quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft het dan hoogtwaarschijnlijk misschien minstens één keer met een man gedaan
hihi
Truequote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Lief!![]()
Maar qua reistijd scheelt dat dan weer niet zoveel met mijn eigen reistijd.![]()
Want van jou uit moet ik de dag erna weer helemaal terug ook.
Yo weer dit jaar, jemig ik schrik mee een hoedjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Voor de Eurovisie (wat??????) liefhebbers, wat leesnieuws:
[Letland 2011] Wie gaat het worden? Beluister de inzendingen.
Yolanthe presenteert Nationaal Songfestival 2011
En houden jullie in godsnaam songfestival.nl in de gaten dagelijks, want de NSF kaarten komen binnenkort beschikbaarEn we moeten er met een hele FOK! delegatie heen om te wapperen
Nationaal Songfestival 30 januari, Studio 21 Hilversum
Of een keer scheef op een vieze wc-bril gezeten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft het dan hoogtwaarschijnlijk misschien minstens één keer met een man gedaan
hihi
Een bolhoedjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo weer dit jaar, jemig ik schrik mee een hoedje
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hihi
OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of een keer scheef op een vieze wc-bril gezeten.
JaJaJaquote:
Oh ik dacht aan Vader Abraham. Hoedje, bolhoedje, Yolanthe, vorig jaar, jeweets!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wa's er met mijn oorspronkelijke avatar?
Ofquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of in een zwembad gezwommenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vader Bram droeg toen toch geen bolhoedje?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan Vader Abraham. Hoedje, bolhoedje, Yolanthe, vorig jaar, jeweets!
Afzeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef lezzer het volgende:
OMG ik heb een weekend weg afgesproken het weekend van de 30e....
Een weekend weg in de buurt van Hilversum dan hoop ik?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef lezzer het volgende:
OMG ik heb een weekend weg afgesproken het weekend van de 30e....
Ik denk dat hij ook schrikt jaquote:
Ja nee dus, echt heel leuk met vriendinnen weg. Ook naar een musical, dus toch een semi-homosueel-ESF aspect....quote:
Het is geen Gleequote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in een jacuzzi gezeten, naast een ejaculéé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |