abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89922748
Ik zit al de hele dag de minuten af te tellen. Meestal brengt papa haar weg, maar die is op zakenreis dus deed ik het. En ze moest zo huilen toen ik wegging :'( En ze bleef maar haar armpjes naar me uitsteken. Echt heel naar om je kind zo achter te moeten laten.
Volgens kdv-juf heeft ze dat gelukkig normaal niet als papa haar wegbrengt.
Als ik de loterij win ga ik nooit meer werken :N
pi_89922918
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb zo'n hele mooie tjobek en die staat heel zielig in de kast.

Niels is alweer wakker en weer helemaal overstuur. Ik denk dat hij ziek aan het worden is. Hij zit nu bij me in de doek, nog steeds verdrietig.
:D ik krijg er altijd zo'n kramp van, wordt keihard met mn neus op mn spier-tekortkomingen gewezen enzo :+

Beterschap voor Niels, wat sneu :* lekker knuffelen bij mama dan menneke, en snel weer opknappen!

Och Xeentje, het lijkt me zo sneu ja om ze zo achter te moeten laten. :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89923249
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D ik krijg er altijd zo'n kramp van, wordt keihard met mn neus op mn spier-tekortkomingen gewezen enzo :+
Haha, herkenbaar. De moeder van een Indonesisch vriendinnetje vroeger zag eruit als een breekbaar vrouwtje, maar zij had totaal geen moeite met sambal maken. Verborgen spierballen ofzo :P

Arme Xeentje. Het lijkt me echt zo enorm moeilijk om dan toch wel te gaan Xenia, gelukkig was ze wel snel weer vrolijk.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89923471
Ik heb weer een nieuwe app gedownload! *O* :D
drinken uit een pakje!

Voorheen trok ze alleen het rietje eruit of ging het drinken te snel ofzo maar het gaat nu ineens zomaar heel goed! En het ziet er zo drollig uit O+
Handig, kan ik gewoon zo'n pakje meenemen als we ergens heen gaan, hoef ik de fles niet mee te nemen ^O^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89923652
Amélie O+
Waar heb je die app gedownload? Niels snapt rietjes nog steeds niet!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89924057
Bij de Hema :+ na de rietjesbeker. :P

Duurde hier dus best een tijd hoor, de rietjesbeker sowieso duurde een tijd voor ze begreep dat hier juist niets uitkwam als ze hem omhoog hield, en daarna duurde het ook nog een tijd voor ze zich niet enorm verslikte in de stroom uit het rietje. Gaat een stuk sneller dan een fles ofcourse.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89928635
Grappig, Isabeau houdt juist een tuitbeker rechtop, zuigt als een gek en wordt boos dat er niks uitkomt zoals bij een rietjesbeker wel gebeurt..
pi_89928824
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:11 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig, Isabeau houdt juist een tuitbeker rechtop, zuigt als een gek en wordt boos dat er niks uitkomt zoals bij een rietjesbeker wel gebeurt..
:D

nouja Isabeau dronk ook wel vroeg al erg goed uit de rietjesbeker toch? Want dat was hier helemaal niet zo eigk. Wij zijn eigenlijk van de fles (altijd liggend) naar de tuitbeker gegaan en die hou je natuurlijk ook omhoog, en daarna pas de rietjesbeker. Ze vond het maar raar de eerste keren maar nu lukt het goed.

De fles krijgt ze overdag nog steeds bij mij liggend trouwens :P Lekker even knuffelen met mn meisje, en zolang zij zo rustig bij mij blijft liggen doe ik net of ze nog mn kleine baby'tje is :+
Ik geniet zo van die momentjes, even kroelen, liedjes zingen, gekke spelletjes spelen waar ze dan weer de hik van krijgt :@ oeps. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89931655
Huup, Driekus krijgt zijn pap in de ochtend ook in een fles, gezellig naast mij in bed. En de avondfles krijgt ie los, maar die neemt ie zelf mee naar zijn zitzak en gaat dan liggen om em op te drinken. Of nou ja liggen, hangen is het meer.
Tuitbeker en rietjesbeker kan ie allebei en gebruikt ie door elkaar. Met als gevolg dat ie dus een rietjesbeker nog wel eens op z'n kop houdt wat niet werkt, maar ach.
Verder alles goed hier, ik wacht met angst en beven op de reactie op de prikken :X
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:17:23 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89931788
Roy en een tuit en rietjes bekers is nog geen goed huwelijk, hij word ook echt boos omdat het hem niet lukt.
blijf het wel steeds aanbieden.

Hij drinkt wel al aardig uit een beker, en een antilek beker van de kruidvat
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89932068
Hier alleen rietjesbeker en op kdv tuitbeker en af en toe gewone beker. Ze regelt het allemaal zelf, we mogen niet helpen. Lekker makkelijk dus.

Soms mis ik dat knusse flesmomentje wel, maar de fles is al een paar maanden exit, die weigerde ze compleet.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89932168
Huup, klopt hoor, Isabeau had een rietjesbeker vrij vlot door, eerder dan een fles :D. Fles drinkt ze trouwens absoluut niet zelf, die moet ik vasthouden, anders hetzelfde effect als bij een tuitbeker. Volgens mij is ze gewoon lui! :')

Lieve foto trouwens, met dat pakje melk.

Xenia, hoe ging het met Xeentje toen je haar ophaalde? En hoe was de dag verlopen?

Isabeau had een prima dag op het KDV. Heeft een kerstkaart en een kerstboom 'geknutseld'. <3

Eenmaal thuis gesmuld van de gnocchi. Ze vond het geweldig, want ze zijn gemakkelijk aan een vorkje te prikken. Ze heeft haar hele bordje zelf leeggeprikt. Uiteraard onder luid applaus van ons!

Daarna zei ze steeds heel grappig op het juiste moment 'ja' en 'nee'.

Isabeau?
Ja
Vind je de lamp mooi?
Ja
Vind je mama mooi?
Ja ( Topkind!)
Ga je zo lekker slapen?
Nee!

etc... dus ik dacht 'dat film ik even

Ziehier het resultaat :')

dinsdag 14 december 2010 @ 20:31:36 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89932474
ahhhh Isabeau wat een mooi filmpje... O+

Ik val dr even middenin, niet bijgelezen...maar Evie wil juist sinds een paar dagen zelf dr fles vasthouden bij de avondpap.
O+
zal zo eens een foto uploaden; want die heb ik toevallig net gemaakt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89932659
Niels alweer in betere doen?

Xenia, was het ophalen fijn? Had ze toch een goede dag gehad?

Amelie! Mooi meisje met je pakje melk. O+

Isabeau, kletskont! Ik kan je nu niet zien op film, doe ik straks even.

Ko was vandaag alweer een tuk vrolijker en gezelliger. Gelukkig.
Rietjesbeker wil hij niet meer. Alleen nog uit een gewone beker wil hij drinken. :')

We gingen even naar de AH en dan loop je zo ongeveer langs dat kdv waar alles gebeurt is. Onderweg zagen Ko en ik heel veel beebies.
En mijn maag raakte er echt van in de knoop.
Bovendien blijkt nu dat die man ook op de lagere school heeft gewerkt waaraan wij eventueel dachten voor Ko.
Het komt een beetje te dichtbij zo. :{
Op het kdv willen ze een foto voor op het prikbord en P. en ik zaten te scannen, niet deze, die is te leuk, met dit soort mannen in je achterhoofd dus.
Kdv-dip heeft hier ook toegeslagen, Claudia.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 14-12-2010 20:45:01 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89932828
Haha Isabeau O+ Niels doet ook nooit wat ik wil voor de camera :P

Oeke :* pfoeh het komt echt dichtbij zo he... bah...

Niels ging gewoon slapen net en er leek niets meer aan de hand :? Hij had ook geen koorts, was alleen maar warm van het harde huilen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89932842
Hè bah Oeke, wat vreselijk dat je er op deze manier over na gaat denken. Maar zo begrijpelijk. Moet er gewoon van huilen :'(
pi_89933091
Ik had dat ook, Sorbo, met een brok in mijn keel over straat.
Ineens was het nog echter. Hoe moeten die ouders zich wel niet voelen?

Gelukkig maar, dat Niels uiteindelijk lekker ging slapen. Ik hoop dat Ko dat ook gaat doen zo...
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 20:44:55 #268
5428 crew  miss_sly
pi_89933096
Hoe was het ophalen van Xeentje, Xenia? Zo naar om je kindje zo achter te laten he. Lekker bijknuffelen :*

Fijn dat Niels weer beter ging, twinkly!

Ow oeke, wat naar dichtbij he? Het laatste kdv waar hij op proef gewerkt heeft, daar hadden wij Senna ook ingeschreven. De jongens van mijn collega zaten daar, de jongste ook toen hij daar in zijn proeftijd werkte. Ik vind het nog steeds zo ongelofelijk, zo dichtbij...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89933173
ik probeer maar gewoon niet te veel na te denken over die zedenzaak. Vrolijk word ik er niet van. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom er zo veel mis moet zijn bij een kdv voordat er ingegrepen wordt. Ik weet van hier dat ze bijna niet open mochten omdat ze van 1 invaller geen diploma konden laten zien, terwijl heel die invaller helemaal niet op de groepen zou werken en alleen heeft geholpen met klussen etc. Echt, die regels van de GGD zijn zo streng, waar loopt het dan mis?
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 20:50:07 #270
5428 crew  miss_sly
pi_89933396
Senna lijkt te slapen. Ze heeft een fijne dag gehad met mijn ouders en was heel vrolijk toen ik thuiskwam. Lekker gegeten, fijn in bad en na nog even spelen rustig naar bed. Ik hoop dat het zo blijft!

Ik denk wel dat ze weer iets van een tandje krijgt ofzo, want ze poept weer vrij veel, het ruikt zuur en haar billetjes zijn weer heel erg kapot. Zo zielig. En dan dat verschonen wat zo pijnlijk en naar is, en dat ze dan protesteert en huilt...vreselijk naar.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:51:20 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89933463
o Oeke wat confronterend he?? kan me voorstellen dat je daar met een knoop in je maag liep... bah.

en nu hoorde ik net op het nieuws ook nog weer iets over een zedenzaak in Zuidwolde; dat is hier op loopafstand... (een vader met zijn kinderen en vriendjes ervan...)...

bah!

en ff wat leuks tussendoor:
Evie met dr avondpapje; is altijd zo gezellig samen op de bank:
pi_89933573
Och Miss, dat is ook al zo dichtbij. :{
Maar dat vind ik er ook naar aan, dat je bij elk kind in de buurt wel kan denken, zat jij daar ook?
Waardoor je bijna een stempel zet/krijgt.
Ik snap dat je er niet teveel over wil denken Mefke. maar hier is het gewoon bijna naast ons huis. P. zag al camera-ploegen etc.
Al die verhalen over slaapfeestjes trouwens, ik begrijp het gewoon niet. :N

Arme Senna, tandjes krijgen is niet fijn. Dikke zoen!

Lieve foto BJ. Wat is je dochter al weer lang! :D
pi_89934226
Oeke, ik begrijp je helemaal hoor, ik kan het makkelijk 'wegduwen' , het is tenslotte zo ver weg. Voor jullie is dat gewoon veel meer in de nabijheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door mefke79 op 14-12-2010 21:14:37 ]
pi_89934605
Het komt voor mij al dichtbij, ik kan me het allemaal wat te goed voorstellen en moet steeds mijn tranen wegslikken. Wat een nachtmerrie voor de ouders... ik kan het niet onder woorden brengen.
Ik snap eigenlijk niet dat de ouders niet eerder vraagtekens bij de slaapfeestjes gezet hebben, ik vind het nogal raar...
Voor jullie komt het echt afschuwelijk dichtbij oeke en Miss_Sly :'( :*

Gezellig BJ :)
Niels is ook nog een hele kleine baby als hij aan de borst bijna in slaap valt O+

Hij zit toch niet helemaal lekker in zijn vel geloof ik, ik hoor hem steeds door de babyfoon half wakker worden en kreunen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 21:15:22 #275
5428 crew  miss_sly
pi_89934628
Het is echt allemaal veel te dichtbij. Ik ben normaal ook van het buitensluiten van dit soort ellende, omdat ik er gewoon neit echt over na wil denken. Nu is dat gewoonweg onmogelijk. Ik loop al sinds zondagavond met een knoop in mijn maag die maar niet weg wil. En juist nu ben ik alleen en kan ik mijn ei niet kwijt. Heel naar, maar goed. Het zal ook wel weer slijten.
pi_89934720
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt allemaal veel te dichtbij. Ik ben normaal ook van het buitensluiten van dit soort ellende, omdat ik er gewoon neit echt over na wil denken. Nu is dat gewoonweg onmogelijk. Ik loop al sinds zondagavond met een knoop in mijn maag die maar niet weg wil. En juist nu ben ik alleen en kan ik mijn ei niet kwijt. Heel naar, maar goed. Het zal ook wel weer slijten.
Owja, je bent ook nog helemaal alleen :* *knuffel*
pi_89934773
Shit, Miss, alleen zijn is niet fijn nu. Ik hoop dat de knoop in je maag snel een beetje slijt.
pi_89934798
Hé Miss, ik ben ook alleen... soms helemaal niet leuk! Ik weet niet of je mijn nummer nog hebt, maar je mag altijd bellen als je gewoon even nog een stukje van dat ei kwijt moet hoor!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:19:30 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89934850
ik slaap ook al 2 nachten nogal onrustig... denk dat dat er ook van komt; er het is bij ons "gelukkig' verder weg.. maar gewoon het besef dat ook onze kindjes zoiets kan overkomen doet me misselijk en angstig worden..
en dat wil ik helemaal niet!
pi_89935059
Oef Oeke dan word je er weel heel erg mee geconfronteerd, al zou je het wíllen buitensluiten, loop je er nog tegenaan, letterlijk. Buh. :* je wilt er niet zo mee bezig zijn maar onbewust besluipt dat gevoel je toch.

BJ wat een ontzettend schetige foto O+ zo groot al en tegelijk echt nog mama's hele kleine meisje <3

Twinkly ik spam nog ff verder, ik kreeg dit linkje van een vriendin, ik word er hebberig van :+
http://benippon.com/en/ghibli
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89935124
Die site is niet goed voor mij :9~ }:| catbus met totoro erin!
pi_89935869
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Twinkly het volgende:
Die site is niet goed voor mij :9~ }:| catbus met totoro erin!
ik twijfel nog ff, en overleg ff met B. of we misschien wat willen bestellen, if so kan het wellicht wel samen, ff kijken, ik pm je wel!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 21:44:06 #283
5428 crew  miss_sly
pi_89936200
Jullie zijn lief!
Ik heb nog even met schaap gebeld en daar wat ei kwijt gekund. Ik ga zo lekker slapen en weer een nachtje wegtikken onderweg naar donderdag :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:53:03 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89940181
Al die misbruik-verhalen :'(
Mij laat het ook niet los...
Een van de kdv's zit in de straat van mijn vader's werk. Een hele hoop patiënten van hem wonen er en van een paar weet hij zeker dat hun kinderen daar naar toe gaan, of gegaan zijn :{
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:58:02 #285
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89940406
Oh, en onze kerstboom is uiteraard verboden terrein voor de kinderen. Hij staat sinds zondag en na een paar waarschuwingen in het begin is Toby er verder niet meer aangekomen.
Hij wijst er we veel naar, brabbelt erbij.. "Ja schat, dat is de kerstboom!".
Vooralsnog geen gesneuvelde ballen dus!
.... met gevoel voor drama....
pi_89940937
Van fijn dat je even met Schaap kon bellen Miss_Sly :* Hopelijk helpt dat om vannacht lekker te slapen.

Wow, ik vind het verbazingwekkend hoe goed jullie kinderen van de kerstboom afblijven! :o
Niels kan niet eens van de bakjes van de katten afblijven. Sinds hij kan lopen rent hij ieder moment dat ik niet oplet naar de keuken om een speeltje in het drinkbakje van de katten te gooien en in het water te roeren }:| Vaak luistert hij wel naar nee, maar heel vaak ben ik ook te laat. En als hij moe en opstandig is luistert hij helemaal niet en weigert hij me aan te kijken wanneer ik naast hem hurk. Opvoeding failed! :')

Niels werd net met een gil wakker en was weer helemaal overstuur, uiteindelijk is hij wel weer gaan slapen. Hij is verkouden aan het worden en de hoest is weer helemaal terug, die was nog niet eens helemaal over :{
pi_89942358
Lastig is dat Miss, om dan alleen te zijn. Het lukt me gelukkig redelijk goed om het van me weg te houden, op dat soort momenten na. Door die straat te lopen en kindjes en baby's te zien.

Ik vind dat ook nogal raar, Twinkly, van die slaapfeestjes. Dat zou bij mij echt in het verkeerde keelgat schieten.

Wat goed dat Toby zo braaf is! ~:)

Twink, ik hoop dat jullie toch een goede nacht hebben. :*

Ko wilde niet slapen, alleen aan mama vastgeplakt zitten. En teletubbies kijken. Ik heb hem vanavond een paar keer in bed gelegd en laten huilen, maar niets hielp.
En na enorme huilbuien hem dan uit bed halen en dat hij dan zegt ja! Met een blij hoofd. :{
Nu slaapt hij pas. En morgen moet hij weer naar het kdv, nou dat zal net gezellig worden. Hij zal wel instorten. :N
En ik kon er ook helemaal niet mee dealen vanavond. Ik wilde nog wat werk doen, vanwege een deadline en P. ook, maar we hebben allebei niks kunnen doen.
En dan baal ik van mezelf dat ik zo boos word in mezelf. ;(
pi_89943136
Oeke en Miss O+ Het is ook enorm confronterend vind ik. Bij heel veel mensen die ik zie als ik buiten loop en die er vermoeid uitzien vraag ik me af of hun kindje daar zat... Het is zo lastig om het gewoon van je af te laten glijden als het ineens zo dichtbij is... Ik was vanmiddag even bij ons kdv om een vergeten sjaal van Esmee op te halen en het voelde zo fijn vertrouwd. Dat vond ik dan wel heel fijn en tegelijkertijd zo moeilijk omdat die andere ouders misschien wel precies hetzelfde dachten ;(

HHhmm de "ik krijs alsof de wereld vergaat, maar stop spontaan als ik binnenkom en dan kan ik weer lachen" kennen we hier ook Oeke. Vandaag voor de 4e avond. Esmee kan last hebben van de prikken van laatst dus dan haal ik haar er toch maar uit, maar het zit me dan toch niet lekker als er niks is :@ het helpt trouwens ook niet dat Linde zo'n 8 keer per nacht wakker wordt ivm haar ogen en dat ze mekaar steeds wakker maken. Ben benieuwd of we vannacht nog wat slaap krijgen *hoopt nu op omgekeerde wet van fok! O-) *
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 december 2010 @ 00:27:01 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_89944723
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.

Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld O+
*O* mn nichtje *O*

zo blijf ik ook een beetje op de hoogte :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_89946560
Hoi rubbereend :)

ZO... in rust kunnen ontbijten en zometeen Isabeau maar even wakker maken.
pi_89946849
Goedemorgen!

Owja! Mette heeft de smaak van het stappen te pakken *O* O+

Niels heeft vannacht van 1 tot 3 gehuild en om 6 uur was hij alweer wakker. Hij is snipverkouden en weigert weer bij mij te drinken door de benauwdheid -O-
Nu is hij gelukkig wel vrolijk en eet lekker een broodje appelstroop.
pi_89946899
*O* Elyas is vandaag jarig! *O*
Welkom Elyas en Tan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89946939
w/ *O* Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Elyas!! *O* w/
pi_89947026
quote:
Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

*O* mn nichtje *O*

zo blijf ik ook een beetje op de hoogte :P
Hoi Broer :)
Ik ben haar aan het trainen, kan je met de kerst gezellig met haar aan de hand wandelen.

Tan welkom! Ontzettend gefeliciteerd met Elyas!!

Ze ligt nog te slapen, heerlijk even m'n kopje thee drinken. Vandaag weer lekker kneuterdagje (met klussers vanmiddag maar dat mag de pret niet drukken).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89947449
Tan en Elyas welkom hier *O* happy birthday

Pfffff is er storm op komst?
Roy is deze ochtend echt niet te genieten, alleen maar mopperen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89947542
Hmm, is dan plaatselijk denk ik Bar. Hier juist een supervrolijk kind uit bed geplukt.

Tan, ik had jullie in het andere topic al gefeliciteerd en dan heet ik je hier nog even

WELKOM! :D
pi_89947853
Elyas en Tan gefeliciteerd en welkom *O*

Hier ook een vroiljk kind vanochtend. Tot we op het kdv afscheid moesten nemen. Toch was het echt minder verdrietig, minder hard huilen, sneller afgeleid dan vorige week, dus er zit wel verbetering in, gelukkig! Nu aftellen naar 18 uur *O*

ow ja en *O* voor de stappen van Mette *O*
pi_89948089
Pfoeh Kobus, wat ben je lang wakker gebleven. Ging de nacht wel goed Oeke? Zou hij aanvoelen dat je wat gespannen bent en daarom wakker en bij jou willen blijven? :*
pi_89948270
Wat ziet Evie er groot uit op die foto, BJ :o En dan te bedenken dat Leah precies even groot is..

Ik ga Elyas even in het babytopic feliciteren want daar hoor ik en mijn kind nog thuis ;)

oh, en even een knuf voor de dames die het nu kunnen gebruiken :*
pi_89948560
:o mijn dochter stond bij de dvd kast en riep mama sokesee sokesee kijken!
Ik snapte er geen bal van, toen deed ik de dvd kast open en toen pakte ze de dvd van het Zandkasteel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')