Jefffffffquote:
Uhuhquote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jefffffff![]()
![]()
Jij leeft dus ook nog steeds?
Hoe is 't tegenwoordig met onze Rusland jungequote:
Drukquote:Op woensdag 15 december 2010 11:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe is 't tegenwoordig met onze Rusland junge?
Good luck enzeauxquote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Druk. Ben aan het leren voor tentamens volgende week.
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Good luck enzeauxTijd om hier even een lekkere kom kippensoep te gaan maken
![]()
Dank dankquote:
Idd, zit veel vitamine C in!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dank dank
KippensoepIdeaal wanneer je verkouden bent
Dat is idd het 'goede' aan die soep, maar de warmte en het lekkere broodje dr bij doen voor mij ook al wonderenquote:
Wees maar niet bang hoor, er zit geen vitamine C in kippensoepquote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is idd het 'goede' aan die soep, maar de warmte en het lekkere broodje dr bij doen voor mij ook al wonderen
Net nog lekker cdtje gedownkocht voor in de otoo VA –Ministry Of Sound - Clubbers Guide Ibiza 2010. Vind om een of andere reden dat soort zooi altijd wel lekkah voor in de auto
Ow? Want naar mijn weten was er iets met die soep wat ontbrak of 'minder' was bij anderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, er zit geen vitamine C in kippensoep
Ontstekingsremmende eigenschappen. Maar daar ben ik niet zo van overtuigdquote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow? Want naar mijn weten was er iets met die soep wat ontbrak of 'minder' was bij anderen.
Dat zijn inderdaad gewoon van die dingen wat mn opa en oma nog tegen mijn ouders verteldenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ontstekingsremmende eigenschappen. Maar daar ben ik niet zo van overtuigd
Mja. Ach, de stoom helpt sowieso wel wat tegen de verstopte neusquote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gewoon van die dingen wat mn opa en oma nog tegen mijn ouders vertelden
Moet ik wel met mijn hoofd onder een handdoekje boven de kom kippensoep blijven hangenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja. Ach, de stoom helpt sowieso wel wat tegen de verstopte neus
Bak met kokend water en kamillequote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet ik wel met mijn hoofd onder een handdoekje boven de kom kippensoep blijven hangen
Intussen paar nummertjes gechecked van 't album en het is precies wat ik zocht voor tijdens het rijden
Rikkertquote:
Fishermans friendquote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet ik wel met mijn hoofd onder een handdoekje boven de kom kippensoep blijven hangen
Intussen paar nummertjes gechecked van 't album en het is precies wat ik zocht voor tijdens het rijden
Ah de koolmees!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef TripleP het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit hahahaha
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef TripleP het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit hahahaha
Kan gebeuren.quote:
Een heel half jaar wat afhangt van een project?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou me niets verbazen als ik een onvoldoende heb voor mijn project en als ik dan minder dan een 5 heb MAG IK HET HALF JAAR OVER DOEN![]()
![]()
Twee projecten. EN JA LEUK HEquote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een heel half jaar wat afhangt van een project?
Hmm. Da's wel kut dan, zeker als het fout gaatquote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee projecten. EN JA LEUK HENouja ik mag dan als het 'goed' is twee projecten over gaan doen maar die duren allebei 8 weken.
Echt geweldig dat als je presentatie niet goed gaat omdat je dichtklapt en een blackout krijgt en paniekt, die 8 weken daar oo kvanaf hangen. Eigenlijk hangt dus het halfjaar af van twee presentaties.
Goed voor je. Had je maar beter je best moeten doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou me niets verbazen als ik een onvoldoende heb voor mijn project en als ik dan minder dan een 5 heb MAG IK HET HALF JAAR OVER DOEN![]()
![]()
Houd je kankerbek dicht MASDquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Goed voor je. Had je maar beter je best moeten doen.
Ga ergens anders je tyfuszorgen delen, chlamidiawijf. Je hebt elke dag wel iets te klagen omdat je een dom kutwijf bent. Spring gewoon voor een trein, beter voor iedereen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd je kankerbek dicht MASD
Wel je pilletjes gehad vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Ga ergens anders je tyfuszorgen delen, chlamidiawijf. Je hebt elke dag wel iets te klagen omdat je een dom kutwijf bent. Spring gewoon voor een trein, beter voor iedereen.
Ik denk het ook ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twee projecten. EN JA LEUK HENouja ik mag dan als het 'goed' is twee projecten over gaan doen maar die duren allebei 8 weken.
Echt geweldig dat als je presentatie niet goed gaat omdat je dichtklapt en een blackout krijgt en paniekt, die 8 weken daar oo kvanaf hangen. Eigenlijk hangt dus het halfjaar af van twee presentaties.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel je pilletjes gehad vandaag?
Als je zoiets al niet aan kan ga je het nog zwaar krijgen in het leven buitenshuisquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Ga ergens anders je tyfuszorgen delen, chlamidiawijf. Je hebt elke dag wel iets te klagen omdat je een dom kutwijf bent. Spring gewoon voor een trein, beter voor iedereen.
Je neemt het toch niet echt serieus eh.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je zoiets al niet aan kan ga je het nog zwaar krijgen in het leven buitenshuis
toch zat er iets van waarheid inquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Je neemt het toch niet echt serieus eh.
Waarom zou je daar heen gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Smijn. het volgende:
Hoi! IK ben net naar Burlesque geweest, ben ik nu homo?
Wat is dat eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Smijn. het volgende:
Een eetcafé in Culembourg wat door geestelijk gehandicapten wordt gerund.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had maandag naar de première gekund maar ik moest een maquette maken. Twee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Smijn. het volgende:
JA WAT DANquote:
Stiekem best welquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had maandag naar de première gekund maar ik moest een maquette maken. Twee eigenlijk.Wastie leuk?
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoezo kut, dat is het goedkoopste en simpelste deel om te vervangen zo ongeveerquote:
Moeders houd uw dochters binnen!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef x3ro het volgende:
Goede morgeeeeeeFor some odd reason heb ik echt vet goede zin
![]()
Als ze je presentatie überhaupt zo zwaar mee laten tellen dat je daarop je project kan falen, maken ze zichzelf compleet belachelijk...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA WAT DAN
Als ik geen voldoende krijg dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn krijg ik mijn 8 (!) studiepunten niet ennnn dan moet ik het dus over doen. Lijkt mij.
Binnen weet ik ze ook wel te vindenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeders houd uw dochters binnen!
Daar word je ook helemaal schijt ziek vanquote:Het KNMI had woensdag voorspeld dat het in de nacht vanuit het noordwesten zou gaan regenen. Landinwaarts zou dat overgaan in sneeuw, waarop het donderdag uiteindelijk overal zou sneeuwen. De ANWB en de VerkeersInformatieDienst waarschuwden dan ook voor een zeer zware spits. Vooral in het oosten zou de sneeuw de spits treffen.
Uuuuuuuuuuuuuuuuuh, omdat we er hier niet aan gewend en op berekend zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar word je ook helemaal schijt ziek vanValt er een paar centimeter sneeuw, meteen alarm voor de weersverwachting
Mn pa had de afgelopen 3 dagen in Polen gezeten. In 1 nacht was om en nabij een halve meter sneeuw gevallen en alles gaat daar gewoon normaal door alsof er helemaal niks aan de hand is.(OV, vrachtwagens, personenauto's..) WAAROM kan dit in Nederland niet gewoon
Niet op berekend zijn? Dat ze eens dingen aanpassen op hoe alles tegenwoordig gaat. Vorig jaar was de winter ook zo en was het complete chaos omdat dingen slecht geregeld zijn en mensen in het verkeer gewoon bang zijn. Dit jaar zelfde winter, maar ze hebben geen zak veranderd.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuuuuh, omdat we er hier niet aan gewend en op berekend zijn?
Mensen zijn bang ja. En hebben gewoon winterbanden. Dus veel ongelukken -> vertraging.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet op berekend zijn? Dat ze eens dingen aanpassen op hoe alles tegenwoordig gaat. Vorig jaar was de winter ook zo en was het complete chaos omdat dingen slecht geregeld zijn en mensen in het verkeer gewoon bang zijn. Dit jaar zelfde winter, maar ze hebben geen zak veranderd.
Mijn punt is dat die onzin nergens voor nodig is. Ik heb zomerbanden en krijg constant van die moraal ridders die met het licht gaan knipperen omdat ze bang worden gezien ik wel met een acceptabele snelheid langs kom zetten.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mensen zijn bang ja. En hebben gewoon winterbanden. Dus veel ongelukken -> vertraging.
Compleet logisch dus.
Omdat er dus 2 jaar achter elkaar een strenge winter is moeten we meteen miljoenen gaan uitgeven om te zorgen dat het allemaal beter gaat?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet op berekend zijn? Dat ze eens dingen aanpassen op hoe alles tegenwoordig gaat. Vorig jaar was de winter ook zo en was het complete chaos omdat dingen slecht geregeld zijn en mensen in het verkeer gewoon bang zijn. Dit jaar zelfde winter, maar ze hebben geen zak veranderd.
Nee, maar anticiperen op de problemen van vorig jaar was een stap in de goede richting geweest. Zelfs wanneer ik iets van 30km richting het het zuiden rij en dus uitkom in de uitlopers van de Ardennen('bergen' en heel wat meer sneeuw)is het geeneens zon chaos. Zelfde verhaal wanneer ik 30km in oostelijke richting ga en dus bij die moffen uitkom. Kom ik weer terug in Nederland, chaos alom op de wegquote:Op donderdag 16 december 2010 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat er dus 2 jaar achter elkaar een strenge winter is moeten we meteen miljoenen gaan uitgeven om te zorgen dat het allemaal beter gaat?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, maar anticiperen op de problemen van vorig jaar was een stap in de goede richting geweest. Zelfs wanneer ik iets van 30km richting het het zuiden rij en dus uitkom in de uitlopers van de Ardennen('bergen' en heel wat meer sneeuw)is het geeneens zon chaos. Zelfde verhaal wanneer ik 30km in oostelijke richting ga en dus bij die moffen uitkom. Kom ik weer terug in Nederland, chaos alom op de weg
Ben overigens niet blij met die moffen op een steenworp, maar dat terzijdequote:
Beneden komen als in, thuis zijn geweest, zijn gaan slapen en weer naar beneden komen voor ontbijt?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
Met 15 man bij mij thuis zitten, mijn ouders gaan naar kennisen en komen later thuis.
Vrienden van me willen blijven zitten tot mijn ouders weer naar beneden komen
Ja, al denk ik niet dat ze dat vl gaan houden.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beneden komen als in, thuis zijn geweest, zijn gaan slapen en weer naar beneden komen voor ontbijt?
Hier is het nog allemaal dilemma's hoe of watquote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ze dat vl gaan houden.Als ik het om een uur 3/4/5/6 zat begin te worden scop ik ze er gewoon uit.
Oh, dus jij gooit voor je lol harddisks kapot?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo kut, dat is het goedkoopste en simpelste deel om te vervangen zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |