abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110454556
Hoi! Ik had een vraagje over dromen.. Zien jullie jezelf in dromen? :o

Ikzelf eigenlijk haast nooit, één keer heb ik mezelf gezien in een spiegel en zelfs toen leek ik niet op mezelf. :')
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_110456231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Ikzelf eigenlijk haast nooit, één keer heb ik mezelf gezien in een spiegel en zelfs toen leek ik niet op mezelf. :')
Nee, ik heb mezelf nog nooit gezien in een droom, ooit eens naar mijn handen gekeken, maar die zagen er raar en skeletachtig uit..
pi_110456540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, ik heb mezelf nog nooit gezien in een droom, ooit eens naar mijn handen gekeken, maar die zagen er raar en skeletachtig uit..
Gek is dat he? :o Mezelf heb ik ook maar één keer gehoord in mn dromen.
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:51 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110457154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Dat had ik dus ook! Ik las ergens hier dat niemand zichzelf zag, en toen dacht ik verrek dat is waar inderdaad. En kort erna had ik een bewust moment in mijn droom en dacht ik nu wil ik het weten ook, en zag ik een spiegel en mijzelf en dat was ik helemaal niet. Althans, ik was het wel, maar anders. :P

Wel logisch eigenlijk ergens. We zijn allemaal anders dan de persoon die wij denken te zijn. Wij zijn wat andere mensen vinden wie wij zijn, of een persoon die wij denken te zijn geworden door ervaringen, we denken een persoon te zijn door een bepaalde status die we hebben verworven. In onze droomwereld scheppen we een heel leven, en spelen we als het ware de hoofdrol in een spannende soap. Alle andere personen of denkbeelden spelen allemaal een rolletje daarin mee, bevestigen ons in die hoofdrol. Totdat we wakker worden en doorhebben dat het allemaal niet echt was..
The truth was in here.
pi_110458119
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook! Ik las ergens hier dat niemand zichzelf zag, en toen dacht ik verrek dat is waar inderdaad. En kort erna had ik een bewust moment in mijn droom en dacht ik nu wil ik het weten ook, en zag ik een spiegel en mijzelf en dat was ik helemaal niet. Althans, ik was het wel, maar anders. :P

Wel logisch eigenlijk ergens. We zijn allemaal anders dan de persoon die wij denken te zijn. Wij zijn wat andere mensen vinden wie wij zijn, of een persoon die wij denken te zijn geworden door ervaringen, we denken een persoon te zijn door een bepaalde status die we hebben verworven. In onze droomwereld scheppen we een heel leven, en spelen we als het ware de hoofdrol in een spannende soap. Alle andere personen of denkbeelden spelen allemaal een rolletje daarin mee, bevestigen ons in die hoofdrol. Totdat we wakker worden en doorhebben dat het allemaal niet echt was..
Ohh, ik volg dit topic pas sinds kort. :@ Maar oke, interessante beredenering! Het is echt zo maf, dromen. :o
LEAVE KB ALONE.
pi_110710003
Ik droomde vannacht dat mijn zusje heel ziek werd en overleed :{
Twiddel
pi_110713533
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik droomde vannacht dat mijn zusje heel ziek werd en overleed :{
Wat een akelige dromen, Birdie, de laatste tijd.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:57:15 #278
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110781533
Vanochtend tijdens de sluimer staat ineens een wazige droom... :?

Ik was bij 2 collega's (man en vrouw) op bezoek en stond eigenlijk te wachten tot ze naar binnen gingen. Toen ze dat maar niet deden ging ik zelf maar alvast naar binnen. Even later kwam de vrouw des huizes binnen en die veranderde spontaan in een Demoon met gloeiende ogen en een vurige mond.... Wat ze allemaal zei verstond ik niet maar het was wel om een duivelachtige zware en harde toon. Ik schrok me te pletter en rende hard weg. Samen met iemand anders maar geen idee wie. Het was alleen heel normaal dat hij er ook was. Toen kwamen we aan bij een kerk bij mij in het dorp en daar was allemaal politie en heel veel volk. Er lag iemand dood op de grond en toen ik vroeg wat er was gebeurd zei iemand dat de man zich dood geschrokken was en als laatste zei toen hij naar buiten rende dat de priester in een demoon veranderd was en hem wat aan had willen doen.... :?

Echt ik heb steeds vaker (vooral als ik nog wat sluimer) van dit soort dromen met het zogenaamde kwaad er in. Voorheen had ik dit ook wel en toen heb ik me volledig afgericht van het spirituele. Ik begrijp er werkelijk niets van.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_110783014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Vanochtend tijdens de sluimer staat ineens een wazige droom... :?

Ik was bij 2 collega's (man en vrouw) op bezoek en stond eigenlijk te wachten tot ze naar binnen gingen. Toen ze dat maar niet deden ging ik zelf maar alvast naar binnen. Even later kwam de vrouw des huizes binnen en die veranderde spontaan in een Demoon met gloeiende ogen en een vurige mond.... Wat ze allemaal zei verstond ik niet maar het was wel om een duivelachtige zware en harde toon. Ik schrok me te pletter en rende hard weg. Samen met iemand anders maar geen idee wie. Het was alleen heel normaal dat hij er ook was. Toen kwamen we aan bij een kerk bij mij in het dorp en daar was allemaal politie en heel veel volk. Er lag iemand dood op de grond en toen ik vroeg wat er was gebeurd zei iemand dat de man zich dood geschrokken was en als laatste zei toen hij naar buiten rende dat de priester in een demoon veranderd was en hem wat aan had willen doen.... :?

Echt ik heb steeds vaker (vooral als ik nog wat sluimer) van dit soort dromen met het zogenaamde kwaad er in. Voorheen had ik dit ook wel en toen heb ik me volledig afgericht van het spirituele. Ik begrijp er werkelijk niets van.
Het lijkt me wel een aangenaam spannend soort droom? Of begrijp ik dat verkeerd?
Als het zo is, zou ik zeggen dat je je bezig houdt met uitdagingen en spannende dingen. Je gaat grenzen over. Je hulp wordt kennelijk ingeroepen. Zoiets zou ik ervan maken.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:25:23 #280
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110783281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het lijkt me wel een aangenaam spannend soort droom? Of begrijp ik dat verkeerd?
Als het zo is, zou ik zeggen dat je je bezig houdt met uitdagingen en spannende dingen. Je gaat grenzen over. Je hulp wordt kennelijk ingeroepen. Zoiets zou ik ervan maken.
Aangenaam is het zeker niet. Ergens geloof ik niet in demonen ed maar ik schijt wel in mn broek als ik zo een droom heb. Het in en in pure kwaad wat ik dan voel is echt niet prettig. :@
pi_110783496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Aangenaam is het zeker niet. Ergens geloof ik niet in demonen ed maar ik schijt wel in mn broek als ik zo een droom heb. Het in en in pure kwaad wat ik dan voel is echt niet prettig. :@
Oh dan is het een soort nachtmerrie dus..
Geen idee wat dat te betekenen heeft.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:34:15 #282
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110783821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh dan is het een soort nachtmerrie dus..
Geen idee wat dat te betekenen heeft.
Je kan het rustig een nachtmerrie noemen ja maar ik kon het niet sturen. Dromen kan je wel sturen...
Het zou een soort van invloed kunnen zijn die me probeert tegen te houden om me verder te ontwikkelen maar ik weet niet of ik dat wel wil doormaken. Ik heb al vaker het gevoel gehad dat een Demoon naast me stond. Daarom ben ik er ooit mee gestopt. Ik ben nu ouder en dacht dat ik het nu wel handelen kon maar ik vraag het me af. -O-
pi_110784512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Je kan het rustig een nachtmerrie noemen ja maar ik kon het niet sturen. Dromen kan je wel sturen...
Het zou een soort van invloed kunnen zijn die me probeert tegen te houden om me verder te ontwikkelen maar ik weet niet of ik dat wel wil doormaken. Ik heb al vaker het gevoel gehad dat een Demoon naast me stond. Daarom ben ik er ooit mee gestopt. Ik ben nu ouder en dacht dat ik het nu wel handelen kon maar ik vraag het me af. -O-
Waar ben je mee gestopt dan?
Nou, het is duidelijk dat het met angst te maken heeft. :)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:49:01 #284
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110784865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar ben je mee gestopt dan?
Nou, het is duidelijk dat het met angst te maken heeft. :)
Het me verder ontwikkelen op spiritueel vlak. ;) Waar ik laatst dus weer een hernieuwde poging naar heb gedaan na een filmpje over de Pleiadians.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:57:56 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110785598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Misschien staat het voor eigen angsten overwinnen? De demoon in het gezicht kijken want hij speelt alleen maar spelletjes, stelt je voor uitdagingen, een proef.
The truth was in here.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:13:38 #286
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110786969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien staat het voor eigen angsten overwinnen? De demoon in het gezicht kijken want hij speelt alleen maar spelletjes, stelt je voor uitdagingen, een proef.
Hmzzz, mja en dan nog uitzoeken wat mijn angsten zijn. Ik ben volgens mij nergens bang voor irl.
pi_112104342
Ik droom de laatste tijd telkens dat ik enorm moe ben, en ik kan mijn ogen niet openhouden.
Dit is nog steeds niet weg.
Is erg overheersend in mijn dromen :X
Twiddel
pi_112117766
Ik heb gedroomd dat ik werd ontslagen. Het was een verdomd realistische droom en voelde echt. :(
pi_112136365
Mijn droom van vannacht kan ik me niet helemaal herinneren.. Alleen dat ik in de spiegel keek en een grote, rossige baard had.
Dat was wel opvallend, meestal droom je in zo'n geval dat je tanden of je haren uitvallen.. Hier was het dus andersom.
pi_112160809
Ik droom echt vaak (ongeveer 6 keer per maand) dat ik of op vakantie ga, of dat ik heel slecht zie alsof ik blind ben. Hele vervelende dromen zijn dat..

Lucide dromen is mij pas 2x gelukt maar dat realiseerde ik me pas toen ik wakker werd, vergeten naar mijn handen te kijken en vergeten in de spiegel te kijken..
pi_112828396
"Ahmadinejad gaat een bommetje gooien!" in een droom gehoord vannacht.
Heb eigl. nog nooit echt voorspellende dromen gehad. Vreemde was dat ik redelijk blij was op dat moment.
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:42:04 #292
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_112828949
Mijn vriendin droomt heel vaak slecht. Heeft volgens haar echt kutdromen en ligt daardoor soms een uur of twee wakker..
Is er een oplossing ofzo voor?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_112831373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin droomt heel vaak slecht. Heeft volgens haar echt kutdromen en ligt daardoor soms een uur of twee wakker..
Is er een oplossing ofzo voor?
Laat haar eens kijken bij http://www.dreammoods.com/
pi_113322629
Ik droomde laatst dat ik in de spiegel keek en opeens tanden kwijt was, voortanden etc :o
pi_113411069
Vannacht weer lucide gedroomd :D, ik droom nu ongeveer 3x per week lucide. Bij mij is het bijna 90% kans als ik in de ochtend wakker wordt weer doorslaap. Ik droomde gisternacht dat ik op het dak van een zwembad stond met vrienden, en toen ik naar de maan keek was het geen maan maar een wit busje. Vanaf dat moment wist ik dat ik droomde en probeerde ik mijn omgeving te veranderen. Ik was in mn oude huis van ongeveer 8 jaar geleden, en zag een meisje die ik heel leuk vind. Ik kon dr alles laten doen, ze liet haar borsten etc zien maar op het moment dat ik wou vrijen werdt het zwart voor mn ogen en zag ik alles vervagen.. toen werd ik wakker..

EDIT: op dat soort momenten "vergeet" ik wel altijd om naar mn handen te kijken of proberen te vliegen, terwijl ik WEL weet dat ik droom.. :'(
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:24:29 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113411598
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in de spiegel keek en opeens tanden kwijt was, voortanden etc :o
Iemand overleden?
The truth was in here.
pi_113412352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Iemand overleden?
Nope
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:39:40 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113417455
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Nope
Ja gelukkig zou ik zeggen hoor!! :D
Maar ik had wel eens gelezen dat het die betekenis zou hebben, nou daar had ik geen ervaring mee tot voor kort. Toen droomde ik ook dat mijn tanden uitvielen en ja hoor, 2 dagen later iemand overleden...
The truth was in here.
pi_113446780
ik moest als beveiliger mee met de koningin, maar dat mens ging zich ineens ophangen :O omdat ze toch niks meer voor het volk kon doen. Toen rende ik uit paniek een hotel in waar ik een ander meisje met baby moest beveiligen. Maar er rende telkens van die monsters rond. En opeens kregen ze dat meisje te pakken. Ik rende heel hard weg, maar toen ik wilde ontsnappen viel ik in zo'n bodemloze put :o :D

Best eng, zo'n mengeling van Amnesia, fear en paranormal (horrorgames)
Twiddel
pi_113838489
Deze droom betekent dat je teveel horrorgames speelt, Birdie. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')