Ik anders ook niet.quote:
Alleen engels.quote:
Het klopt ook niet in jouw geval. High-five!quote:
Antropologie = studie = linkse hobbyquote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kan je ook de link tussen antropologie en het vaststellen van autisme uitleggen?
ik zou het wel doen, gezien de afgelopen twee pagina's in dit topic...quote:
Hij had allemaal smerige troep op zijn pc, en naar verluid deelde hij dat ook met 'anderen'. Toch best heftig dat je als ouder niet eens meer kan 'vertrouwen' op de lokale voetbalclub.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat de jongen foto's verspreidde. dat maakt de zaak wel anders.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het klopt ook niet in jouw geval. High-five!
Wat is "smerige troep" in dit geval?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hij had allemaal smerige troep op zijn pc, en naar verluid deelde hij dat ook met 'anderen'. Toch best heftig dat je als ouder niet eens meer kan 'vertrouwen' op de lokale voetbalclub.
Gek he? Als ik door 4 users tegelijk aangevallen wordt? Totaal geen empathisch vermogen he?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik zou het wel doen, gezien de afgelopen twee pagina's in dit topic...
Dank jequote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef eriksd het volgende:
Het is zo makkelijk soms.
Ah, de Tv draait door. Brb.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer diskwalificeer jij je weer in een poging om ''slim'' over te komen
Sorry, empathie is een linkse hobby, daar doen we niet meer aan nu er een rechts kabinet is. opkomen voor jezelf en jezelf bedruipen is het devies tegenwoordig!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gek he? Als ik door 4 users tegelijk aangevallen wordt? Totaal geen empathisch vermogen he?
De kennis in pacht hebben. Vandaag nog met Nederlands gehadquote:
Ach gossie. Het is niet de fout van de linkse users dat er zo weinig rechtse users met voldoende inhoud zijn om weerwoord te bieden, als je daarom in de slachtofferrol wil kruipen is dat prima maar verwacht niet dat je er veel bewondering mee zal oogsten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Gek he? Als ik door 4 users tegelijk aangevallen wordt? Totaal geen empathisch vermogen he?
Ik laat deze maar liggen, te makkelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kennis in pacht hebben. Vandaag nog met Nederlands gehad
Och werkelijk, jij denkt toch niet dat ik ook maar iets aantrek van jou?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie. Het is niet de fout van de linkse users dat er zo weinig rechtse users met voldoende inhoud zijn om weerwoord te bieden, als je daarom in de slachtofferrol wil kruipen is dat prima maar verwacht niet dat je er veel bewondering mee zal oogsten.
Mavo niveau hoor, whis kom op zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik laat deze maar liggen, te makkelijk.
Die pianobroertjes kregen in DWDD een platina plaat, leuk voor ze
Gezien je reacties en je geklaag blijkbaar wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Och werkelijk, jij denkt toch niet dat ik ook maar iets aantrek van jou?
Stel je niet zo aan zeg.. BAH!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen antropoloog maar het is niet moeilijk om te weten dat jij een zwaar autistisch kind die werkelijk geen flauw benul heeft hoe de samenleving wel in elkaar zit. Jij denkt toch zeker niet dat jij ook maar iets zult bereiken met dit soort gepreoccupeerde meningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |