quote:Dat soort volk zou in Amerika niet zo vroeg juichen. Daar zit je voor het jatten van een lolly in de buurtsuper bij wijze van spreken al een paar jaar. En luxe? No way! Daar zit je met zware jongens in de bak, zonder veel privacy en geen tv of gameconsole of whatever.
En aangezien de doodstraf niet overal verboden is, heb je als crimineel ook daar de kans op. Hier kom je al snel weg met 2 dagen en een paar duizend euri. Waar gaat dit heen?![]()
En als achteraf blijkt dat de persoon onschuldig is?quote:Ik vind persoonlijk dat de doodstraf in Nederland gewoon moet worden ingevoerd. En dit is niet omdat ik zo sadistisch ben, maar omdat rechtvaardigheid ook eens mag zegevieren. Ook al heb je hier levenslang (wat gelijkstaat aan 25 jaar ofzo), dan zit je je jaartjes uit te zitten terwijl je een vrolijk leventje in de bak hebt.
Mening geven wel ja, maar dingen doen ho maar.quote:Gelukkig bestaat er ene meneer Wilders, die WEL zijn mening durft te geven over het een en ander...
Ik moest lachen, dit meen je toch niet serieus he?quote:Nog een voorbeeld: dierproeven worden overal uitgevoerd, om de wetenschap nieuwe dingen te lerenLees: konijntjes worden levend opengesneden om welke reden dan ook. Doe normaal mensen, serieus
Kijk, daar zou je dan 'ter dood veroordeelden' voor kunnen gebruiken
Dienen ze de maatschappij toch een doel, ipv dat ze op de zak van de staat gaan teren in de bak. (oh nee, dat is vast ethisch onverantwoord
![]()
![]()
)
Ok misschien overdrijf ik een beetje met 2 daagjes en een paar duizend euro, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Amerika of waar dan ook, komen mensen hier heel rap uit de bak, of worden ze te licht gestraft voor een grote misdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef CaptainCookie het volgende:
En een bron graag, voor een erge misdaad met 2 daagjes en een paar duizend euro
gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, en die doodstraf, daar ga ik niet eens over beginnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef ukga het volgende:
[..]
gelukkigwe zaten er ook niet op te wachten dat jij dit deed
TS is een huilie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef StarbucksSucks het volgende:
Typisch kut sbs6 'Dat-dit-kan-Nederland' PVV-stemmers topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog: ik gebruik eigenlijk geen make up. En smeerseltjes voor in het haar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef Inktfles het volgende:
TS is iemand die huilt op dierproeven, maar waarschijnlijk allemaal verzorgingssmeerseltjes op d'r hoofd en in d'r haar smeert. Hypocriet persoon. En over die gevangenis, ik nodig je uit om eens een weekje in de gevangenis te zitten, dan piep je wel anders. Nu weer terug aan je huiswerk vlegel!
Hier stopte ik al met lezen.quote:Het punt is: ik vind Nederland veel te soft wat ALLES betreft eigenlijk. Om te beginnen: criminaliteit.
Voorbeeld: je pleegt een misdaad (moord, diefstal, whatever) en ze zetten je in de gevangenis (voor een veel te korte tijd naar mijn mening). Maar nu komt het: de gevangenissen in Nederland zijn net hotels! Men heeft er tv en alles is chill; lijkt net een scoutingkamp!Dan kun je als zwerver net zo goed een misdaad plegen, dan heb je iig onderdak. Waardeloos!
Jezus, over achterlijk gesproken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik kwam op dit topic door een discussie die ik zojuist met mijn moeder heb gevoerd. Dus ik dacht: laat ik even stoom afblazen op Fok!![]()
Het punt is: ik vind Nederland veel te soft wat ALLES betreft eigenlijk. Om te beginnen: criminaliteit.
Voorbeeld: je pleegt een misdaad (moord, diefstal, whatever) en ze zetten je in de gevangenis (voor een veel te korte tijd naar mijn mening). Maar nu komt het: de gevangenissen in Nederland zijn net hotels! Men heeft er tv en alles is chill; lijkt net een scoutingkamp!Dan kun je als zwerver net zo goed een misdaad plegen, dan heb je iig onderdak. Waardeloos!
Dat soort volk zou in Amerika niet zo vroeg juichen. Daar zit je voor het jatten van een lolly in de buurtsuper bij wijze van spreken al een paar jaar. En luxe? No way! Daar zit je met zware jongens in de bak, zonder veel privacy en geen tv of gameconsole of whatever.
En aangezien de doodstraf niet overal verboden is, heb je als crimineel ook daar de kans op. Hier kom je al snel weg met 2 dagen en een paar duizend euri. Waar gaat dit heen?![]()
Ik vind persoonlijk dat de doodstraf in Nederland gewoon moet worden ingevoerd. En dit is niet omdat ik zo sadistisch ben, maar omdat rechtvaardigheid ook eens mag zegevieren. Ook al heb je hier levenslang (wat gelijkstaat aan 25 jaar ofzo), dan zit je je jaartjes uit te zitten terwijl je een vrolijk leventje in de bak hebt.
De dreiging van een doodstraf zou mensen ervan weerhouden zich te misdragen en daardoor zou de landelijke criminaliteit afnemen. Lijkt me vrij logisch iig.
Nog een voorbeeld: dierproeven worden overal uitgevoerd, om de wetenschap nieuwe dingen te lerenLees: konijntjes worden levend opengesneden om welke reden dan ook. Doe normaal mensen, serieus
Kijk, daar zou je dan 'ter dood veroordeelden' voor kunnen gebruiken
Dienen ze de maatschappij toch een doel, ipv dat ze op de zak van de staat gaan teren in de bak. (oh nee, dat is vast ethisch onverantwoord
![]()
![]()
)
Voorbeeld nr.3: buitenlanders die hier zorgen voor criminaliteit. Gewoon terugsturen die zooi! En voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen buitenlanders, ben het zelf namelijk ook (hoewel ik hier al 15 jaar woon), maar ik blijf hierover bij mijn standpunt. Wil je rottigheid uithalen, dan doe je dat maar lekker in je 'eigen land' (daar zijn de straffen immers WEL zwaar).
Maar nee; de Nederlandse politiek bestaat alleen uit watjes, die niks anders doen dan een beetje discussiëren over dingen die er niet toe doen, en die de bevolking willen kaalplukken waar het maar kan. Gelukkig bestaat er ene meneer Wilders, die WEL zijn mening durft te geven over het een en ander...
Het was een lang verhaal,,, maar kort gezegd...
Klacht: Nederland en de regering hier zijn veel te tolerant ten aanzien van dingen die serieus moeten worden aangepakt
Toevallig net nog je fotoboek ingekeken en geloof me, het is te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik gebruik eigenlijk geen make up. En smeerseltjes voor in het haar?Moeten we ook geen shampoo gebruiken tegenwoordig ofzo?
Niet als je tegen dierenproeven bent. Wel consistent blijven hè.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Sterker nog: ik gebruik eigenlijk geen make up. En smeerseltjes voor in het haar?Moeten we ook geen shampoo gebruiken tegenwoordig ofzo?
Het is ongetwijfeld niet zo vreselijk als in andere delen van de wereld....quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen.
Want eerst een vraag, heb je al keer in de gevangenis gezeten?
Mensen die denken dat t chill is
Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld niet zo vreselijk als in andere delen van de wereld....
Faka' brotha! Heb jij wel in jilla gezeten dan swa?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen.
Want eerst een vraag, heb je al keer in de gevangenis gezeten?
Mensen die denken dat t chill is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |