oh ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk t wel. Anders had ik al wel iets van m gehoord
Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar isquote:
En?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loop nu maar richting de garage. Kijken of die klaar is
Heenweg niks gemerkt, terugweg maar een klein beetje natte sneeuw... in liwaddenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
Hoe ging het?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Marco001 het volgende:
Welke sneeuw?
Vanochtend naar ermelo geweest voor een sollicitatie... Ik MOET die baan hebben...;)
Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
De sneeuw die hier al de hele dag, al dan niet vermengd met regen, uit de lucht komt vallen?
Misschien toch een probleempje met de auto?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
Sjoegerd zit vast in de sneeuw?
Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien toch een probleempje met de auto?
Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesletenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach nee joh, het zal vast allemaal goed gegaan zijn!
Hij is hem vast naar huis aan het duwen nu.
En jij: "remmen, ik?".quote:Op donderdag 16 december 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze moesten nog een schokdemper vervangen, rubberen bus was helemaal uitgesleten. Maar hij mag nog een jaartje zijn diensten bewijzen alhoewel de remmen voor wel er aan zitten te komen.
Hij vroeg al: "Vond je m niet belabberd remmen?"
Remmen is angstquote:
Eigenlijk het enige wat nog gedaan moet worden zijn dus de remmen aan de voorkant. Verder mankeerde er helemaal niks aan de autoquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
In het Duits zeggen we altijd: "als je later remt, dan rij je langer hard".
Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:Pquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe ging het?
[..]
Net sneeuwde het hier (gouda) best wel hard! Nu lijkt het niet echt meer ergens op.
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, lekker geouhoerd tijdens het gesprek. Was wep overdressed. Pak aan, terwijl zij gewoon een eenvoudige Nike trui en spijkerbroeken aanhadden..:P
Wel code baan, 1 verplicht vrije dag per 2 weken, 1* per week naar amersfoort om op de helpdesk te werken en verder bedum e.o. en af en toe naar.Julianadorp
Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, ik liep in een net pak aan (met manchetknopen, zegelring in de hele reutemeteut) terwijl mijn tegenover gewoon in overhemd / trui met spijkerbroek zaten. Maar beter dat "te netjes" voor de dag komt, dan negatief in een omgeving opvallen omdat je "te casual" bent.
La Placequote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Vanochtend om 8 uur al aan de champagne met het kerstontbijt. Daarna twee intakes gehad en hard gewerkt aan de oplevering van een digitale kerstkaart. Ik heb genoeg gedaan vandaag. Lekker rustig aan doen nu...
In Arnhem sneeuwde het amper, maar in Zutphen blijkt toch meer te zijn gevallen. Hoewel de bus wel rijdt. Niet op tijd, dat dan weer niet...
@Purdey: Waar werk je dan?
Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer dan een spijkerbroek en overhemdje "dressed" willen gaan.. Voel me dan nog lekker maar als het netter is niet.
Past ook totaal niet bij mij
Tja als ik later baliemedewerker/werkplaatsmanager ben ligt het er maar net aan. Mij zul je nooit lekker in een pak zien denk ik. Leuk overhemd draag ik nu ook wel eens dus daar kan ik nog wel mee leven. Bij ons de verkopers verschilt ook heel erg. Eentje is één dag in de week bij onze vestiging, die loopt in pak.. De bedrijfsleider gewoon in spijkerbroek en een truiquote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je werkzaamheden af, als ik voor de zaak op evenementen op stap ben dan ben ik ook "gewoon" met chino's, overhemd en jasje onderweg (ja, ik geef het toe, zo eentje ben ik).
Ik moet wel zeggen dat ik buitengewoon graag (mooie!) pakken draag, en dan al helemaal als het 3-delig is met leuke dingetjes eromheen (zakhorloge in het vest, passende manchetknopen etc.).
Ja, ik werk op een Hogeschool als Onderwijsassistent. Tenminste da's m'n functie. Ik vervul taken van een accountmanager voor de advies- en communicatietak van de Hogeschool.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
Lekker hoor, om 8 uur aan de champagneWel vroeg, een kerstontbijt. Van je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |