Nee, ik heb mezelf nog nooit gezien in een droom, ooit eens naar mijn handen gekeken, maar die zagen er raar en skeletachtig uit..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi! Ik had een vraagje over dromen.. Zien jullie jezelf in dromen?
Ikzelf eigenlijk haast nooit, één keer heb ik mezelf gezien in een spiegel en zelfs toen leek ik niet op mezelf.
Gek is dat he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf nog nooit gezien in een droom, ooit eens naar mijn handen gekeken, maar die zagen er raar en skeletachtig uit..
Dat had ik dus ook! Ik las ergens hier dat niemand zichzelf zag, en toen dacht ik verrek dat is waar inderdaad. En kort erna had ik een bewust moment in mijn droom en dacht ik nu wil ik het weten ook, en zag ik een spiegel en mijzelf en dat was ik helemaal niet. Althans, ik was het wel, maar anders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi! Ik had een vraagje over dromen.. Zien jullie jezelf in dromen?
Ikzelf eigenlijk haast nooit, één keer heb ik mezelf gezien in een spiegel en zelfs toen leek ik niet op mezelf.
Ohh, ik volg dit topic pas sinds kort.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook! Ik las ergens hier dat niemand zichzelf zag, en toen dacht ik verrek dat is waar inderdaad. En kort erna had ik een bewust moment in mijn droom en dacht ik nu wil ik het weten ook, en zag ik een spiegel en mijzelf en dat was ik helemaal niet. Althans, ik was het wel, maar anders.
Wel logisch eigenlijk ergens. We zijn allemaal anders dan de persoon die wij denken te zijn. Wij zijn wat andere mensen vinden wie wij zijn, of een persoon die wij denken te zijn geworden door ervaringen, we denken een persoon te zijn door een bepaalde status die we hebben verworven. In onze droomwereld scheppen we een heel leven, en spelen we als het ware de hoofdrol in een spannende soap. Alle andere personen of denkbeelden spelen allemaal een rolletje daarin mee, bevestigen ons in die hoofdrol. Totdat we wakker worden en doorhebben dat het allemaal niet echt was..
Wat een akelige dromen, Birdie, de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn zusje heel ziek werd en overleed
Het lijkt me wel een aangenaam spannend soort droom? Of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Vanochtend tijdens de sluimer staat ineens een wazige droom...
Ik was bij 2 collega's (man en vrouw) op bezoek en stond eigenlijk te wachten tot ze naar binnen gingen. Toen ze dat maar niet deden ging ik zelf maar alvast naar binnen. Even later kwam de vrouw des huizes binnen en die veranderde spontaan in een Demoon met gloeiende ogen en een vurige mond.... Wat ze allemaal zei verstond ik niet maar het was wel om een duivelachtige zware en harde toon. Ik schrok me te pletter en rende hard weg. Samen met iemand anders maar geen idee wie. Het was alleen heel normaal dat hij er ook was. Toen kwamen we aan bij een kerk bij mij in het dorp en daar was allemaal politie en heel veel volk. Er lag iemand dood op de grond en toen ik vroeg wat er was gebeurd zei iemand dat de man zich dood geschrokken was en als laatste zei toen hij naar buiten rende dat de priester in een demoon veranderd was en hem wat aan had willen doen....
Echt ik heb steeds vaker (vooral als ik nog wat sluimer) van dit soort dromen met het zogenaamde kwaad er in. Voorheen had ik dit ook wel en toen heb ik me volledig afgericht van het spirituele. Ik begrijp er werkelijk niets van.
Aangenaam is het zeker niet. Ergens geloof ik niet in demonen ed maar ik schijt wel in mn broek als ik zo een droom heb. Het in en in pure kwaad wat ik dan voel is echt niet prettig.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een aangenaam spannend soort droom? Of begrijp ik dat verkeerd?
Als het zo is, zou ik zeggen dat je je bezig houdt met uitdagingen en spannende dingen. Je gaat grenzen over. Je hulp wordt kennelijk ingeroepen. Zoiets zou ik ervan maken.
Oh dan is het een soort nachtmerrie dus..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aangenaam is het zeker niet. Ergens geloof ik niet in demonen ed maar ik schijt wel in mn broek als ik zo een droom heb. Het in en in pure kwaad wat ik dan voel is echt niet prettig.
Je kan het rustig een nachtmerrie noemen ja maar ik kon het niet sturen. Dromen kan je wel sturen...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh dan is het een soort nachtmerrie dus..
Geen idee wat dat te betekenen heeft.
Waar ben je mee gestopt dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan het rustig een nachtmerrie noemen ja maar ik kon het niet sturen. Dromen kan je wel sturen...
Het zou een soort van invloed kunnen zijn die me probeert tegen te houden om me verder te ontwikkelen maar ik weet niet of ik dat wel wil doormaken. Ik heb al vaker het gevoel gehad dat een Demoon naast me stond. Daarom ben ik er ooit mee gestopt. Ik ben nu ouder en dacht dat ik het nu wel handelen kon maar ik vraag het me af.
Het me verder ontwikkelen op spiritueel vlak.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar ben je mee gestopt dan?
Nou, het is duidelijk dat het met angst te maken heeft.
Misschien staat het voor eigen angsten overwinnen? De demoon in het gezicht kijken want hij speelt alleen maar spelletjes, stelt je voor uitdagingen, een proef.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan het rustig een nachtmerrie noemen ja maar ik kon het niet sturen. Dromen kan je wel sturen...
Het zou een soort van invloed kunnen zijn die me probeert tegen te houden om me verder te ontwikkelen maar ik weet niet of ik dat wel wil doormaken. Ik heb al vaker het gevoel gehad dat een Demoon naast me stond. Daarom ben ik er ooit mee gestopt. Ik ben nu ouder en dacht dat ik het nu wel handelen kon maar ik vraag het me af.
Hmzzz, mja en dan nog uitzoeken wat mijn angsten zijn. Ik ben volgens mij nergens bang voor irl.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien staat het voor eigen angsten overwinnen? De demoon in het gezicht kijken want hij speelt alleen maar spelletjes, stelt je voor uitdagingen, een proef.
Laat haar eens kijken bij http://www.dreammoods.com/quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin droomt heel vaak slecht. Heeft volgens haar echt kutdromen en ligt daardoor soms een uur of twee wakker..
Is er een oplossing ofzo voor?
Iemand overleden?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in de spiegel keek en opeens tanden kwijt was, voortanden etc
Ja gelukkig zou ik zeggen hoor!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |