quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb zo'n hele mooie tjobek en die staat heel zielig in de kast.
Niels is alweer wakker en weer helemaal overstuur. Ik denk dat hij ziek aan het worden is. Hij zit nu bij me in de doek, nog steeds verdrietig.
Haha, herkenbaar. De moeder van een Indonesisch vriendinnetje vroeger zag eruit als een breekbaar vrouwtje, maar zij had totaal geen moeite met sambal maken. Verborgen spierballen ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik krijg er altijd zo'n kramp van, wordt keihard met mn neus op mn spier-tekortkomingen gewezen enzo
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:11 schreef Sorbootje het volgende:
Grappig, Isabeau houdt juist een tuitbeker rechtop, zuigt als een gek en wordt boos dat er niks uitkomt zoals bij een rietjesbeker wel gebeurt..
Owja, je bent ook nog helemaal alleenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt allemaal veel te dichtbij. Ik ben normaal ook van het buitensluiten van dit soort ellende, omdat ik er gewoon neit echt over na wil denken. Nu is dat gewoonweg onmogelijk. Ik loop al sinds zondagavond met een knoop in mijn maag die maar niet weg wil. En juist nu ben ik alleen en kan ik mijn ei niet kwijt. Heel naar, maar goed. Het zal ook wel weer slijten.
ik twijfel nog ff, en overleg ff met B. of we misschien wat willen bestellen, if so kan het wellicht wel samen, ff kijken, ik pm je wel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Twinkly het volgende:
Die site is niet goed voor mij![]()
catbus met totoro erin!
quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.
Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld
Hoi Broerquote:Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]mn nichtje
zo blijf ik ook een beetje op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |