oh ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk t wel. Anders had ik al wel iets van m gehoord
Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar isquote:
En?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar is
Heenweg niks gemerkt, terugweg maar een klein beetje natte sneeuw... in liwaddenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
Hoe ging het?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Marco001 het volgende:
Welke sneeuw?
Vanochtend naar ermelo geweest voor een sollicitatie... Ik MOET die baan hebben...;)
Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
Misschien toch een probleempje met de auto?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
Sjoegerd zit vast in de sneeuw?
Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien toch een probleempje met de auto?
Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesletenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!
Hij is hem vast naar huis aan het duwen nu.
En jij: "remmen, ik?".quote:Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesleten. Maar hij mag nog een jaartje zijn diensten bewijzen alhoewel de remmen voor wel er aan zitten te komen.
Hij vroeg al: "Vond je m niet belabberd remmen?"
Remmen is angstquote:
Eigenlijk het enige wat nog gedaan moet worden zijn dus de remmen aan de voorkant. Verder mankeerde er helemaal niks aan de autoquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
In het Duits zeggen we altijd: "als je later remt, dan rij je langer hard".
Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:Pquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe ging het?
[..]
Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:P
Wel code baan, 1 verplicht vrije dag per 2 weken, 1* per week naar amersfoort om op de helpdesk te werken en verder bedum e.o. en af en toe naar.Julianadorp
Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.
La Placequote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend om 8 uur al aan de champagne met het kerstontbijt. Daarna twee intakes gehad en hard gewerkt aan de oplevering van een digitale kerstkaart. Ik heb genoeg gedaan vandaag. Lekker rustig aan doen nu...
In Arnhem sneeuwde het amper, maar in Zutphen blijkt toch meer te zijn gevallen. Hoewel de bus wel rijdt. Niet op tijd, dat dan weer niet...
@Purdey: Waar werk je dan?
Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaan.. Voel me dan nog lekker maar als het netter is niet.
Past ook totaal niet bij mij
Tja als ik later baliemedewerker/werkplaatsmanager ben ligt het er maar net aan. Mij zul je nooit lekker in een pak zien denk ik. Leuk overhemd draag ik nu ook wel eens dus daar kan ik nog wel mee leven. Bij ons de verkopers verschilt ook heel erg. Eentje is één dag in de week bij onze vestiging, die loopt in pak.. De bedrijfsleider gewoon in spijkerbroek en een truiquote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).
Ik moet wel zeggen dat ik buitengewoon graag (mooie!) pakken draag, en dan al helemaal als het 3-delig is met leuke dingetjes eromheen (zakhorloge in het vest, passende manchetknopen etc.).
Ja, ik werk op een Hogeschool als Onderwijsassistent. Tenminste da's m'n functie. Ik vervul taken van een accountmanager voor de advies- en communicatietak van de Hogeschool.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
Lekker hoor, om 8 uur aan de champagneWel vroeg, een kerstontbijt. Van je werk?
Nette spijkerbroek + shirt + jasje van een 2-delig pak is de gulden middenwegquote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.
Ik heb geeneens een spijkerbroek, alleen maar pantalons en chino's.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nette spijkerbroek + shirt + jasje van een 2-delig pak is de gulden middenweg
Wat zijn chino's?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een spijkerbroek, alleen maar pantalons en chino's.
Zulke broeken, en ik heb ze dan met name in beige:quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat zijn chino's?
Draag zelf alleen spijkerbroeken.. Paar jaar terug alleen maar van die baggy legerbroeken enzo
Oh dat zou dus echt niks voor mij zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zulke broeken, en ik heb ze dan met name in beige:
http://www.ctshirts.co.uk(...)|||||||3277,||||||||
Je bent hopelijk ook ergens boven de 50?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zulke broeken, en ik heb ze dan met name in beige:
http://www.ctshirts.co.uk(...)|||||||3277,||||||||
Nee, pas begin 20....vooral met bretels ziet het er erg scherp uit, en dan nog lekker je haren achterover en je bent echt "slick".quote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent hopelijk ook ergens boven de 50?
En hoe zit het met de vrouwen? Vallen die er een beetje voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, pas begin 20....vooral met bretels ziet het er erg scherp uit, en dan nog lekker je haren achterover en je bent echt "slick".
Doet me denken aan zo'n kerel die bij Quote wat deed geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, pas begin 20....vooral met bretels ziet het er erg scherp uit, en dan nog lekker je haren achterover en je bent echt "slick".
Vrouwen vallen niet voor mijn kleding, vrouwen vallen voor mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En hoe zit het met de vrouwen? Vallen die er een beetje voor?
Echter ontbreekt er bij mij het obligatore matje in mijn nek.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n kerel die bij Quote wat deed geloof ik
Klopt.. Loop bij metalconcerten ook vaak als één van de weinige niet in een zwart shirtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
Precies, daar gaat het om, je moet je lekker voelen in de kleding waarin je loopt.
Niks is erger dan mensen die zich kleden om bij anderen in de smaak te vallen of om bij een groep te horen.
Ben net klaar op mn werk, stap zo in de auto naar huisquote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Valt het nou alleen mij op dat het zo rustig is, of heeft iedereen zich verstopt?
Het is vaak rustig als ik er ben geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Valt het nou alleen mij op dat het zo rustig is, of heeft iedereen zich verstopt?
Las ik toevallig iets over in de Autoweekquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
Om even iets autogerelateerd te houden, de Stelvio Pass lijkt me echt geweldig om een keer te rijden:
[ afbeelding ]
Lijkt mij geweldig om daar een keer te rijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
Om even iets autogerelateerd te houden, de Stelvio Pass lijkt me echt geweldig om een keer te rijden:
[ afbeelding ]
Of je met je eigen auto die pas op wil, daar zou ik nog maar even over nadenken. Want de wegomstandigheden verlangen nogal wat van het materiaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Las ik toevallig iets over in de Autoweek
Moet ik eigenlijk met de AX doen.. Passentocht
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef Purdey het volgende:
Als we het weer over auto's gaan hebben, dan verstop ik me![]()
We hebben allemaal een auto, die vinden we leuk, die koesteren we, we wassen 'm, we hebben er lol mee. En nu is het klaar
Ik zat net te kijken, het is maar 250 kilometer van München, en ik wilde sowieso nog een keer met een maat die kant op om naar de BMW-fabrieken / Welt / Museum te gaan, en dat zou je dan mooi kunnen combineren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef Dubish het volgende:
[..]
Lijkt mij geweldig om daar een keer te rijden
Ik durf het wel aan hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of je met je eigen auto die pas op wil, daar zou ik nog maar even over nadenken. Want de wegomstandigheden verlangen nogal wat van het materiaal.
En begin dit winterseizoen zeiden ze nog wel dat ze goed voorbereid waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
En dan is net op het journaal geweest dat sommige gemeente's alweer door hun strooizout heen zijn en alleen de belangrijke wegen strooien.....goed inkoopbeleid, vooral niet leren van vorig jaar.
Ik denk juist dat door dat strooien er prut komt wat dan weer opvriest waardoor er nog meer gestrooid moet worden..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En begin dit winterseizoen zeiden ze nog wel dat ze goed voorbereid waren.
Tja er komt sneeuw samen met ballast onder de treinen te zitten. Sneeuw smelt wel door wisselverwarming maar ballast natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
Dat doet me denken aan die andere organisatie die met van die blauw / gele units door het land rijden, die hadden ook getest en waren ook geheel winterklaar.
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Marco001 het volgende:
Gewoon zoals in finland.. strooien met grind...:P
Ik gleed testraks ook rechtdoor, gelukkig was er een leeg parkeervakquote:Op donderdag 16 december 2010 21:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toch maar besloten om niet meer weg te gaan vandaag. Harder dan 30km/h hoefde je niet te gaan hier in Raalte, glijbende.
Daar hebben ze voor mensen zoals jou van die zwarte dingen voorquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooien
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor mensen zoals jou van die zwarte dingen voor
Ik maak me er gewoon niet zo druk omquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.
Afstand.. in finland geen auto met steenslag gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooien
Op dak zelfs... dankzij vorige eigenaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.
Heb ook een grote deuk net op het randje van mijn kenteken en de voorbumper, heb de indruk dat dat steentje er wel het hoge snelheid ingeslagen is, zelfs het kenteken heeft een flinke deuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja echt overalheen glijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gleed testraks ook rechtdoor, gelukkig was er een leeg parkeervak
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
is het geen trekhaak geweest?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook een grote deuk net op het randje van mijn kenteken en de voorbumper, heb de indruk dat dat steentje er wel het hoge snelheid ingeslagen is, zelfs het kenteken heeft een flinke deuk.![]()
Is het trouwens niet zo dat ze in Zwitserland met zand strooien? Is meteen ook minder schadelijk voor je wagen (zowel steenslag als corrosie).
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja echt overalheen glijdenIk had bijna een paaltje te pakken, auto reageerde net op tijd
Heb het vermoeden van niet, het putje is iets van 1 a 2 centimeter, maar wel heel erg diep. Verder zijn er geen beschadigingen rondom dat punt, dus een trekhaak zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn geweest.quote:
Ik ook, alleen moet ik morgenavond naar Hoek van Holland, dus hoop dat er een beetje te rijden valt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik ook niet, maar ik blijf dan ook even binnen
Moet morgen naar Nijkerk, dan naar Putten, dan naar Bunschoten en dan weer naar Puttenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik morgenavond naar Hoek van Holland, dus hoop dat er een beetje te rijden valt.
Ik moet morgen werken, tot 6 uur.quote:
Druk, druk, drukquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, tot 6 uur.
Dan snel naar huis, douchen, spullen pakken en richting Hoek van Holland.
Die heb ik gelukkig vanavond al gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Druk, druk, druk
ik moet boodschappen doen morgen... op dit moment geen zin in
A28 vanaf afslag Nijkerk tot aan Zwolle kun je zo heerlijk doorjagenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, morgen twee afspraken in Rotterdam, dan weer terug richting het oosten.
Die saaie route ken ik nu wel een keer, ik kan er geen genot meer uit halen (behalve de Veluwe dan als het rustig is).
Ja, maar als je dat sinds maart 2009 wekelijks doet (1x heen, 1x terug) dan ben je het wel een keertje zat en wil je het alleen maar zo snel mogelijk achter je brengen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
A28 vanaf afslag Nijkerk tot aan Zwolle kun je zo heerlijk doorjagen
A12 / A20 neem ik aan? Das inderdaad niet heel veel bijzonders. A12 rij ik ook elke dag, maar ik zorg wel dat ik wat te doen heb in de autoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, morgen twee afspraken in Rotterdam, dan weer terug richting het oosten.
Die saaie route ken ik nu wel een keer, ik kan er geen genot meer uit halen (behalve de Veluwe dan als het rustig is).
hahaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig vanavond al gedaan.
Voelde me ineens wel 'oud' toen ik doucheschuim en tandpasta kocht.
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
hahaik moet spullen kopen voor kerstdiner voor 2
(huisgenote+ik)
Ik vermaak me altijd wel. Vooral op de vroege ochtend, Jensen op de radio en gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat sinds maart 2009 wekelijks doet (1x heen, 1x terug) dan ben je het wel een keertje zat en wil je het alleen maar zo snel mogelijk achter je brengen.
gezien ouders van mij uit suriname komen ga ik haar verrassen met als voorgerecht een soep uit surinamequote:
Nee, ik ga de A1 bij Deventer op tot Amersfoort, dan een stukje de A28 tot Utrecht, en dan via de A12 naar Gouda (trajectcontrole, bleegghhh) en via de A20 naar Rotterdam (afslag Kralingen).quote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef L0we het volgende:
[..]
A12 / A20 neem ik aan? Das inderdaad niet heel veel bijzonders. A12 rij ik ook elke dag, maar ik zorg wel dat ik wat te doen heb in de auto.
Zalmquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
gezien ouders van mij uit suriname komen ga ik haar verrassen met als voorgerecht een soep uit surinameHoofdgerecht iets met kip en zalm en groente
Nagerecht natuurlijk IJS!!
Die deuk was geweldig jaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ga de A1 bij Deventer op tot Amersfoort, dan een stukje de A28 tot Utrecht, en dan via de A12 naar Gouda (trajectcontrole, bleegghhh) en via de A20 naar Rotterdam (afslag Kralingen).
Jarenlang zat er in die A12 bij Reeuwijk (net na die bocht als je richting westen reed) zo een hele vreemde "deuk" in de weg. Dat die vrij diep was heb ik eens mogen vaststellen toen ik met ruim 200km/h in een MB E220 CDI daaroverheen klapte, en met een keihard "skloenk" op het onderstel belanden terwijl ik op de stoel knalde......![]()
De A20 heeft ook nog wel z'n charme, daar zitten van die bobbels in die ik als het mogelijk is ook met zo 150/160 neem, dat geeft door het vele op en neer dan altijd zo een leuk achtbaaneffect.
Wtf.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
Heb net getankt.. Kortorm, heb 284 km gereden op precies 30 liter..
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Purdey het volgende:
Ik ga ook lekker koken met kerst, me like o+
Voorgerecht: Garnalen/zalmcocktail en broodstengels.
Hoofd: Kalkoen, aardappel roosjes, stoofpeertjes, cranberry's, kastanjes en groente.
Na: Zelfgemaakt pina colada ijs, chocolade mouse en tiramisu. Grand dessert dus
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Purdey het volgende:
Ik ga ook lekker koken met kerst, me like
Hoofd: Kalkoen, aardappel roosjes, stoofpeertjes, cranberry's, kastanjes en groente.
Kunnen we de meet niet bij jou houden met kerst?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Purdey het volgende:
Ik ga ook lekker koken met kerst, me like
Ik heb gisteren voor bijna 61 euro getankt, terwijl de tankmeter op 1/5 zat.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet morgen tanken maar ben niet bij de goedkoopste in de buurt.. Word dus duur grapje.
Je gaat lekker monsterd......quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef monsterd. het volgende:
¤ 1,187 tegenover ¤ 1,622quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat lekker monsterd......![]()
Hoeveel rij je eigenlijk in de week, ik dacht dat je in Warschau niet zo ver komt vanwege het drukke verkeer, maar ik zie toch regelmatig 250/300km voorbijkomen?
En is de benzine niet goedkoper in Polen?
Goedkoopste in Nijkerk ga ik denk ik toch 1.53 betalenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor bijna 61 euro getankt, terwijl de tankmeter op 1/5 zat.
Ik betaalde gisteren 1,529 als ik het goed heb.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goedkoopste in Nijkerk ga ik denk ik toch 1.53 betalen
Scheelt trouwens niet heel veel met de Firezone nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |