Boh gek, da's wel zuur inderdaad! Nouja, misschien dat er nog een batch vrijkomt ofzulksquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als ik kaartjes hadVerdomme daar baal ik van. Zip zip zi boing, hop, hop. of later , tip tip, flu, flu, tip.
Begrijpend lezen jongeuquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat het om muziek van anderen gaat, wel dat anderen er last van hebben. Wellicht gaat het dus gewoon om z'n eigen muziek.
Niet haten op Tim Elzingaquote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef geelkuikentje het volgende:
wat is dit voor topic. TS = kneus
haten op tim elzingaquote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef geelkuikentje het volgende:
wat is dit voor topic. TS = kneus
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef JackHerrer het volgende:
Goede metal kan je nooit te hard draaien.
Of gewoon de speakers gebruiken. Wat nou oordopjes?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef summer2bird het volgende:
Terechte klacht, je hebt ook van die pubertjes die in de trein hun Ipod loeihard moeten zetten.
hoe haal ik dit wegquote:
Metal moet hardquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef JackHerrer het volgende:
Goede metal kan je nooit te hard draaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |