Ik zou wel willen, maar geen abattoir die me helpt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
dus jij ziet de kut niet apart van het meisje of het meisje apart van de kut?
Kut en vrouw zijn 1 geheel =)quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Wel een lul zonder man toch? Daar zijn dildo's voor uitgevondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Kut en vrouw zijn 1 geheel =)
Zou jij een man zonder lul willen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Dr staan er toch wel een paar tussen die ze even hadden kunnen strijken . En vrouwen die niet kunnen strijken zijn waardeloos .quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk van deze units er ook aanhangt, het maakt me gewoon niet uit.
Dat is toch net niet hetzelfdequote:Op zaterdag 18 december 2010 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een lul zonder man toch? Daar zijn dildo's voor uitgevonden
Wel eens gehad dan ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:45 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Indd, een doos zonder vrouw eromheen is ook niet echt veel aan.
Nah ik kan me zo voorstellen dat je geen stijfje krijgt van zo'n nepkutquote:
Het totaalplaatje dus? Zoals de vrouw er omheen ook?quote:
Wel eens geprobeerd hoor . Is best lekker met een joint op en een pot glijmiddel er naast .quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik kan me zo voorstellen dat je geen stijfje krijgt van zo'n nepkut
Sterker nog de behoefte niet voelt om het uit te proberen.
Mwah, ze hoeft geen supermodel te zijn ofzo, tuurlijk is het wel mooi meegenomen, maar vaak zijn dat soort dames te arrogant en daar kan ik absoluut niet tegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het totaalplaatje dus? Zoals de vrouw er omheen ook?
kijk, de 2e rij van boven links zijn zoals je ze bij voorkeur wil zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk van deze units er ook aanhangt, het maakt me gewoon niet uit.
Dildo is voor mij niet echt top, ik mis dan toch het lijf eromheenquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd hoor . Is best lekker met een joint op en een pot glijmiddel er naast .
Denk hetzelfde als een dildo voor een dame ??
Nee wie welquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:08 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Mwah, ze hoeft geen supermodel te zijn ofzo, tuurlijk is het wel mooi meegenomen, maar vaak zijn dat soort dames te arrogant en daar kan ik absoluut niet tegen.
Voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je eigenlijk aan de buitenkant zien of een kutje strak is ?
Ik denk dat de PfenisBaron denkt dat een kutje met wat langere binnenste schaamlippen gelijk staat aan een uitgezakte slappe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je eigenlijk aan de buitenkant zien of een kutje strak is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |