quote:
En de meest bekende:quote:
Nee, dat nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Is er trouwens al iets gekocht uit de Fanshop?
quote:
Annnet in een piemelshirtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Annnet het volgende:
Pip Pap Pop shirt is wel leuk. En je zit zijn piemel. Maar dan wel in een sexy damesshirt!
Zo'n shirt?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Annnet het volgende:
Pip Pap Pop shirt is wel leuk. En je zit zijn piemel. Maar dan wel in een sexy damesshirt!
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachen
Kom je dan naar de meet?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
jij ziet er denk ik heel appetijtelijk uit in zo'n shirt, en zeker met die tekst!
Moet er dan "pip pap pop" of "je zit zijn piemel" erop?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. ik hoop dat het in zo'n hoek is dat ik het zelf niet kan lezen, dan moet ik steeeeds lachen
Je zit zijn piemel. incl eerste zinquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet er dan "pip pap pop" of "je zit zijn piemel" erop?
Ik heb dan maar 'Je zit zijn piemel' op de achterkant gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je zit zijn piemel. incl eerste zin
Inactief en weinig sales.quote:
Nehoor, defamesman staat daar, jij nietquote:
niet haten man, ga liefhebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nehoor, defamesman staat daar, jij niet
Ja héquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet haten man, ga liefhebben.
Ja man, liefhebben word het helemaal in 2011quote:
De nieuwe ragequote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja man, liefhebben word het helemaal in 2011
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo ik moet voor school wat spreek woorden leren en morgen zeggen.
kent iemand goede spreek woorden ik heb de appel valt niet van de boom en je moet een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik snap ze niet
quote:Op zondag 5 december 2010 16:49 schreef tim-elzinga het volgende:
dat hebben ze al tijd een ander ploaatje
Zit je echt op een voetbalvereniging of ga je gewoon met wat vrienden ergens ballen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef tim-elzinga het volgende:
oh school en voetbal en computeren
HoiHoi Timquote:
ballenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Zit je echt op een voetbalvereniging of ga je gewoon met wat vrienden ergens ballen?
Dit vond ik nog steeds een geweldige post trouwensquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef tim-elzinga het volgende:
ik ben zelf alleen twee keer naar een buurthuis geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |