiets naar de fietsenmaker hebt gebracht!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Minder! Is me ook al eens gebeurd hier.
Dadelijk mijn fiets bij de fietsenmaker ophalen. Weet iemand of het nu glad is buiten?
Ja ik heb d'r spinning rims op laten zetten, en een toeter die 't deuntje van the Godfather doet.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel aardig dat je even mijn fiets naar de fietsenmaker hebt gebracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |