TS is gek op poezen en heeft er al aardig wat versleten. Op het moment heb ik er 1, een mooie zwarte, echt een schatje, aanhankelijk, zoekt me altijd overal op en is het meest actief in de nachtelijke uren.
Probleem is echter dat ik soms wakker word omdat ze met dr volle gewicht op mijn borst ligt, iets wat ik niet zo heel erg vind want haar eraf knallen is met een zacht duwtje gedaan. Maar, de manier hoe ze ligt is dus een beetje teveel van het goede. Zie illustratie ter verduidelijking
![poesje.png]()
het moge duidelijk zijn wat mijn klacht is. Wakker worden en een nieuw sterrestelsel van dichtbij zien. De poesflamoes horoscoop

Trouwens, ook terwijl ik achter de faptop zit loopt poeslief soms voor me langs, geeft me kopjes en loopt dan langs mn gezicht' Als ik dan te geconcentreerd bezig ben negeer ik de waarschuwingssignalen door het voelen van de staart langs mijn gezicht, op dat moment is het al te laat en komt de welbekende geurt wederom mijn neus binnen. Dit is overigens niet zo erg als te liggen vingerhoeden met je neus in een poes dr rectum

(Dr flamoes is me tot op heden bespaard gebleven.....zover ik weet...... )