quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef P8 het volgende:
Haha, je wordt gedirtysanchezed door je kat.
I second that...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik nomineer dit topic voor smerigste topic van de dag.
En das dan alleen de voorstelling....kan je nagaan als je dit soms dus moet meemakenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik nomineer dit topic voor smerigste topic van de dag.
When you see it, you'll shit bricks #7quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef DaisyDD het volgende:
TS wordt er "zichtbaar" opgewonden van
Over diarree gesproken, soms zit dat beest op dr pot en knallen dat ze doetquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Manu. het volgende:
Wees blij dat je kat het slechts hierbij houdt. Mijn kat diarreede mijn hele matras onder. Sindsdien stromen er tumoren uit mijn neus, wanneer een normaal mens een bloedneus zou hebben.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef P8 het volgende:
Haha, je wordt gedirtysanchezed door je kat.
das mn grote teenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef 9611Niels het volgende:
Haha kijk die kleine pimmel van TS dan
Wat?!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef KNAK het volgende:
[blabla] Dit is overigens niet zo erg als te liggen vingerhoeden met je neus in een poes dr rectum
Godverquote:
+1.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedankt TS dat je mij voor het slapengaan nog een tranen-van-het-lachen moment hebt bezorgd!
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef Giester het volgende:
Ik heb ook een kat. Hij is te koop:
Bouwjaar: 2007
Staat: 2e hands
Prijs: ¤2.000,-
Heeft altijd binnen gestaan. Loopt verder perfect, ook in de kou.
Heeft wel wat gebruikers schade, vandaar ook de prijs.
Onderhoudsboekje aanwezig. Altijd dealer onderhouden.
Bent u op zoek naar een goede kat die nog wel even meegaat?
Ideaal voor starters of eerste huisdier.
Ik moest juist zo lachen omdat ik het herken dat katten altijd met kopjes geven etc hun kont in je gezicht duwen. En als je achter de laptop zit dat ze 10 keer voorbij komen met elke keer een vleugje aars tegen je wang. En ik vond je paint leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:27 schreef KNAK het volgende:
Leedvermaak, het beste vermaak, tot het je zelf overkomt
Daar de mens, dus ook de Nederlander, dus ook menig Fokker een kat of katten heeft MOET het haast wel zo zijn dat men dit enigszins herkend. Ik lees maar 1 user die dit bevestigd wat me een beetje tegenvalt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
dit plaatje mag niet ontbreken
[ afbeelding ]
aah ok ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef MYV het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan maar ik vind dit plaatje niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |