Nou, dan zijn we klaar he. Want jij bent wel goed geinformeerd, en weet wat de goede en betrouwbare media zijn, maar hebt geen zin om uitgebreid over de zaak te praten (wat jij trouwens al drie dagen hier doet, maar ja...)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om hier de hele zaak uitgebreid te gaan bespreken, maar je doet veel aannames en doet uitspraken terwijl je niet goed geinformeerd bent. Zoals ik het zie, ben je juist geinformeerd door de minder goede en betrouwbare media.
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:03 schreef wickie het volgende:
[..]
Hoi Broer
Ik ben haar aan het trainen, kan je met de kerst gezellig met haar aan de hand wandelen.
Tan welkom! Ontzettend gefeliciteerd met Elyas!!
Ze ligt nog te slapen, heerlijk even m'n kopje thee drinken. Vandaag weer lekker kneuterdagje (met klussers vanmiddag maar dat mag de pret niet drukken).
Nou ja, als je op de man gaat spelen, ben ik helemala uitgepraat met je.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we klaar he. Want jij bent wel goed geinformeerd, en weet wat de goede en betrouwbare media zijn, maar hebt geen zin om uitgebreid over de zaak te praten (wat jij trouwens al drie dagen hier doet, maar ja...)
Sorry miss Sly, dat is nu even hoe ik het zie....quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, als je op de man gaat spelen, ben ik helemala uitgepraat met je.
Ja, nou, dat dus! Al die dingen die je noemt, dat zou ik graag met haar doen. Dat maakt het voor haar duidelijker en voor ons beiden leuker. En dan mag ze lekker bij mama in bed, en eten we iets ongezonds (pizza ofzo) en doen we samen snoepen. Maar dat is dan nog weer wat later, natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 10:51 schreef Kersjes het volgende:
Dat is wel lastig Miss, ze begrijpt nu natuurlijk niet waarom papa er ineens niet meer is![]()
Maar straks als ze ouder is dan kunnen jullie wel leuke dingen voorbereiden voor als papa weer thuis komt. Tekeningen voor hem maken, koekjes bakken, het huis versieren enzo... En aftelkalenders maken: nog zoveel nachtjes slapen, dan komt papa weer thuis!
Mwah, het is ook wel een opluchting.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef Sorbootje het volgende:
Hè Claudia, dat is even een tegenvaller!
Is het msischien een idee om bij wat andere kinderdagverblijven te gaan kijken. Dus zonder het voornemen Ivan en zijn zusje daar in te schrijven, maar om een beeld te krijgen van 'het gemiddelde KDV'.
Nouja, je móet niks hoor, maar soms, zoals van die gevallen waar je als mama een grote beslissing moet maken, is het gevoel óók heel belangrijkquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt gelijk, Icantrix, ik moet gewoon vertrouwen op mijn gevoel.
En ik sluit me bij Sorbo aan: het ligt echt niet aan jou! Wat raar dat niet meer ouders hebben gereageerd. Maar het is wel ontzettend fijn om te horen dat het incident relatief onschuldig was. Goed dat je hebt gebeld!
Hier sluit ik me bij aan. Briljant kind!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef wickie het volgende:
Doe mij een Isabeau![]()
Ik vind het werkelijk waar geniaal, vind het altijd zo ontzettend leuk om de 'slapen gaan conversaties' van Isabeauty te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |