Die kijkt bij mij altijd sip, zo van : hier is geen eer aan te behalenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
ik heb nog een foto van mijn kapper, wacht ff, ff zoeken
Gast...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeh, 139 keer ongeoorloofd absent
Er mag best wat haar op een man zitten hoorquote:
gevondenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kijkt bij mij altijd sip, zo van : hier is geen eer aan te behalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorillaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er mag best wat haar op een man zitten hoorAnders blijft het zo'n kippenborstje bij de meesten
![]()
Pics van je kapselquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno, houd toch eens opquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je liet je zeker door deze dame naar school brengen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeh, 139 keer ongeoorloofd absent
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gevondenOeh, is blauw je lievelingskleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de urenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast...![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
En wat waren de gevolgen?
quote:
Jouw kapper is blauwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorilla
Dat heeft iequote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics van je kapselEven kijken of de kapper gelijk heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorilla
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft iePinguinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik heb een professionele kapperstondeuse, maar dit is zin broertje zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, is blauw je lievelingskleur?
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja, maar die zie ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een professionele kapperstondeuse, maar dit is zin broertje zeg maar
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..
Maar nu wel![]()
*ping* einde van nutteloze informatie
Ga vooral doorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..
Maar nu wel![]()
*ping* einde van nutteloze informatie
Ik zag laatst bij de Blokker waxinelichtjes in de vorm van pinguïns. Maar toen ik er afgelopen weekend was, waren ze er niet meerquote:
Kijk als een man het heeft is het nu eenmaal zoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |