Moeilijk moeilijk moeilijk allemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja, halve bol slagroom weg
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan zou ik allang dood zijn
Doe niet zo gekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitlachen?
Het is verdorie hartstikke mooi dat verhaal![]()
Ja sorry, stad danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
School = Amersfoort, Dorp = Leusden, 7 Km fietsen
Ik hoefde nooit iets te vervalsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstEn daarna nooit meer
Nee, Mac Donalds hamburger bakker ftwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?
Rollatorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar, ik ga douchen!
tot strakz!
Hedendaags heet dat 'Gemeentelijk onderhouds medewerker' klinkt heel wat officiëler, niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?
Hamburgersquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Mac Donalds hamburger bakker ftw
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit iets te vervalsen
Dus, beter opletten op schoolquote:
Tegen de gymleraar zei ik altijd dat ik het benauwd had als ik niet mee wilde doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraar
ooit geprobeerd in een les met een zwaar overspannen leraar, hij trapte er serieus bíjna in omdat hij met z'n hoofd op de tafel lag, die vent was echt zwaar depressief volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraar
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
WTF!!! Mijn wekkerradio ging vanzelf aan. En nee, ik had geen wekker gezet.
Da's niet de eerste keer trouwens. Het gebeurt vaker.
Mandarijn is nog wel te doen, maar ananas...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vieze blik vruchtjes die ze gebruiken
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, beter opletten op school
Esjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Mandarijn is nog wel te doen, maar ananas...
Je hebt een slechte motoriek?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja, halve bol slagroom weg
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
WTF!!! Mijn wekkerradio ging vanzelf aan. En nee, ik had geen wekker gezet.
Da's niet de eerste keer trouwens. Het gebeurt vaker.
Een ongestelde jongen? Natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ooit geprobeerd in een les met een zwaar overspannen leraar, hij trapte er serieus bíjna in omdat hij met z'n hoofd op de tafel lag, die vent was echt zwaar depressief volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |