abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 16:10:39 #101
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90003915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Denk t wel. Anders had ik al wel iets van m gehoord :P
oh ja, dat is waar ook :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90003995
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef monsterd. het volgende:

[..]

oh ja, dat is waar ook :P
Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar is :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90004986
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar is :P
En? :)
pi_90005102
Sjoegerd zit vast in de sneeuw? :+
pi_90005210
Welke sneeuw?
Vanochtend naar ermelo geweest voor een sollicitatie... Ik MOET die baan hebben...;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90005248
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
pi_90005343
quote:
Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
Heenweg niks gemerkt, terugweg maar een klein beetje natte sneeuw... in liwadden
pi_90005358
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Marco001 het volgende:
Welke sneeuw?
Vanochtend naar ermelo geweest voor een sollicitatie... Ik MOET die baan hebben...;)
Hoe ging het?
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:06:16 #109
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90006488
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
Sjoegerd zit vast in de sneeuw? :+
Misschien toch een probleempje met de auto? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90006812
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Misschien toch een probleempje met de auto? :+
Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!

Hij is hem vast naar huis aan het duwen nu ;).
pi_90007181
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef L0we het volgende:

[..]

Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!

Hij is hem vast naar huis aan het duwen nu ;).
Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesleten :'). Maar hij mag nog een jaartje zijn diensten bewijzen alhoewel de remmen voor wel er aan zitten te komen.

Hij vroeg al: "Vond je m niet belabberd remmen?" _O-
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90007288
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesleten :'). Maar hij mag nog een jaartje zijn diensten bewijzen alhoewel de remmen voor wel er aan zitten te komen.

Hij vroeg al: "Vond je m niet belabberd remmen?" _O-
En jij: "remmen, ik?". :+
pi_90007396
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

En jij: "remmen, ik?". :+
Remmen is angst _O-
Was wel flink glibberen op dat kleine stukje terug..
pi_90007787
In het Duits zeggen we altijd: "als je later remt, dan rij je langer hard". :P
pi_90007969
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
In het Duits zeggen we altijd: "als je later remt, dan rij je langer hard". :P
Eigenlijk het enige wat nog gedaan moet worden zijn dus de remmen aan de voorkant. Verder mankeerde er helemaal niks aan de auto :D
pi_90008381
quote:
Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef L0we het volgende:

[..]

Hoe ging het?

[..]

Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.
Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:P
Wel code baan, 1 verplicht vrije dag per 2 weken, 1* per week naar amersfoort om op de helpdesk te werken en verder bedum e.o. en af en toe naar.Julianadorp
pi_90008428
Leeuwarden, sneeuw: check
En niet,zon beetje ook :)
Hopelijk om 22.00 nog, lekker handrem bochten

Neeeeeeee tis weer gestopt.

Minuut later: heqt sneeuw weer enorm

[ Bericht 42% gewijzigd door Marco001 op 16-12-2010 18:03:27 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 18:30:00 #118
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90009527
Hier is het sneeuwvrij! Wel weer thuis O+ Ik ben echt moe! Vanmorgen natuurlijk helemaal niet lekker, en ik voel me nu nog niet helemaal top ;( Ik denk dat ik wat grieperig ben. Maar goed, liever nu, dan met kerst :) Hoe was jullie dag?

Mijn leidinggevende bleek 10-17 te staan, dus die had ook makkelijk kunnen openen. Uitgekookt gewoon :{ Ook de laatste keer dat ik 'ja' heb gezegd nu :{w Verder heb ik een vrouwelijke collega die mij, elke nieuwe werkdag weer, 3 zoenen wil geven, terwijl ik daar niet op zit te wachten :{ Ze legt ook steeds d'r hand heel 'toevallig' iets te laag op m'n kont :') Maar dat blijkt ze maar elke vrouwelijke collega te doen. Hoe leg je iemand toch vriendelijk, maar toch dringend uit daarmee te kappen zonder dat je gezellige collegaband wordt verstord :|W
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90009797
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:P
Wel code baan, 1 verplicht vrije dag per 2 weken, 1* per week naar amersfoort om op de helpdesk te werken en verder bedum e.o. en af en toe naar.Julianadorp
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.
pi_90010286
Vanochtend om 8 uur al aan de champagne met het kerstontbijt. Daarna twee intakes gehad en hard gewerkt aan de oplevering van een digitale kerstkaart. Ik heb genoeg gedaan vandaag. Lekker rustig aan doen nu...

In Arnhem sneeuwde het amper, maar in Zutphen blijkt toch meer te zijn gevallen. Hoewel de bus wel rijdt. Niet op tijd, dat dan weer niet...

@Purdey: Waar werk je dan?
pi_90010297
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.
Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaan :@.. Voel me dan nog lekker maar als het netter is niet.
Past ook totaal niet bij mij :P
  donderdag 16 december 2010 @ 18:52:47 #122
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90010367
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend om 8 uur al aan de champagne met het kerstontbijt. Daarna twee intakes gehad en hard gewerkt aan de oplevering van een digitale kerstkaart. Ik heb genoeg gedaan vandaag. Lekker rustig aan doen nu...

In Arnhem sneeuwde het amper, maar in Zutphen blijkt toch meer te zijn gevallen. Hoewel de bus wel rijdt. Niet op tijd, dat dan weer niet...

@Purdey: Waar werk je dan?
La Place :)

Lekker hoor, om 8 uur aan de champagne ;) Wel vroeg, een kerstontbijt. Van je werk?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90010484
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaan :@.. Voel me dan nog lekker maar als het netter is niet.
Past ook totaal niet bij mij :P
Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).

Ik moet wel zeggen dat ik buitengewoon graag (mooie!) pakken draag, en dan al helemaal als het 3-delig is met leuke dingetjes eromheen (zakhorloge in het vest, passende manchetknopen etc.). O+
pi_90010615
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).

Ik moet wel zeggen dat ik buitengewoon graag (mooie!) pakken draag, en dan al helemaal als het 3-delig is met leuke dingetjes eromheen (zakhorloge in het vest, passende manchetknopen etc.). O+
Tja als ik later baliemedewerker/werkplaatsmanager ben ligt het er maar net aan. Mij zul je nooit lekker in een pak zien denk ik. Leuk overhemd draag ik nu ook wel eens dus daar kan ik nog wel mee leven. Bij ons de verkopers verschilt ook heel erg. Eentje is één dag in de week bij onze vestiging, die loopt in pak.. De bedrijfsleider gewoon in spijkerbroek en een trui _O-
pi_90011000
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
Lekker hoor, om 8 uur aan de champagne ;) Wel vroeg, een kerstontbijt. Van je werk?
Ja, ik werk op een Hogeschool als Onderwijsassistent. Tenminste da's m'n functie. Ik vervul taken van een accountmanager voor de advies- en communicatietak van de Hogeschool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')