quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
sta je al zeven en een half jaar bovenaan de statistieken?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Dat half jaartje mag ook wel na 7 jaartjes.
boeiend, weer een sprongetjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Dangel het volgende:
1522 moet het deel zijn trouwens, flapdrol
Nee, Lex zei juist het laatste halve jaar. Dus 6,5 jaar juist niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef lipje het volgende:
[..]
sta je al zeven en een half jaar bovenaan de statistieken?
jij bent echt een kletser
Wutquote:Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
holy shit mijn neusharen staan in verbinding met mijn ogen
Je moet ze weg brandenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef Tjabbo het volgende:
nou probeer het eens het doet écht pijn.
Oh dan zit ik verkeerdquote:
nee dat gaat redelijk goed maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik die tegenwoordig afscheer. Het haar op mijn grote teen (best lang trouwensquote:Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Freezer het volgende:
Heb je daar ook last van met het haar op je oren?
nee dit is de PTA afdeling van t keldertjequote:
is t gezellig genoeg om te blijven?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef ook_gek het volgende:
Jah nu weet ik het allemaal niet meer
Dat moet je ook rustig laten zitten. Daar zie je in NL toch niet zoveel van het grootste gedeelte van het jaar... Wanneer lang genoeg is het zelfs warm.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee dat gaat redelijk goed maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik die tegenwoordig afscheer. Het haar op mijn grote teen (best lang trouwens) heeft het weer wél.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ah mark wij zijn er toch allemaal
dan moet dit wel je vertrouwde stekje zijn
Anne komt zo terug en dan weet je weer precies waarom je hier bent
Yups. als het lang genoeg is verwarmt het de hele voet en kan ik 1 sok uit laten. stinkt dan ook minder.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Freezer het volgende:
[..]
Dat moet je ook rustig laten zitten. Daar zie je in NL toch niet zoveel van het grootste gedeelte van het jaar... Wanneer lang genoeg is het zelfs warm.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef BroesWillems het volgende:
Snel posten voordat die alfa weggerot is...
Bij mij zie je m'n tenen elke dag heur.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Freezer het volgende:
[..]
Dat moet je ook rustig laten zitten. Daar zie je in NL toch niet zoveel van het grootste gedeelte van het jaar... Wanneer lang genoeg is het zelfs warm.
Je lult btw.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Dangel het volgende:
Volgesn mij staat herman nog steeds op 1, en ik er nipt achteraan
heb jij daar haar op zitten dan? (zichtbaar)quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij zie je m'n tenen elke dag heur.
Als ik voorover buk wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Freezer het volgende:
[..]
heb jij daar haar op zitten dan? (zichtbaar)
quote:Op woensdag 12 december 1962 18:01 schreef 2cv het volgende:
Gaat dit ding net zo hard rotten als z'n voorganger ? Dan liever een Traction Avant ! helaas is die alweer 5 jaar uit productie![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef 2cv het volgende:
Alfa is niet mijn ding, maar het is oud, dus goeie OP![]()
Als het 1962 was geweest dan werd het zoiets:
[..]
Nog net op tijd!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef BroesWillems het volgende:
Snel posten voordat die alfa weggerot is...
pANNEkoeken ??quote:
Met spekkiesquote:
quote:
fijn, dat schept vertrouwen als je je pen laat vallenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeggen we op het werk regelmatig
van alle lekkere vis in de zee....quote:
Nog lekker uit blik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
van alle lekkere vis in de zee....
Of een vrouw die een vaatwasser aan het inruimen isquote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fijn, dat schept vertrouwen als je je pen laat vallen
*pfjew*quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Of een vrouw die een vaatwasser aan het inruimen is
Daar heb ik geen vaatwasser voor nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Of een vrouw die een vaatwasser aan het inruimen is
Omdat, er wel meer mogelijkheden zijn ??quote:
Tofquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef LangeJan het volgende:
Dit is hem dan, vanavond opgehaald en ff gauw gauw een pic genomen in het donker met fooncamera.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heus wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof
Wielen zijn origineel geen Manta wielen toch ??
Ik dacht dat dat Senator wielen warenquote:
Dat is werkelijk waar mijn droomauto.. helaas onbetaalbaar, voor een originele betaal je al gauw 25000 euro en dan hoeft ie nog geeneens goed te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
In het wit is hij wel über kewl trouwens![]()
i400![]()
[ afbeelding ]
Hij bevalt prima, wat er moet gebeuren. Naden van de C-stijlen opnieuw en netter inkitten, rechterdorpel aanpakken en een deuk ter grote van een schoteltje uit laten deuken en waarschijnlijk rechterachterscherm opnieuw laten spuiten, want aan de rand van de deuk zit er een breukje in de lak.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef 2cv het volgende:
In de OP ging het nog zo goed![]()
Hoe bevalt de Mantra en wat moet er (nog) aan gebeuren ?
Nope, niet op de plaatdelen, vulhals is ook nog ongedeerd, onderkant deuren, wielkasranden etc. zijn vrij van roest. De bodem kan ik pas echt goed beoordelen als ie een keertje op de brug staat.quote:
Stilte voor de stormquote:
Oke tot zoquote:Op donderdag 16 december 2010 07:43 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Nou, wens mij allen maar weer geluk met het vinden van de locatie waar ik heen moet, zonder TomTom. Misschien kom ik wel in Rotterdam uit weer!!
Als je in de buurt van Utrecht bent, geef dan een gil, als het rond lunchtijd is kunnen we wel wat regelen qua bijvoeren voor de rest van de rit.quote:Op donderdag 16 december 2010 07:43 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Nou, wens mij allen maar weer geluk met het vinden van de locatie waar ik heen moet, zonder TomTom. Misschien kom ik wel in Rotterdam uit weer!!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef LangeJan het volgende:
Dit is hem dan, vanavond opgehaald en ff gauw gauw een pic genomen in het donker met fooncamera.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht ik doe het eens in echte MP stijl: veel te hoge prijs, de boel mooier voorstelen dan het is en flink wat spelfouten in de advertentie, misschien datik er dan wel van af komquote:Op donderdag 16 december 2010 06:54 schreef Barcaconia het volgende:
Alex, je weet dat een motorrevisie meer is dan een oliefilter vervangen en nieuwe bougies in je blok he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
je vergeet nog wat: Matje laten groeien.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hij bevalt prima, wat er moet gebeuren. Naden van de C-stijlen opnieuw en netter inkitten, rechterdorpel aanpakken en een deuk ter grote van een schoteltje uit laten deuken en waarschijnlijk rechterachterscherm opnieuw laten spuiten, want aan de rand van de deuk zit er een breukje in de lak.
Hij hebt in ieder geval een vol jaar APK en verder is het radiootje erin en gaan van de zomer.
bij ons op de afdeling werk een homo en wij hebben het verbasterd tot "bukken is drukken"quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeggen we op het werk regelmatig
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Utrecht bent, geef dan een gil, als het rond lunchtijd is kunnen we wel wat regelen qua bijvoeren voor de rest van de rit.
Oeh! Ik weet wat je krijgt! Is het een lege portemonnee? Of een blije pomphouder?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:23 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk naar Utrecht, nu nog in België. Echt, ik krijg wat met dat brandstofverbruik van die JeepIn 1 week al ruim 1000km gereden met dat ding
Mark! Goed dat je eindelijk uit de kast komt...! We vermoedden het al langer, en dachten dat je misschien wel nooit er voor uit zou durven komen dat je homo bentquote:
Homo, homo? Ik ben niet ziek ofzo mafketel!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mark! Goed dat je eindelijk uit de kast komt...! We vermoedden het al langer, en dachten dat je misschien wel nooit er voor uit zou durven komen dat je homo bent
Eerst uit de kast, en nu weer de ontkenningsfase in....quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Homo, homo? Ik ben niet ziek ofzo mafketel!
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
Sodetering wat een grafdag zeg![]()
Kom je op een bouwput om een zooitje palen de grond in te trappen; géén stroom, géén water, géén keet, en dus ook geen schuilplek om warm te eten, éne grote baggerteringzooi, slang geklapt voor we ook maar een cm hadden geboord, en de laatste mixer bleef anderhalf uur weg; iederen zeikverzopen en door en door kkkkoud en daarna met de kachel op standje sambal nog even 2 uur terug rijden.. iemend een stoffer en blik ?? mij kun je opvegen![]()
Zometeen erwtensoep met stokbrood en extra worst en daarna een stiefkwartiertje onder de hete douche, misschien komt het nog goed voor het bedtijd is![]()
Nog één dagje zien te overleven en het is weer weekend
quote:
Drummetje stookhout meenemen?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
Sodetering wat een grafdag zeg![]()
Kom je op een bouwput om een zooitje palen de grond in te trappen; géén stroom, géén water, géén keet, en dus ook geen schuilplek om warm te eten, éne grote baggerteringzooi, slang geklapt voor we ook maar een cm hadden geboord, en de laatste mixer bleef anderhalf uur weg; iederen zeikverzopen en door en door kkkkoud en daarna met de kachel op standje sambal nog even 2 uur terug rijden.. iemend een stoffer en blik ?? mij kun je opvegen![]()
Zometeen erwtensoep met stokbrood en extra worst en daarna een stiefkwartiertje onder de hete douche, misschien komt het nog goed voor het bedtijd is![]()
Nog één dagje zien te overleven en het is weer weekend
Glijdt u fijnquote:Op donderdag 16 december 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
Afijn, ik ga kijken of ik in Cuijk kan komen zonder de stoeprandjes te raken.
nu word ik van binnenuit verwarmdquote:
je hebt de cognac gevonden?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nu word ik van binnenuit verwarmd
In dit weer een fikkie stoken ??quote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Drummetje stookhout meenemen?
Maar gelukkig is het bijna weekend....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD doet niet aan alcoholquote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dacht je dat ik aan één genoeg heb Anne?
Ja. Daar was ik niet bij.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent de PTA SC recordpoging schnitzel eten ringmeet vergeten?
ik ook niet; anders was ik de schnitzelkoning geweestquote:
Stiekem aan de hond(en? kweetnie of ze er toen alweer 2 hadden?) gegeven zeker.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste schniztel aten we bij je toenmalige schoonouders
5 schnitzels op een dag was dat geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste schniztel aten we bij je toenmalige schoonouders
Gemakzucht is een bitchquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Anne het volgende:
Da's toch saaaaai, elke keer hetzelfde eten.
Makkiequote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
5 schnitzels op een dag was dat geloof ik
Der zitten wel 7 nachtjes slapen tussen....quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Anne het volgende:
Da's toch saaaaai, elke keer hetzelfde eten.
Gemakzucht, gemakzucht. Ik moet er 15 minuten (x2) voor rijden. In 15-30 minuten heb je ook wel een maaltijd gemaakt. Én als je dat vaak eet is het nog best prijzig ook.quote:
De supermarkt heeft ook schnitsels, uitje, champignonnetje, sausje erbij, bakkie rauwkost, ben je al dik over de 6 pleuro, en dan moet je het nog zelf klaarmaken ookquote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Gemakzucht, gemakzucht. Ik moet er 15 minuten (x2) voor rijden. In 15-30 minuten heb je ook wel een maaltijd gemaakt. Én als je dat vaak eet is het nog best prijzig ook.
de keurslager ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:01 schreef BroesWillems het volgende:
Sanders heeft goede schnitzels...
Sanders heeft een eigen slager.quote:
Wel gezonder, me dunktquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De supermarkt heeft ook schnitsels, uitje, champignonnetje, sausje erbij, bakkie rauwkost, ben je al dik over de 6 pleuro, en dan moet je het nog zelf klaarmaken ook
Hydrauliekquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Duvel het volgende:
Ik eet nooit schnitzel eigenlijk...
Oh, en die hydraulische koppeling hè...
Niets mis mee, rubberen slangetjesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Duvel het volgende:
Ik eet nooit schnitzel eigenlijk...
Oh, en die hydraulische koppeling hè...
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef 2cv het volgende:
mercedes sec 500 uit 1983 ruilen???
Ik ga het nog doen ook.
Hij niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef 2cv het volgende:
mercedes sec 500 uit 1983 ruilen???
Ik ga het nog doen ook.
Niet met m'n eigen BX uiteraardquote:
Lees z'n posthistoryquote:
yup, jij 5 ik 6 of 7 geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
5 schnitzels op een dag was dat geloof ik
Jup de hulp koppelingcilinder gast altikd wel kapot. Kosye 70 euro. Dus valt meequote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Ik weet niet of dat specifiek aan de hydroliek ligt, de laatste tijd lees ik ook veel over mx5jes met problemen in de koppelingscylinder (volgens mij had die van Mark dat ook).
Hij rijdt nu weer prima en voor de volgende CR laten we de auto weer nakijken bij de lokale dealer. Ik zal ze tzt. wel vragen de koppeling goed na te kijken zodat we zeker kunnen zijn dat we geen problemen krijgen in de bergen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:25 schreef Xtreem het volgende:
Anne, ik word misselijk van je zoetsappigheid
Het lijkt wel bijna kerst
Nog +/- 3,5 uur en dan heb ik weekendquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:26 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hallo Robbelb0bbel. Ook bijna![]()
weekend
![]()
?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:31 schreef Anne het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit in een metro gezeten.
Wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:31 schreef Anne het volgende:
ik heb daar ook nog nooit in gezetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:31 schreef Anne het volgende:
Wel in een tramquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb daar ook nog nooit in gezeten
Als ik met de trein ergens heen wilde, vanuit het dorp waar ik woonde, moest ik eerst naar Nijmegen met de bus (40-50 minuten) of moest je je aanmelden (want vol = vol) voor zo'n busje, richting Boxmeer (20-30 minuten).quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:52 schreef Duvel het volgende:
Ik zit zo goed als elke werkdag in het OV, al tien jaar of zo.Waarvan acht jaar inclusief metro.
Graaierquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef BroesWillems het volgende:
gisteren tot 23.00 gewerkt en vanmorgen om 8.00 alweer begonnen.....
Ik heb nu ruim 8 jaar m'n rijbewijs, en reis al 8 jaar gratis met het OVquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel in een tram? Daar heb ik ook maar één keer in gezeten
. In Antwerpen. En voor de terugweg heb ik toen mooi een taxi genomen
.
Jaja, doe maar onschuldig... Jij zit daar gewoon voor die 150% je zakken te vullen!quote:
belang bij een htc hero?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:49 schreef Anne het volgende:
En nou doet mijn telefoon het helemaal niet meer.
Gatverdamme. Ik ben dat ding echt kotsbeu.
Ja. Die ga ik denk ik ook proberen te versierenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:53 schreef BroesWillems het volgende:
Damn, ik wil een desire, maar dan moet ik wel een reden voor hebben. Een verkochte Hero is een reden
150% was het toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kom hier om meelij te kweken, niet om afgeschilderd te worden als één of andere scrooge!
JA SUPERTOLL AFFENGEIL KLASSE!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:14 schreef BroesWillems het volgende:
Morge tjab! Wie ghet'st? SUPERTOLL NICHT!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
Het is hier nog steeds droog. heeeeerlijk.
Oh en vanmiddag lekker vrij. boodschappen doen voor morgen, dan wordt m'n dochtertje alweer 3
morgen ben ik op utrecht CSquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:50 schreef Duvel het volgende:
Utrecht CS weer eens plat.
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen namens NS
Feli met die kleine grote dochter!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
Het is hier nog steeds droog. heeeeerlijk.
Oh en vanmiddag lekker vrij. boodschappen doen voor morgen, dan wordt m'n dochtertje alweer 3
Hoor net op de radio dat haar boek morgen uitkomt....quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Paladijn het volgende:
Leeuwarden-Groningen en retour was goed te doen
Halsema![]()
Pauperuitspraak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
links lullen rechts vullen...
Utrecht - Gouda was geen onverdeeld genoegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Paladijn het volgende:
Leeuwarden-Groningen en retour was goed te doen
ik woon in almeloooooquote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2010 15:54:05 ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik woon in almeloooooHoezo van toepassing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ze zeiden op de radio dat morgen haar boek uit kwam ofzo, dan is het natuurlijk wel goed voor de verkopen om een dag van te voren je vertrek aan te kondigen.quote:
Het is een verkoop stunt. En dan is het inderdaad links lullen rechts vullen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef Duvel het volgende:
En dan is "links lullen, rechts vullen" van toepassing? Vind ik eigenlijk onzin. Buiten dat het een idiote uitspraak is (Halsema beweert niet dat je geen geld mag verdienen als je links bent), hoeft het hier helemaal niet van toepassing te zijn.
En anders is het marketingtechnisch slim.
Waarom maak je je zo druk? Bang dat er veel mensen zijn die dat boeken willen kopen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is een verkoop stunt. En dan is het inderdaad links lullen rechts vullen.
Verdienen mag maar moet noet debiel veel zijn bla bla bla maar door 1 dag er voor op te stappen geeft ze bewust een boost aan een hopelijke goede verkoop.
Dat is raar want haar mening is altijd dat verdienen mag maar je moet er niet alles aan doen om zoveel mogelijk te verdienen. Iets wat ze nu dus wel doet
Sinds wanneer is antwoord op je vraag geven hetzelfde als je druk maken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk? Bang dat er veel mensen zijn die dat boeken willen kopen dan?
Ik geef antwoord op jou reactie meer niet. Ik ben zelf van doe zo gek als je kan en trek elke cent uit iemand zijn of haar zak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk? Bang dat er veel mensen zijn die dat boeken willen kopen dan?
quote:
Als je dat rancuneus er nou uit weglaat is het wat neutralerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Duvel het volgende:
Vroeger stonden linksen altijd klaar met hun vingertje, tegenwoordig lijkt dat aan rancuneus rechts voorbehouden, en daar word ik een beetje moe van, vandaar dat ik wat allergisch reageer. Excuses.
Je hebt gelijk, het is een onnodige toevoeging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je dat rancuneus er nou uit weglaat is het wat neutraler
Marijnissen is een gemis inderdaad, maar Kant mis ik niet, zuur... Halsema mag ik wel, en zal ik ook missen. Zie haar juist wel als integere politica.quote:In mijn ogen is Halsema geen integere politica en derhalve zie ik haar liever gisteren dan vandaag gaan. Dat staat los van haar signatuur, politici als Marijnissen en Kant (los van haar gefaalde leiderschap) mis ik bijvoorbeeld wel.
Ik zag een mooie Amerikaanse RWD over de Jamessingel in Gouda gaan: de wieltjes draaiden en de auto bleef staan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet nu alleen ff verzinnen hoe ik in Annedorp ga komen morgen; motor (dan moet ik er ff noppen onder gooien) of met de Linc, want de Benz is nog steeds ziek
Nee, maar als men te pas en te onpas domme oneliners spuit wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]dus als je iemand op zijn of haar gedrag en of uitspraken wijst ben je een kleuter?
Mjah, maar op de motor kan ik bijna niks meenemen, of ik moet de kofferset eraan hangen en dan pas ik weer niet zo lekker tussen de file's door, en da's nou net de fun ervan, en de laptop waardeert dat ook niet met die kou vrees ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zag een mooie Amerikaanse RWD over de Jamessingel in Gouda gaan: de wieltjes draaiden en de auto bleef staan...
Moet ik popcorn gaan maken of kan ik zometeen gewoon boodschappen gaan doen ??quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, maar als men te pas en te onpas domme oneliners spuit wel.
met eenknops muis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef Duvel het volgende:
BTW hoi vanaf mijn nieuwe, kapitalistische laptop.
ik vrees boodschapjes doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik popcorn gaan maken of kan ik zometeen gewoon boodschappen gaan doen ??
Ja lastig... En de trein werkt ook niet mee!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar op de motor kan ik bijna niks meenemen, of ik moet de kofferset eraan hangen en dan pas ik weer niet zo lekker tussen de file's door, en da's nou net de fun ervan, en de laptop waardeert dat ook niet met die kou vrees ik.. gelukkig kan ik er nog een nachtje over nadenken
Nee, de ibood-compraq van vorige week.quote:
Als jij nou ff snel boodschappen doet, kan ik daarna.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik popcorn gaan maken of kan ik zometeen gewoon boodschappen gaan doen ??
kan ik een bestelling doorgeven?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij nou ff snel boodschappen doet, kan ik daarna.
Met wat hikken en gekut wel ja. Volle trein -> reed niet, volgende trein: dik vertraging. Maar thuis, en niet te laat, dus ging best.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef lipje het volgende:
ah de in-de-prak.com![]()
en nog naar huis getreind?
PIZZAquote:
Daarvoor moet je bij SD wezen, die heeft er 8439874895 in de diepvries liggen.quote:
Er was niks standaard aan. Treinpersoneel wist zoals gewoonlijk weer van niks en kon er ook allemaal niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef lipje het volgende:
standaard NS winterdienstregeling.... met z'n allen in een goederen hok en stouwen maar
Ik ga zo, wel al aan de late kant, maar er lag 20 cm sneeuw op het hok, da's bijna anderhalve kuub, nu staat hij lekker ronkend te ontdooien, wereldbak, tikkie en lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij nou ff snel boodschappen doet, kan ik daarna.
De Linc doet altijd heel rustig aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja lastig... En de trein werkt ook niet mee!Dan maar de Linc en heel rustig aan.
En ga gerust boodschappen doen.
Heuj, ga jij ff mijn verzameling uit lopen delen, miss 'dat-mot-ik-niet'quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij SD wezen, die heeft er 8439874895 in de diepvries liggen.
Wel allen met champignons.
Is ook wat meer in de buurt voor je.
neem jij er eentje mee naar Anne? Kan zij m opsturenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Heuj, ga jij ff mijn verzameling uit lopen delen, miss 'dat-mot-ik-niet'
Jamaar. Ja, maaaar....! Dan moeten ze zich maar eventjes gedragen dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga zo, wel al aan de late kant, maar er lag 20 cm sneeuw op het hok, da's bijna anderhalve kuub, nu staat hij lekker ronkend te ontdooien, wereldbak, tikkie en lopen![]()
Ja dáág. Ik peuter het er wel af zei ikquote:Heuj, ga jij ff mijn verzameling uit lopen delen, miss 'dat-mot-ik-niet'
De logica ontgaat mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem jij er eentje mee naar Anne? Kan zij m opsturen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Barcaconia het volgende:
Pizza ligt in de oven. Uiteraard eentje zonder champignons, want die zou ik er toch maar af peuteren.
Champignonsquote:
quote:
Nee, doe maar niet trouwen, dan krijg ik een boze SD op mijn dak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:07 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
. Je bent de eerste, ooit, die het daar met mij eens is. Trouwen? Oh nee, daar doe ik niet aan. Bijna vergeten! Ik was zo verbaasd!
Dat doe ik voor jou ook elke keer, alleen lust je de helft nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
Trouwens. SD. Ik ga alleen maar boodschappen voor jou doen.
Issie lek dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet trouwen, dan krijg ik een boze SD op mijn dak.
Ik denk dat het hele champignons verhaal nog tussen mijn oren zit van kinds af aan, paddestoelen vies vinden zeg maar, maar ik kan die dingen echt niet eten zonder over mijn nek te gaan.
Zal ik hem hiervandaan jouw kant op scheren ??quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
neem jij er eentje mee naar Anne? Kan zij m opsturen
Hij hééft niet eens een dakquote:
Miepmiep.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat doe ik voor jou ook elke keer, alleen lust je de helft niet
Staan er haren op dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal ik hem hiervandaan jouw kant op scheren ??
heet ik Alexxxxx?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij. Heb je niet liever een schnitzel
?
wel teenharenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, Chris. Maar de pizza met haren komt jouw kant op. Hoorde ik net.
barbaarquote:
Ik heb meer daken dan jijquote:
Ok, nu draaf je door. Geen rijstquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Miepmiep.
Lijstje, van wat ik niet lust:
Ananas
Champignons
Lever
Kokos
Koffie
Lijstje, van wat ik liever niet eet:
Rijst
Dat was het toch volgens mij? Dat jij dan net die dingen haalt, kan ik niks aan doen.
of midden Amerikaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef Duvel het volgende:
Geen rijst willen eten... dat wordt geen vakantie naar Azië...
Of de rest van de wereld.quote:
gewoon klagen als er heel lief voor je gekookt wordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Anne het volgende:
LIEVER NIET! Ik eet dus wel rijst, maar ik maak het zelf (bijna) nooit klaar.
Ik proef een samenzweringquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon klagen als er heel lief voor je gekookt wordt![]()
Ik heb er 5, en jij ??quote:
6 en 6 wielenquote:
Maar wel sushi heahquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef Duvel het volgende:
Geen rijst willen eten... dat wordt geen vakantie naar Azië...
quote:
quote:
Oeh, tellen we ook wielen ??quote:
Kak, ook 5quote:
Oh, ik juist wel auto's, dan win jij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, tellen we ook wielen ??ik telde geen auto's trouwens, want dan komen er nog 4 bij op dit moment, en dan reken ik de Benz en de Chevy niet mee, want die zijn van mijn ex
pauper dan kan je gewoon geen dak betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |