Oef ik heb vanmiddag ook een kerstborrelquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen! College volgen, computerprakticum en naar borrel
Laterz!
maar de beat is lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een nieuw vliegtuig, dus ik daar zo chillen zingend, '
Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now Im feelin so fly like a G6'
Yeahwat een teksten
Als je betere tekst wil:quote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een nieuw vliegtuig, dus ik daar zo chillen zingend, '
Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now Im feelin so fly like a G6'
Yeahwat een teksten
Ik ben hierquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar is LR danAl met Mikkie in Ijsland?
Ben benieuwd hoe dat gaat dan, want het moet nog afgeschreven worden van mijn Creditcard, en dan wordt het zeker ook weer bijgeschreven..quote:Ryanair betreurt het dat na een operationeel overleg, uw vlucht/en hieronder vermeld, zullen stoppen van 10/01/2011.
Adviseert u alstublieft uw medereizigers van de annulering van deze boeking.
Geboekte vluchten die vertrekken tussen 10/01/2011 zijn geannuleerd en restitutie zal automatisch plaatsvinden op dezelfde manier waarop u de boeking betaald heeft. Als één van de vluchten in deze reservering zal vertrekken voor 10/01/2011 en u wenst geen gebruik van deze vlucht te maken, kunt u restitutie ontvangen door te klikken op de onderstaande link en het formulier in te vullen.
Duidelijk last van een redundantie aan genetisch materiaal!quote:
Dat zongen ze ook. En behalve "PSV", maar dan werd ik boosquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef morgane het volgende:
Wees blij dat ze niet 'behalve NEC' zongen
Normaal gesproken word ik hier wakker om 10 uur en dat het al lekker warm is enzo, te warm om te slapen, dat wel.. Maar nu was het om half 11 nog koud.. Doet de verwarming het weer niet.. Zo eerst maar eens kijken of nieuwe batterijen helpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 06:36 schreef Sander het volgende:
Ik had de verwarming aan vannacht. Die slaat rond een uur of vijf aan, en tegen de tijd dat je opstaat is het hier stikbenauwd. Heel irritant
Goed ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 07:30 schreef Sander het volgende:
Gelijk maar ff mijn winterse icoontje ingesteld.
idd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, kerstborrel van gisteren was best gangsta
Ik dacht dat ik gewoon kleren had aangedaan die niet warm genoeg warenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik hier wakker om 10 uur en dat het al lekker warm is enzo, te warm om te slapen, dat wel.. Maar nu was het om half 11 nog koud.. Doet de verwarming het weer niet.. Zo eerst maar eens kijken of nieuwe batterijen helpen
Nice.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
idd!
Nouja, was meer het after-kerstborrel stappen
Na werk... Dus verwacht me niet voor 4 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice.
Pfoe, vanavond uit eten met het volk hier op de zaak, ik gok ook veel wijn. Morgen wordt zwaar...
(jij kwam toch ook he? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |