Niet te laat hoop ik?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Deze quote zou ik graag terug zien op een t-shirt
MAAR een halve literquote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef eucalyptus het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik kende die hele user niet, en sinds dit topic ben ik ongeveer een halve liter tranen kwijtgeraakt van het lachen. Wát een held!![]()
Waarom ben jij niet op msn en wel op FOK!?quote:
JIJ KENDE TIM-ELZINGA NOG NIET?quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef eucalyptus het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik kende die hele user niet, en sinds dit topic ben ik ongeveer een halve liter tranen kwijtgeraakt van het lachen. Wát een held!![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik was bij voetbal en had een euro en ik ging toen cola kopen. maar een vriend zij dat het niet goed is om cola naar voetbal te drinken en de barman zij dat je maag dan onploft maar dat is denk ik niet waar.
Waarom stel je die vraag zo, en op msn nooit andersomquote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet op msn en wel op FOK!?
Omdat je altijd op msn bent, niet altijd op FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag zo, en op msn nooit andersom.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:02 schreef tim-elzinga het volgende:
hey ik zat een klacht te bedenken en ik heb eentje.
pinda zonder zout
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik wil graag superworjmjim weg hij is een troll en probeert gerappig te zijn met plaatjes in mijn topic
Ik wìlde m net posten, maar je editte je post alquote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef bularax het volgende:
Zullen we gezellig met zijn allen gaan koermetten?
[..]
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik wìlde m net posten, maar je editte je post al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |