Teveel complot denken vond ik, niet overal zit namelijk een bedoeling achter of een dubbele agenda. Soms lopen dingen gewoon knullig. Wel vermakelijk voor 2 uurtjes lezen :-)quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geinig boekje, wel beetje dun. geeft wel een nieuwe kijk op bepaalde zaken
Rechts is dan ook een falende politieke stroming.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Pol wordt met de dag saaier, ik ben samen met sache nog ongeveer de laatste rechtse users.
Hij is kritisch maar het is wel zo dat lobbyisten heel erg veel macht hebben. als je een gewoon kamerdebat ziet dan zie je al meteen welke uitspraken van kamerleden van lobbyisten zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond wel dat hij een heel pessimistisch beeld schiep.
precies, meer is het ook niet. ik lees het in de tram.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Teveel complot denken vond ik, niet overal zit namelijk een bedoeling achter of een dubbele agenda. Soms lopen dingen gewoon knullig. Wel vermakelijk voor 2 uurtjes lezen :-)
Heeft bizar weinig te maken met intellect. Maar soms zit ik in discussies dat ik op het laatst van 6a7 man reacties krijg, dan is het gewoon verdomd lastig om nog fatsoenlijk te kunnen argumenteren. En dat terwijl ik die kennis zeker wel een pacht heb.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu eenmaal met het intellectuele overwicht van links
Dit dus,quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rechts is dan ook een falende politieke stroming.
Dat je reacties krijgt wil nog niet zeggen dat die personen dan links zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft bizar weinig te maken met intellect. Maar soms zit ik in discussies dat ik op het laatst van 6a7 man reacties krijg, dan is het gewoon verdomd lastig om nog fatsoenlijk te kunnen argumenteren. En dat terwijl ik die kennis zeker wel een pacht heb.
Dat zal zeker weten waar zijn. Ik vraag me alleen af als hij niet aan de werkelijkheid voorbij gaat door op bepaalde dingen wel erg diep in te gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij is kritisch maar het is wel zo dat lobbyisten heel erg veel macht hebben. als je een gewoon kamerdebat ziet dan zie je al meteen welke uitspraken van kamerleden van lobbyisten zijn.
Meestal gaan de reacties op hem daar dan ook over.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat je reacties krijgt wil nog niet zeggen dat die personen dan links zijn.
En gebruik nou eens geen uitdrukkingen die niet van toepassing zijn, of gewoon helemaal niet kloppen
''in pacht''? Whats wrong?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat je reacties krijgt wil nog niet zeggen dat die personen dan links zijn.
En gebruik nou eens geen uitdrukkingen die niet van toepassing zijn, of gewoon helemaal niet kloppen
tja dat is een keuze die hij maakt. blijkbaar zijn dat zaken waar hij verbaasd over was en publiceert hij die. Het is ook gewoon een geinig boekje om eens te lezen, meer ook niet. dat was denk ik zijn intentie ook niet. gewoon een mooi cadeautje voor sinterklaas of kerst schrijven was meer de bedoelingquote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zal zeker weten waar zijn. Ik vraag me alleen af als hij niet aan de werkelijkheid voorbij gaat door op bepaalde dingen wel erg diep in te gaan.
niet helpen! daar worden ze nooit zelfstandig van!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef betyar het volgende:
Ik ga even mijn IQ omhoog vijzelen door met mijn zoontje van drie te gaan puzzelen. Tot zo maar weer.
Neuh, maar het viel mij al op dat je in die discussie over prevaleren en prefereren al de mist inging, en nu weer.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd voelt zich verheven boven mij
De wijsheid in pacht hebben. En dat is een met sarcasme doorspekte uitdrukking, ik zou die dus niet op mijzelf betrekken.quote:En dat terwijl ik die kennis zeker wel een pacht heb.
ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd voelt zich verheven boven mij
Als ik zo de gemiddelde discussie bekijk, ben je denk ik niet de enigequote:
Het is dan ook een observatie hè. Hier is in de wetenschap vrij weinig over geschreven en wordt op universiteiten niet gedoceerd. De problematiek omtrent de democratie. Wat gebeurt er als de democratie slechts de illusie van democratie is?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja dat is een keuze die hij maakt. blijkbaar zijn dat zaken waar hij verbaasd over was en publiceert hij die. Het is ook gewoon een geinig boekje om eens te lezen, meer ook niet. dat was denk ik zijn intentie ook niet. gewoon een mooi cadeautje voor sinterklaas of kerst schrijven was meer de bedoeling
Tja hij gaat alweer Dora kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
niet helpen! daar worden ze nooit zelfstandig van!
altijd maar dat pappen en nat houden
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zo de gemiddelde discussie bekijk, ben je denk ik niet de enige
Geweldig programma ! ik kijk het nog steeds. gewoon om mijn geheugen scherp te houden!quote:
ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zo de gemiddelde discussie bekijk, ben je denk ik niet de enige
Volgens mij zette ik in de daaropvolgende post ''in pacht''. Grammarnazi.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, maar het viel mij al op dat je in die discussie over prevaleren en prefereren al de mist inging, en nu weer.
[..]
De wijsheid in pacht hebben. En dat is een met sarcasme doorspekte uitdrukking, ik zou die dus niet op mijzelf betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |