Heheheh, die pic van mij is van mijn kamer. Men vond het nodig om de eerste kamer om de hoek te bestempelen als bier verdeeldpunt... Dat is gelukt.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, toffe tijden op Akrotiri SBA bij de RAF.
Ben je op Kreta geweest voor adaptatie?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heheheh, die pic van mij is van mijn kamer. Men vond het nodig om de eerste kamer om de hoek te bestempelen als bier verdeeldpunt... Dat is gelukt.
Neu, zit als oa evaluator te vaak op Kreta....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je op Kreta geweest voor adaptatie?
En hoeveel blikjes drukte je zelf achterover?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heheheh, die pic van mij is van mijn kamer. Men vond het nodig om de eerste kamer om de hoek te bestempelen als bier verdeeldpunt... Dat is gelukt.
Ja zag het, Jan Marrijnissen weer zeg.....zucht....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Clan het volgende:
Nu hebben ze het bij Pauw & Witteman ook al over die doodgeschoten hond!
Oh shit, jan aan tafel. Defensie gaat dus weer onderuit gehaald worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Clan het volgende:
Cobra, heb je ff?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit, jan aan tafel. Defensie gaat dus weer onderuit gehaald worden.
Ik zat een paar keer op Cyprus voor het adaptatie programma. Later is dat naar Kreta verplaatst.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neu, zit als oa evaluator te vaak op Kreta....
Gaan we roken?quote:
hehehe, en een bak koffie erin gooien ja. Zie je DMquote:
Ik kan mijn dm niet zien op m'n eipetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, en een bak koffie erin gooien ja. Zie je DM
Een hoop.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:34 schreef Clan het volgende:
[..]
En hoeveel blikjes drukte je zelf achterover?
Check je voice-mail dan man!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan mijn dm niet zien op m'n eipet
Bel nog ff een keer. Hij staat nu aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Check je voice-mail dan man!!!
Ik ga er binnenkort nogal veel van drinken, vond het de vorige keer dat ik het dronk ook wel te zuipen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Clan het volgende:
Militairen zijn graag onzichtbaar en onvindbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Clan het volgende:
Voice mail, DM PM, SMS, en dan nog geen contact kunnen krijgen
Ik ken iemand die op oefening ging met zijn mobiel. Vraag me af wat hij deed als zijn mobiel afging.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militairen zijn graag onzichtbaar en onvindbaar.
Maar dat is de wil van Allah!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:06 schreef jankaas020 het volgende:
echt he, men blaast mekaar daar op voor een andere interpretatie van het geloof, maar hier wordt gemiept over een hondje...
Normaal zit ik tijdens oefeningen in een shelter vol met verbindingsmiddelen. Maar als ik met de jongens en meisjes in de drek lig en men wil mij bereiken, dan sturen ze maar een lijnboer die een lijntje legt en een veldtelefoon geeft.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op oefening ging met zijn mobiel. Vraag me af wat hij deed als zijn mobiel afging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |