quote:
En de meest bekende:quote:
Nee, dat nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Is er trouwens al iets gekocht uit de Fanshop?
quote:
Annnet in een piemelshirtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Annnet het volgende:
Pip Pap Pop shirt is wel leuk. En je zit zijn piemel. Maar dan wel in een sexy damesshirt!
Zo'n shirt?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Annnet het volgende:
Pip Pap Pop shirt is wel leuk. En je zit zijn piemel. Maar dan wel in een sexy damesshirt!
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachen
Kom je dan naar de meet?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
jij ziet er denk ik heel appetijtelijk uit in zo'n shirt, en zeker met die tekst!
Moet er dan "pip pap pop" of "je zit zijn piemel" erop?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachen
Je zit zijn piemel. incl eerste zinquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet er dan "pip pap pop" of "je zit zijn piemel" erop?
Ik heb dan maar 'Je zit zijn piemel' op de achterkant gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je zit zijn piemel. incl eerste zin
Inactief en weinig sales.quote:
Nehoor, defamesman staat daar, jij nietquote:
niet haten man, ga liefhebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nehoor, defamesman staat daar, jij niet
Ja héquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet haten man, ga liefhebben.
Ja man, liefhebben word het helemaal in 2011quote:
De nieuwe ragequote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja man, liefhebben word het helemaal in 2011
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik moet voor school wat spreek woorden leren en morgen zeggen.
kent iemand goede spreek woorden ik heb de appel valt niet van de boom en je moet een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik snap ze niet
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
Zit je echt op een voetbalvereniging of ga je gewoon met wat vrienden ergens ballen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef tim-elzinga het volgende:
oh school en voetbal en computeren
HoiHoi Timquote:
ballenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Zit je echt op een voetbalvereniging of ga je gewoon met wat vrienden ergens ballen?
Dit vond ik nog steeds een geweldige post trouwensquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef tim-elzinga het volgende:
ik ben zelf alleen twee keer naar een buurthuis geweest
Quote de hele postquote:Op donderdag 16 december 2010 18:37 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dit vond ik nog steeds een geweldige post trouwens. ( Heb alleen een deel van de post genomen )
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo vanaf welke leeftijd zijn jullie uit gegaan
ik ben zelf alleen twee keer naar een buurthuis geweest maar daar deden ze alleen tikkertje in de disco
Wél met mijn regels en spin.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar is de godenzoon aan het recreëren momenteel?
Ik zou zeker wel wat met 'm willen knikkeren!
Ik heb nog wel beulen, één stierenkloot en een tijgeroog.
Is het licht onder?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wél met mijn regels en spin.
Schat licht onder.
Ik hoop het niet.quote:
Misschien even IP checken? Ik denk het haast nietquote:
jup, straattaal.quote:
Na het 'tikkertje in de disco' begin ik te twijfelen. Maar toch. 95% van FOK! is troll.quote:
tuurlijk is het een trollquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Misschien even IP checken? Ik denk het haast niet, zou anders wel een goede troll moeten zijn
.
Doen dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Misschien even IP checken? Ik denk het haast niet, zou anders wel een goede troll moeten zijn
.
Bewijs man, daarom IP check, dan ben je zeker.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tuurlijk is het een troll
Dus tim-elzinga is een moderator?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tuurlijk is het een troll
quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef tim-elzinga het volgende:
zijn moderators trolls want die maken mij altijd boos![]()
Ik had laatst een doos van 20 gekocht, anders zijn ze zo opquote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef Annnet het volgende:
Zo de klere die hot choco cakes van domino's zijn goddelijk lekker
Doe jij dan IP Checkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Bewijs man, daarom IP check, dan ben je zeker.?
omgquote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had laatst een doos van 20 gekocht, anders zijn ze zo op
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef FedExpress het volgende:
De foto:
[ afbeelding ]
De beoordeling:
1. tim-elzinga: "hallo ik ben een uil"
2. Little_Miss_Naughty: "En nu verander ik met de kracht van God mijn handen in een verrekijker"
3. R2k2: "Spiderman gesingnaleerd in nieuwe outfit."
Gefeliciteerd![]()
De stand:
Opastokvis - 4
tim-elzinga - 4
FedExpress - 4
Little_Miss_Naughty - 3
P8 - 2
Lindgren - 2
Heloef - 1
R2k2 - 1
Voor het nageslacht alle overige onderschriften:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De winnaar heeft een PM
Niet te laat hoop ik?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Deze quote zou ik graag terug zien op een t-shirt
MAAR een halve literquote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef eucalyptus het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik kende die hele user niet, en sinds dit topic ben ik ongeveer een halve liter tranen kwijtgeraakt van het lachen. Wát een held!![]()
Waarom ben jij niet op msn en wel op FOK!?quote:
JIJ KENDE TIM-ELZINGA NOG NIET?quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef eucalyptus het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik kende die hele user niet, en sinds dit topic ben ik ongeveer een halve liter tranen kwijtgeraakt van het lachen. Wát een held!![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik was bij voetbal en had een euro en ik ging toen cola kopen. maar een vriend zij dat het niet goed is om cola naar voetbal te drinken en de barman zij dat je maag dan onploft maar dat is denk ik niet waar.
Waarom stel je die vraag zo, en op msn nooit andersomquote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet op msn en wel op FOK!?
Omdat je altijd op msn bent, niet altijd op FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag zo, en op msn nooit andersom.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:02 schreef tim-elzinga het volgende:
hey ik zat een klacht te bedenken en ik heb eentje.
pinda zonder zout
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik wil graag superworjmjim weg hij is een troll en probeert gerappig te zijn met plaatjes in mijn topic
Ik wìlde m net posten, maar je editte je post alquote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef bularax het volgende:
Zullen we gezellig met zijn allen gaan koermetten?
[..]
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik wìlde m net posten, maar je editte je post al
De nummer 1 kwaliteitsposter van FOK!quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
het zijn geen kuttopics
l.no heeft mij tips gegeven
Die bazenfoto van z'n hyves zeker...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Boomvorm het volgende:
Er mist nog een foto van Tim in de OP. Hebben?
Datquote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef Driepink het volgende:
wat is pip pap pop dan precies ?
en ik vind het alsnog te lachwekkend om waar te zijn
Dat rijmt, 'Ork ork ork' betekend toch ook nietsquote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef Driepink het volgende:
wat is pip pap pop dan precies ?
en ik vind het alsnog te lachwekkend om waar te zijn
Dat rijmt heul nietquote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dat rijmt, 'Ork ork ork' betekend toch ook niets?
Natuurlijk...quote:Op maandag 27 december 2010 12:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Maar daardoor deed ik het goed en rijmde het wel.
Jaaaquote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Hij is bijna jarig, laten we een verjaardagskaart maken.
Ik wil naar zijn feestjequote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Hij is bijna jarig, laten we een verjaardagskaart maken.
Zekerweten dat pedobear in die ballenbak ligtquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die bazenfoto van z'n hyves zeker...
Typ zijn naam maar in op hyvesquote:
ja post hemquote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef LexiconDoll het volgende:
ik heb je naam op m'n lul geschreven, wie wilt foto?
Dat is in het vorige deel dacht ik gezegd. En ontkracht door Tim zelf.quote:
timquote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef tim-elzinga het volgende:
oh zo uit eten lekker weet niet wat we eten.
Dan liegt hijquote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is in het vorige deel dacht ik gezegd. En ontkracht door Tim zelf.
Was het lekker?quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef tim-elzinga het volgende:
oh zo uit eten lekker weet niet wat we eten.
http://forum.fok.nl/topic/1528804quote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is in het vorige deel dacht ik gezegd. En ontkracht door Tim zelf.
Ik vind dit:quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:17 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1528804
Dit topic staat een foto van hem, en al heeft hij geprobeerd het te ontkrachten, uiteindelijk gaf hij toe.
niet echt een bevestiging.quote:
Ik wel. Buiten dat is het wel erg toevallig dat deze Tim Elzinga ongeveer 12 jaar is, en de Tim die we hier hebben, aan zijn posts te zien, overduidelijk niet veel ouder is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind dit:
[..]
niet echt een bevestiging.
Tim.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef tim-elzinga het volgende:
ja dat ben ik eigeljk wel maar kan die foto ook weg
niet zo leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef kikoooooo het volgende:
Je zit je piemel ja helemaal niet. Waarom moet hij dan weg?
Trieste user die onze lol probeert te verneuken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Longcat. het volgende:
Trieste stakkers die niet weten dat tim een troll is
Kutnewbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef SawIt het volgende:
[..]
Trieste user die onze lol probeert te verneuken.
Misbruikt in je jeugd?
DAT is een bevestiging.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef tim-elzinga het volgende:
ja dat ben ik eigeljk wel maar kan die foto ook weg
het is geen troll, had je het nieuws niet gehoord?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Longcat. het volgende:
Trieste stakkers die niet weten dat tim een troll is
Net wel het nieuws gehoord op radio2. Kwam alleen niet voorbij over ene tim elzingaquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef Dhaha het volgende:
[..]
het is geen troll, had je het nieuws niet gehoord?
Hé jij komt uit 4000 jaar uit de toekomst hoe loopt het allemaal met Tim af???quote:
Hij werd gegangbanged door FOK!ers. Dat is toch overduidelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hé jij komt uit 4000 jaar uit de toekomst hoe loopt het allemaal met Tim af???
Was ik er ook bij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Hij werd gegangbanged door FOK!ers. Dat is toch overduidelijk?
Hij is perfect.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef SawIt het volgende:
[..]
bijna precies gelijk, ik vind het een beetje eng, zelfs zijn haar klopt
Ook een onderdeel van de Fok! inteelt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hij is perfect.
Lijkt beetje op een jonge versie van AP... Zou het zijn opvolgbroertje zijn?
nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef xSummergirlx het volgende:
Tim heeft me toegevoegd op Hyves.
Als je aandacht wilt, zeg het dan gewoon...quote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Paul is inteelt van zichzelf, het monster.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook een onderdeel van de Fok! inteelt.
maar wel geylquote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Paul is inteelt van zichzelf, het monster.
Of we baggeren deze vol en je kan weer!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
Ik wil de OP aanpassen maar ik kan nieteven aan modje vragen.
Kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Of we baggeren deze vol en je kan weer!!
quote:
Pm mij zijn pinpasquote:
Misschienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
Was het vogelzoekertopc van deze beste man?
Dat topic is echt prachtigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
(edit: nee dus: Zaken gedaan met een randdebiel )
tl;drquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
(edit: nee dus: Zaken gedaan met een randdebiel )
Misschien doe ik dat wel, maar niet vandaag, ik ben echt nog heel moe na vanmorgen, + een katerquote:
Ai, tijd voor meer bagger!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel, maar niet vandaag, ik ben echt nog heel moe na vanmorgen, + een kater
Ja dat is zo. En ik had meerdere ijsberen, klopt ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is niet echt zand...
Dit is zand:
[ afbeelding ]
Denk ik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:12 schreef -Datdus- het volgende:
Nu een Marokkaan waarvan het gezicht niet bedekt is.
leugensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef MYV het volgende:
Oke maar wat had die honkeytonk dan in zn PM ?
Een pak van lakens, denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef MYV het volgende:
dat is nep, nu even geen zin in uitgebreid bewijs maar de onderste is uit de screen van honkey en de bovenste van een legit tim-pm:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef MYV het volgende:
Wat stond er dan zogenaamd in die PM?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is nep, nu even geen zin in uitgebreid bewijs maar de onderste is uit de screen van honkey en de bovenste van een legit tim-pm:
[ afbeelding ]
andere browser?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is nep, nu even geen zin in uitgebreid bewijs maar de onderste is uit de screen van honkey en de bovenste van een legit tim-pm:
[ afbeelding ]
Ga je me nou dingen leren over text-rendering?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
en een andere browser maakt de spaties niet groter
nee, groetjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga je me nou dingen leren over text-rendering?denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |