En begin dit winterseizoen zeiden ze nog wel dat ze goed voorbereid waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
En dan is net op het journaal geweest dat sommige gemeente's alweer door hun strooizout heen zijn en alleen de belangrijke wegen strooien.....goed inkoopbeleid, vooral niet leren van vorig jaar.
Ik denk juist dat door dat strooien er prut komt wat dan weer opvriest waardoor er nog meer gestrooid moet worden..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En begin dit winterseizoen zeiden ze nog wel dat ze goed voorbereid waren.
Tja er komt sneeuw samen met ballast onder de treinen te zitten. Sneeuw smelt wel door wisselverwarming maar ballast natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
Dat doet me denken aan die andere organisatie die met van die blauw / gele units door het land rijden, die hadden ook getest en waren ook geheel winterklaar.
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Marco001 het volgende:
Gewoon zoals in finland.. strooien met grind...:P
Ik gleed testraks ook rechtdoor, gelukkig was er een leeg parkeervakquote:Op donderdag 16 december 2010 21:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toch maar besloten om niet meer weg te gaan vandaag. Harder dan 30km/h hoefde je niet te gaan hier in Raalte, glijbende.
Daar hebben ze voor mensen zoals jou van die zwarte dingen voorquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooien
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor mensen zoals jou van die zwarte dingen voor
Ik maak me er gewoon niet zo druk omquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.
Afstand.. in finland geen auto met steenslag gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan lekker overal steenslag op je auto als het begint te dooien
Op dak zelfs... dankzij vorige eigenaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb zelfs steenslag op m'n A-stijl en bovenaan m'n motorkap. Dus dan heb je niet veel aan die vliegen-/steenvangers.
Heb ook een grote deuk net op het randje van mijn kenteken en de voorbumper, heb de indruk dat dat steentje er wel het hoge snelheid ingeslagen is, zelfs het kenteken heeft een flinke deuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja echt overalheen glijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gleed testraks ook rechtdoor, gelukkig was er een leeg parkeervak
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
Om even iets autogerelateerd te houden, de Stelvio Pass lijkt me echt geweldig om een keer te rijden:
[ afbeelding ]
is het geen trekhaak geweest?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook een grote deuk net op het randje van mijn kenteken en de voorbumper, heb de indruk dat dat steentje er wel het hoge snelheid ingeslagen is, zelfs het kenteken heeft een flinke deuk.![]()
Is het trouwens niet zo dat ze in Zwitserland met zand strooien? Is meteen ook minder schadelijk voor je wagen (zowel steenslag als corrosie).
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja echt overalheen glijdenIk had bijna een paaltje te pakken, auto reageerde net op tijd
Heb het vermoeden van niet, het putje is iets van 1 a 2 centimeter, maar wel heel erg diep. Verder zijn er geen beschadigingen rondom dat punt, dus een trekhaak zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn geweest.quote:
Ik ook, alleen moet ik morgenavond naar Hoek van Holland, dus hoop dat er een beetje te rijden valt.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik ook niet, maar ik blijf dan ook even binnen
Moet morgen naar Nijkerk, dan naar Putten, dan naar Bunschoten en dan weer naar Puttenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik morgenavond naar Hoek van Holland, dus hoop dat er een beetje te rijden valt.
Ik moet morgen werken, tot 6 uur.quote:
Druk, druk, drukquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, tot 6 uur.
Dan snel naar huis, douchen, spullen pakken en richting Hoek van Holland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |