Nog 1 dag en dan vakantie!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
Nog 2 dagen en dan VAKANTIE!![]()
Eerst maar 'ns slapen dan...
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog 1 dag en dan vakantie!.
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Volgende week weer aan het werk(mits m`n verkoudheid dan helemaal over is)
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijft
Dat lijkt me wel, de loop zit meestal tussen voor- en eindtrap.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef Muchachooo het volgende:
H&K nog niet geprobeerd, heb alleen een Marshall, Bogner, Engl, Mesa en een K&E getest, K&E kwam eruit als winnaar...
iemand die hier trouwens een Fender Hot Rod Deluxe bezit? Ik vraag me namelijk af of Pre-amp Out > Power Amp In gebruikt kan worden als effects loop...
Iets met John Lennon, Twist and Shoutquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Nummers van Life of Agony / Keith Caputo lukken dan anders prima.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Je had toch een vortex kop? Das geen buizen, niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef KaMo het volgende:
Iemand een Hughes & Kettner top kopen/ruilen?
Ik wil toch liever een combo
Met zo'n Chris Rea stem op t podium je liedjes ter gehore brengenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als het goed is welquote:
je hebt er zoveelquote:
Of je komt van je luie reet en je gaat naar de muziekwinkel om er een zooi uit te proberenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef genakt het volgende:
[..]
je hebt er zoveel
zie door de bomen het bos niet meer ik wel even wat revieuws kijken
nee feedback is te ver geen zin inquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Of je komt van je luie reet en je gaat naar de muziekwinkel om er een zooi uit te proberen
Ahhh, peter verspuy! Oui Oui!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef genakt het volgende:
[..]
nee feedback is te ver geen zin in
en die winkel bij ons hoef ik niet te kijken
M`n baas kwam zelf met het idee.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
Bij peter hebben ze wel aardig wat om uit te proberenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ahhh, peter verspuy! Oui Oui!
Je komt er toch pas achter wat je wilt hebben als je het hebt uitgeprobeerd. Al heb je 10000en reviews gelezen
Toen ik een probleem had met die zaak, had ik meerdere keren gebeld tot ze mij een goede passende oplossing aanboden. Heb je ook al naar de leidinggevende van de afdeling gevraagd?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Lea_fing het volgende:
Aangezien hier vast wel wat mensen online gear kopen.
Wie van jullie heeft ervaring met het oplossen van een probleem bij Musicstore Köln?
Ik had namelijk een miditech Guitarface 2 gekocht
Inklusive der neuen Vollversion von IK Multimedias "X-Gear" und dem Audio- und Midi- Recording Studio Magix Samplitude SE V9!
.
Dat dus, maar de Samplitude Se cd was kapot.
Ik mail daarover, en er word mij beloofd dat er een nieuwe word gestuurd.
Weken later heb ik die nog niet en vraag ze wat er mis is gegaan.
En nu krijg ik ineens het verhaal dat er zoiezo geen Cd-rom's geleverd worden bij de Guitarface volgens het distributie kantoor, en dat ik het email adres van het distributiekantoor kan krijgen voor de informatie daarover :S.
Ligt het aan mij of word ik nou ordinair genaaid.
Nu dacht ik dit te mailen:
"Dat het er niet meer bijgeleverd zou worden is niet mijn probleem natuurlijk, jullie verkopen het apparaat inclusief de cd's zoals geadverteerd op jullie website.
"Inklusive der neuen Vollversion von IK Multimedias "X-Gear" und dem Audio- und Midi- Recording Studio Magix Samplitude SE V9!"
En aangezien ik het via jullie gekocht hebt, en er iets kapot is moeten jullie dat oplossen.
Tentijde ik het kocht werd het zeker nog erbij geleverd dus ik het recht op een vervanging."
Of is dat te, ehm bitcherig?
Ik heb maar naar de beelden gekeken zonder het geluidquote:
Ok, ik zal het wat netter proberen op te schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is te bitcherig, maarja je bent een vrouw he, kan je ook niks aan doen.
Je kan prima zo'n soort klagende mail schrijven maar pas je taalgebruik en verwoording er op aan. Als ik dit zou lezen van een klant zou ik ook denken, rot op dat komt later wel een keer. Als jij het allemaal netjes doet enz kom je veel sneller aan de beurt.
Nee, dat heb ik nog niet omdat ik dacht dat het via de mail opgelost kon worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Toen ik een probleem had met die zaak, had ik meerdere keren gebeld tot ze mij een goede passende oplossing aanboden. Heb je ook al naar de leidinggevende van de afdeling gevraagd?
Sowieso, feedbackquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef genakt het volgende:
[..]
nee feedback is te ver geen zin in
en die winkel bij ons hoef ik niet te kijken
Ja, klopt. En een knop is beschadigd, dus ik ga ook niet veel vragen. 70 euro? Anyone?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Je had toch een vortex kop? Das geen buizen, niet?
Als je volstrekt geen behoefte hebt aan service of kundig (of überhaupt herkenbaar) personeel dan is er niks mis mee, nee.quote:
Een oud collega van me was er altijd wel erg goed over te spreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef Braddie het volgende:
Is Vriese Music Palace in Doetinchem een beetje een goede zaak?
Ga er volgende week met een maat van mij heen omdat ze een uitverkoop houden!
Hoe bevalt die koptelefoonversterker bij jou? Ik krijg soms wat vage oversturing als de input te hoog word, al is dat natuurlijk best logischquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alles in m'n kamer zit aangesloten nu.
Input mixer:
-Computer audio
-Toneport
-Dj Controller
Output gesplitst,
Op de ene output staan m'n monitoren
De andere gaat naar m'n koptelefoon versterker, en die weer naar m'n koptelefoon (duh)
Shitload aan kabels. Maar het werkt
Hij gaat net iets te zacht voor onze bandvolume/dove zangerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh gaat prima, je moet idd gewoon zorgen dat je mixer geen overstuurd geluid eruit pompt dan gaat het best
Dat inderdaad, als we een mail krijgen op het werk met zo'n toon, krijgt die bij ons de laagste prioriteit. Vriendelijkheid werkt nog altijd het bestequote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is te bitcherig, maarja je bent een vrouw he, kan je ook niks aan doen.
Je kan prima zo'n soort klagende mail schrijven maar pas je taalgebruik en verwoording er op aan. Als ik dit zou lezen van een klant zou ik ook denken, rot op dat komt later wel een keer. Als jij het allemaal netjes doet enz kom je veel sneller aan de beurt.
AS73 toch?quote:
Ja, die post begreep ik helemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Dat is een beetje geen Merc 600 SEC willen omdat je al een Fiat 500 hebt...
Maar dat is toch heel erg logisch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, en ik snap 'm nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Slobber.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?quote:
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Verkeerd gekwootquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Mongool ?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Check! Mooie gitaren, hè? Maar goed, die heb ik al!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).
Vriend van me heeft een Gretsch Tennessee Rose (de niet-Chet Atkins-versie). Die is ook een potje mooooi... en net iets ruiger dan die ES-en, vind ik. Mijn volgende gitaar wordt sowieso een hollow body, maar weet nog niet welke.
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg logisch?
Wie wil er nou een Merc?
Ik zit dan eerder te denken aan een Plymouth Barracuda, Ford Mustang fastback en een Volkswagen T1 Californiaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoor.
Ik durf niet te luisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
heb ik van me vader is band uit de jaren 70 dubbel lead gitaar rock achtigquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
Ja manquote:
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langis
Die wil ik nog wel eenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet nog wel iemand met een GT-6 waar hij af wil.
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef genakt het volgende:
[..]
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?
en hoeveel
heb ook al op gt8 geboden 200 euro met tas en kabels er dergelijk erbij dusquote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdam
Geen idee, zal even vragen.
quote:
de akkoorden zijn wel heel erg voorspelbaar. melodie klinkt wel leukquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Is dit een beetje een leuk gitaar melodietje ?
http://www12.speedyshare.(...)ad/soldierstukje.mp3
Vind em wel catchy, maar dat is lastig inschatten als je em al vaak hebt gehoord.
schreeuwquote:
Credits naar Edvard Münch.quote:
Volgens mij doet ie 't zo:quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand voor mij de akkoorden/tablatuur opschrijven?![]()
Het lukt mij niet maar wil em graag opnemen....
1 2 3 4 5 6 | ---------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------0------------------0--------------- 0--------------0-------------0----------------0--- -------11-----------------9-----------------7------7------7----7--------7-----7---------9----9- --12---------12-----11---------11----9-------------9---------------9-------------11------ ------------------------------------------------------------------------------------------- |
Hm, hij pakt die code niet helemaal goed, maar het komt er op neer dat hij telkens schuift op de A- en D- snaar, en de g-snaar los laat doorklinken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie 't zo:
1. Stem je gitaar een hele noot lager
2. Zet een capo op de tweede fret
3:
[ code verwijderd ]
Dan hoef je toch helemaal geen capo te gebruiken?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
3:
[ code verwijderd ]
Jawel, want hj speelt open akkoorden. De g-snaar laat hij de hele tijd doorklinken, en dat effect krijg je alleen als je't zo doet. Zou je gewoon normale stemming gebruiken, dan krijg je niet de juiste verhoudingen tussen de snaren. Ja, tenzij je het hele liedje een hele hoger speelt, dan wel. Maar dan kun je weer niet meespelen met het filmpje.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal geen capo te gebruiken?
- of is dat sarcasme
Capo op de tweede fret staat toch gelijk aan een hele toon hoger, dus als je dan je gitaar een hele toon lager stemt is het op de tweede fret toch weer gewoon EADGBe ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jawel, want hj speelt open akkoorden. De g-snaar laat hij de hele tijd doorklinken, en dat effect krijg je alleen als je't zo doet. Zou je gewoon normale stemming gebruiken, dan krijg je niet de juiste verhoudingen tussen de snaren. Ja, tenzij je het hele liedje een hele hoger speelt, dan wel. Maar dan kun je weer niet meespelen met het filmpje.
ik zit hier met mijn gitaar op schoot alles mee te spelen in normale stemming, zonder capo. gewoon alle grepen een hele lager spelen lijkt me...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op de tweede fret staat toch gelijk aan een hele toon hoger, dus als je dan je gitaar een hele toon lager stemt is het op de tweede fret toch weer gewoon EADGBe ?
Hmja, je hebt gelijk, ik raakte in de war door hoe hij het in het filmpje doet, daar heeft ie een capo op 2. Kennelijk speelt hij andere dingen een hele noot lager.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op de tweede fret staat toch gelijk aan een hele toon hoger, dus als je dan je gitaar een hele toon lager stemt is het op de tweede fret toch weer gewoon EADGBe ?
1 2 3 4 5 6 | ---------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------0------------------0----------------- 0--------------0-----------------0------------------0------ -------9-----------------7--------------------5------5------5-------5--------5-------5---------7--------7- --10---------10-----9------------9----7---------------7---------------7------------------9---------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
1 2 3 4 5 6 | ||------------------------------------------------------------------------------------------|| ||o---------8-x--------------4--------------------4-x---------------------9-------------8--o|| ||--------x---x-10---------3---x----------------3---x-3----------------8----0---------7-----|| ||----(x)-----x------0---3-----x-5-----6-----6------x-------(x)----8--------------10--------|| ||o----------------------------x-----------------------------------------------------------o|| ||--0--------------x---3-----------(3)----5-(5)---------(5)-(5)-8-(8)-(8)-----10-(10)-------|| |
1 2 3 4 5 6 | ----------- 4--4--9---8 3--3--8---7 3--6--8--10 ----------- 3--5--8--10 |
Ik heb mijn akoestische en één elektrische ook altijd een halve toon lager gestemdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Muchachooo het volgende:
waarom stemmen die lelijke mensen van Guns n' Roses allemaal hun instrumenten een halve toon lager
kan dat watje van een Axl Rose niet gewoon wat hoger zingen? ff knijpen daarbeneden?
Met duim zijn ze het makkelijkst te pakken. Alleen de laatste greep is even irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[ code verwijderd ]
komt er iemand trouwens hieruit? Is Neon van John Mayer. Ik krijg die 4 grepen echt niet snel genoeg gepakt, dus ik kijk even naar zijn live versie, pakt hij alle basnoten met zijn duim! volgens mij is dat nog veel moeilijker... Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar, zeker die laatste niet:
[ code verwijderd ]
ohja, E gaat omlaag naar een C, dus andere posities zijn erg lastig te vinden...
Cool!quote:
ik vind die tweede anders ook erg lastigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Met duim zijn ze het makkelijkst te pakken. Alleen de laatste greep is even irritant.
loop al 3 week rond met bijholteontsteking vandaag toch maar antibiotica gehaald, concentratie van een jong konijntje door al die hoofdpijnquote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
3:
[ code verwijderd ]
Thanks manquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm, hij pakt die code niet helemaal goed, maar het komt er op neer dat hij telkens schuift op de A- en D- snaar, en de g-snaar los laat doorklinken.
In het tweede stukje / refrein speelt hij zeg maar een open C-akkoord op de vijfde fret die hij telkens twee frets omhoog schuift. De rest van de snaren blijft open, dat geeft dat zingende effect.
Ja dat hij altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
jij bent halverwege van linkshandig naar rechtshandig geswitched trouwens (leid ik af uit youtube, of flip jij je video's)?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
Nice ik hij zit in de vingers! Nu nog even de tekst uit m'n kop leren en oefenen met zingen
ben niet thuis heb de link even bewaardquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.native-instrum(...)/guitar-rig-kontrol/ is dat niet iets voor je ?
M'n webcam filmt in spiegelbeeld, ik ben gewoon rechts.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jij bent halverwege van linkshandig naar rechtshandig geswitched trouwens (leid ik af uit youtube, of flip jij je video's)?
oh alleen foo fighters zie ik nu
oefenen gewoon de ene greep naar de andere greep degene die zo moeilijk gaat zo snel mogelijk een minuut achter elkaar doen heen en weerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[ code verwijderd ]
komt er iemand trouwens hieruit? Is Neon van John Mayer. Ik krijg die 4 grepen echt niet snel genoeg gepakt, dus ik kijk even naar zijn live versie, pakt hij alle basnoten met zijn duim! volgens mij is dat nog veel moeilijker... Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar, zeker die laatste niet:
[ code verwijderd ]
ohja, E gaat omlaag naar een C, dus andere posities zijn erg lastig te vinden...
dribbel van wat ik zie lijkt hij echt voor guitarig gebouwt en minder of helemaal niet voor met je versterker en dergelijke de eigenlijk over precies een week hier zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.native-instrum(...)/guitar-rig-kontrol/ is dat niet iets voor je ?
Oh ik dacht dat dat je bedoeling was?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef genakt het volgende:
[..]
dribbel van wat ik zie lijkt hij echt voor guitarig gebouwt en minder of helemaal niet voor met je versterker en dergelijke de eigenlijk over precies een week hier zijn
OKquote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb wel een paar kleine dingen nodig, maar geld laat even op zich wachten... eerst wat meer gear en handel verkopen
Hangt voornamelijk af van de bevestigingspunten van je oude en je gewenste bruggenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
OK
Dean kan je trouwens ''zomaar'' een tremelo bridge vervangen met een ''normale'' bridge op een strat? Hoef ik daar niet voor te boren ofzo?
Daarom begon ik het ook af te vragen. Mijn oude brug heeft zes schroeven aan de voorkant, bij de nieuwe kan ik het niet echt afleiden:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt voornamelijk af van de bevestigingspunten van je oude en je gewenste bruggen
Zo te zien deze Tremolo bruggen ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
Daarom begon ik het ook af te vragen. Mijn oude brug heeft zes schroeven aan de voorkant, bij de nieuwe kan ik het niet echt afleiden:
http://www.guitarfetish.c(...)nd-Strats_p_381.html
Nou ik zie toch echt geen 6 schroefgaten op die brug hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo te zien deze Tremolo bruggen ook.
Je keek in de verkeerde sectie.
Hoe zit het met de bevestiging van de veren? Ruimte voor?
Ik denk dat ik eerst maar eens moet opzoeken hoe zo'n brug uberhaupt vastzit aan een gitaar en in welke manier het verschilt met tremelo bridgequote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo te zien deze Tremolo bruggen ook.
Je keek in de verkeerde sectie.
Hoe zit het met de bevestiging van de veren? Ruimte voor?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij wil toch juist zonder Tremolo, dus gewoon hardtail ?
Oh, ik lees het verkeerd om zie ik welquote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij wil toch juist zonder Tremolo, dus gewoon hardtail ?
Ik ben bang dat dat niet direct gaat lukken. Doordat je nu met tremolo ruimtes zit die je eerst op zou moeten vullen met hout enzo... word een hele klus.quote:
Ja oké maar ik wil gewoon mijn gehele brug vervangen omdat het nu zo'n chinees prul is en je 10 kilo kracht moet geven om die tremelo uberhaupt te laten werken. En ik gebruik die tremelo toch amper. Maar ik zie dat ik bij GFS voor een tientje meer een tremelo bridge kan krijgen. Maar ik wacht eerst even af of een van jullie misschien mee wilt bestellen (bespaart mij immers een hoop verzendkostenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet direct gaat lukken. Doordat je nu met tremolo ruimtes zit die je eerst op zou moeten vullen met hout enzo... word een hele klus.
Ik zou gewoon een blokje hout achter het tremolo blok klemmen
Misschien een stomme opmerking hoor maar heb je niet alle 3 je veren erin zitten ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké maar ik wil gewoon mijn gehele brug vervangen omdat het nu zo'n chinees prul is en je 10 kilo kracht moet geven om die tremelo uberhaupt te laten werken. En ik gebruik die tremelo toch amper. Maar ik zie dat ik bij GFS voor een tientje meer een tremelo bridge kan krijgen. Maar ik wacht eerst even af of een van jullie misschien mee wilt bestellen (bespaart mij immers een hoop verzendkosten)
zitten gewoon 3 veren in jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking hoor maar heb je niet alle 3 je veren erin zitten ?
3 veren zet je er in de regel in om em "vast" te zetten. Haal er een veer uit en je ziet dat hij al veeeel soepeler gaat dan die 10 kilo die je moet drukkenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
zitten gewoon 3 veren in ja
Maargoed dit is ook een chinese strat kopie, maar er zit wel potentie in om 'm op te knappen en ik vind het 't ook waard om dat te doen (en mijn gitaarklus skills gaan ervan omhoog)
Ik speel op school wel eens op een squier en daar gaat het met een tremelo vele malen soepeler.
Hmmm ik ga het eens proberen. Moeten de snaren daarvoor wat losser gemaakt worden of..?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 veren zet je er in de regel in om em "vast" te zetten. Haal er een veer uit en je ziet dat hij al veeeel soepeler gaat dan die 10 kilo die je moet drukken
Je kan het ook zo proberen, maar let er wel op dat hij op spanning staat, laat hem niet voor je bek springen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm ik ga het eens proberen. Moeten de snaren daarvoor wat losser gemaakt worden of..?
Oftewel, zet de camera klaar en film het terwijl je het doetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan het ook zo proberen, maar let er wel op dat hij op spanning staat, laat hem niet voor je bek springen.
En daarna weer stemmen, omdat de complete snaarspanning anders is.
ké snaren even los maken dusquote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oftewel, zet de camera klaar en film het terwijl je het doet
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
"Wat had ik nou gezegd over dat gitaar spelen en dat zingen?! Ik ging naar bed!"
Waarom stopte je me dan niet eerder?
"Omdat ik het stiekem wel heel mooi vond"
♥ Mama ♥
Preview komt er aan, morgen beter opnemen maar moest dit even delen
Wanneer komt je cd uit? Ik hoor alleen maar goede dingen! Echt vet weer manquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef blckbb het volgende:
Oke er is een veer uit maar ik moet nog steeds flink kracht zetten op die tremelo (ik merk niet erg veel verschil)
Wat nu?S
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wanneer komt je cd uit? Ik hoor alleen maar goede dingen! Echt vet weer man
Nah, dan wil ik toch liever wat kwaliteits onderdelen (ik verwacht iig niet dat die onderdelen echt een verbetering zijn tov mijn huidige onderdelen)quote:Op donderdag 16 december 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
Heb binnenkort wel een Phoenix strat voor je. Leuk voor onderdelen, 50 euro.
Maargoed, dan plaats ik binnenkort wel een bestelling bij GFS. Ik wacht wel een paar daagjes voor mensen die mee willen bestellenquote:
Haha, goeie actie!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.facebook.com/pages/NICO-STAI/30801304358
Gewoon ff brutaal aan Nico zelf vragen wat hij er van vindt
Je kan in ieder geval 50% korting krijgen op verzendkostenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil die hele site leeg kopen, maar ja...
Haha, denk dat dat wel wat mee zal vallen, toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ben benieuwd
Straks krijg ik echt zo'n reactie van: Dude you totally fucked up the song! Now I'm never coming to Holland! Fuck you and your guitar!
Als dat gebeurd zeg ik nu alvast sorry tegen Brian
Ja, ik zeg het je als het kut (!!!!!!!!!) klinkt, maar ben ook eerlijk als er verbetering in zit!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het je als het kut (!!!!!!!!!) klinkt, maar ben ook eerlijk als er verbetering in zit!
En dat is het hele punt wat hier gebeurt, je krijgt gewoon eerlijk commentaar.quote:
Liever eerlijk commentaar, dan dat net niet commentaar van vrienden..quote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
En dat is het hele punt wat hier gebeurt, je krijgt gewoon eerlijk commentaar.
Als jij iets maakt wat intens kut is. Dan krijg je dat te horen, is het goed, dan krijg je dat te horen. Dat heeft niks met persoonlijk gezeik te maken
Via internet krijg je gewoon direct commentaar ipv mensen in je omgeving die toch wel alles leuk vinden
Ik slaap erg weinig de laatste tijd moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:14 schreef Muchachooo het volgende:
Goedemorgen, slapen jullie nooit ofzo?
ik moet nog een weekquote:Op donderdag 16 december 2010 08:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik slaap erg weinig de laatste tijd moet ik eerlijk zeggen
Ben op t moment ook erg verkouden maar om nou de laatste schooldag (+kerstontbijt) thuis te blijven is ook weer zo... lame.
ja zat te twijfelen toendertijd of echt in midi enz investeren of versterker enz het is de versterker geworden dus heb ik het liefst iets wat bij allebij nu kanquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat je bedoeling was?
vind deze stuk beter als foo fighterrsquote:
Ja! Toevallig dat je het vraagt, in stuur je zo een PB!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo BradKaMo moet je nog wat van GFS hebben?
Ja, eigenlijk wel maar dat doe ik via mijn vaste leverancier.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo Bradother52 moet je nog wat van GFS hebben?
Dean?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar dat doe ik via mijn vaste leverancier.
neequote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo Brad Muchachooo moet je nog wat van GFS hebben?
quote:
Je bent in de war met ducktape.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
DE oplossing voor zoveel problemen!
Thanks! Ik vind deze ook leuker!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef genakt het volgende:
[..]
vind deze stuk beter als foo fighterrs
meer omdat ik dat niet zo'n leuk nummer vond en deze echt goed gedaan is
moet je buizen inspelen ?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Als je geen verandering in geluid heb is er niet zo veel aan de hand, wellicht dat hij weer 'aanspringt' zodra je weer gaat spelen.
Maar hij kan gewoon stuk zijn, weet niet hoe je de versterker de laatste vervoerd hebt?
Zijn de buizen toendertijd ingebrand? Of heb je meteen vol gas gegeven?
die heb ik niet en nooit gehad ookquote:
Precies, je moet niet meteen vol gas rammen als ze nog koud zijn.quote:
Speel je wel op je versterker dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel nooit op mijn auto. Hoogstens een beetje drummen.
nee want die heb ik niet meerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Speel je wel op je versterker dan?
toneport laatste tijd veelquote:
Thuis laat ik em altijd effe een minuutje opwarmen op standby. Tijdens repetities meestal wat langer. Sluit ik alles aan en drink ik eerst effe een pilsje. Wacht ook altijd een minuut of tien voordat ik alles weer ga vervoeren, meestal wel wat langer. Gaat gewoon op de achterbank.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Als je geen verandering in geluid heb is er niet zo veel aan de hand, wellicht dat hij weer 'aanspringt' zodra je weer gaat spelen.
Maar hij kan gewoon stuk zijn, weet niet hoe je de versterker de laatste vervoerd hebt?
Zijn de buizen toendertijd ingebrand? Of heb je meteen vol gas gegeven?
Gisteren staakten ze ehquote:
quote:
Ja. Soms gebeurd dat in de fabriek, maar het is altijd aan te raden dat zelf ook even te doen. Als je nieuwe buizen hebt, of een nieuwe versterker koopt dan altijd eerst een uur aanzetten zonder te spelen, dus op de standby.quote:
ik vind hem eigenlijk wel grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef guitarist het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_die_zijn_goed.html
Vrienden van Braddie.
\quote:Op donderdag 16 december 2010 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Soms gebeurd dat in de fabriek, maar het is altijd aan te raden dat zelf ook even te doen. Als je nieuwe buizen hebt, of een nieuwe versterker koopt dan altijd eerst een uur aanzetten zonder te spelen, dus op de standby.
Daarna gewoon vanaf zacht beginnen met spelen, elke paar minuten het volume een klein beetje opvoerend. Ga de eerste 2-3 keer ook niet voluit raggen, maar hou je een beetje in.
Klinkt wat overdreven, maar het is beter voor je buizen. Meteen aanzetten en raggen kan ook, ze zullen het heus doen, maar als je ze een beetje inspeelt klinken ze optimaal en heb je er langer plezier van.
haha die ken ik lekker helemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga zòòòòòòòò goed op m`n Brian May en op m`n Vox DA5.
Wat een combo!.
Wat een sound.
Dat tussenstuk van Stairway To Heaven van Led Zeppelin speel ik nu ook.
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaanquote:
Of jou vrienden zijn ook speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaan
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " isquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of jou vrienden zijn ook speciaal.
We zijn allemaal speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
dat zegt me mama ook altijd tegen mequote:
quote:
Hahaha ja ik ben zo'n speciale autist net als in die film rain manquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, al die mensen hier die allemaal nummers kunnen spelen... ik kan alleen me eigen materiaal, en dat nog niet eens goed
ach, powerchords zijn wel de basis, dus tja.. het is maar wat je moeilijker noemt...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
GT-8 is leuk speel goed, hoop dat je er een mooi geluid uit kan krijgen, ik kreeg er iig geen lekkere distortion uit, maar dat zal wel aan mezelf gelegen hebben...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Zaken gaan maar goed daarzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Ho is ik zie net dat de verzendkosten bij GFS 32 dollar zijn. Ik was er toch echt van overtuigd dat het 22 wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
En de verzending in Nederland nog ehquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
Oh is dat mijn probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
In torrentprogjes als BitComet kun je dit instellen. Alle mp3's die ik download gaan automatisch naar \Music en alle avi's naar \Video. Neem aan dat dit in een nieuwsgroepjetser ook wel in te stellen is, maar geen idee welkequote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Metalfreak het volgende:
Even offtopic voor de heren ICT-ers, ik kan het zelf even niet bedenken: is er een programma dat een bestand met een bepaalde extensie kan openen en dan dit bestand in een bepaalde voorgedefinieerde map plaatst? Ik heb namelijk nu een home server en wil die gaan gebruiken om te downloaden via usenet. Nu wil ik dan op mijn huidige PC een nzb kunnen openen en die nzb moet dan automatisch op een netwerkshare neergezet worden. Ja, ik weet dat ik die handmatig kan opslaan in die share, maar ik wil dit eigenlijk automatiseren...
En nu weer gitaren
Nee, ik zeg het alleen eventjes, omdat ik zo super goed ga op m`n gitaar nu.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
haha die ken ik lekker helemaal![]()
http://www.justinguitar.com/en/ST-314-StairwayToHeaven.php
en dat we je 1 complimentje hebben gegeven niet buiten je schoentjes lopen he
leuk versterkertje voor zn grote maar daar blijft het ook wel bij
Mwah, kleine pakketjes laten ze meestal zo door.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Svyatagor het volgende:
En een eventuele naheffing van de douane
Heb je even vrij van alle farmville/car town verzoeken van teleluvrquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Nah ja, kom ik thuis, wil Facebook ineens niet meer laden. Ook irritant.
Zelfbouw, Atom D525 systeempje met Windows Home Server (dat overigens misschien wel het meest geweldige systeem van Microsoft ooit is (voor thuisgebruik dan))quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In torrentprogjes als BitComet kun je dit instellen. Alle mp3's die ik download gaan automatisch naar \Music en alle avi's naar \Video. Neem aan dat dit in een nieuwsgroepjetser ook wel in te stellen is, maar geen idee welke.
Wat voor homeserver heb je?.
Je bedoelt dat als je een nzb-bestand wilt uitpakken hij hier geen programma voor opent maar dat Windows direct detecteert dat het een avi is of een exe en het in de daarbijbehorende map zet? Volgens mij kan dat niet, want nzb is geen native extension voor Windows, dus zelfs met een plugin in de shell heeft hij een tool tussenbeide nodig in meer of mindere mate.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zelfbouw, Atom D525 systeempje met Windows Home Server (dat overigens misschien wel het meest geweldige systeem van Microsoft ooit is (voor thuisgebruik dan))
Nee, dat bedoel ik dus niet helemaal, zoiets kan inderdaad ook wel met SABnzbd volgens mij, maar dat ik op mijn laptop of PC die gebruik maakt van de shares gewoon dubbelklik op een nzb-bestand en dat dan niet (zoals nu) bijvoorbeeld Newsleecher opent, maar dat Windows dat bestand gewoon in een voorgedefinieerde map zet. Normaal ben ik ook wel goed in het Google-en van zoiets, maar ik heb nu echt geen flauw idee waar ik op moet Google-en. Of is hier een plug-in voor Chrome oid voor? Dat die bestanden met een bepaalde bestandsextensie in een andere map opslaat dan C:\Users\<gebruikesnaam>\downloads.
Hij was dan ook goed verpaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Dean, ik heb de Guv'nor in goede staat ontvangen!![]()
heb hem alleen nog niet kunnen testen
Nee, nog steeds niet, hij hoeft alleen maar die nzb te verplaatsen, niet de inhoud daarvan. De inhoud, dat regelt SABnzbd wel. Ja, ik kan elke keer bij het downloaden van een nzb-file die opslaan in die netwerkshare, maar die stap wil ik dus overslaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je een nzb-bestand wilt uitpakken hij hier geen programma voor opent maar dat Windows direct detecteert dat het een avi is of een exe en het in de daarbijbehorende map zet? Volgens mij kan dat niet, want nzb is geen native extension voor Windows, dus zelfs met een plugin in de shell heeft hij een tool tussenbeide nodig in meer of mindere mate.
Vet, ik wil ook nog een Atom systeempje bouwen om als thuisserver te gebruiken.
\quote:
Omdat ik de 414 sowieso niet kan betalen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef guitarist het volgende:
GAS:
http://www.feedback.nl/recording-microfoons/akg/c-214
Verkoop nou maar eerst die iPad van je! D:quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ik de 414 sowieso niet kan betalen!
Dus je wilt wel wat ik als eerste zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, hij hoeft alleen maar die nzb te verplaatsen, niet de inhoud daarvan. De inhoud, dat regelt SABnzbd wel. Ja, ik kan elke keer bij het downloaden van een nzb-file die opslaan in die netwerkshare, maar die stap wil ik dus overslaan.
Atom-systeempjes zijn echt briljant, heb ook al een Atom incl. ION Chipset systeempje aan mijn TV hangen. Geweldig ding om films te kijken.
hier is binnen een uur meer als 10 cm sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister nog wel dan? Er is intussen niks meer bijgekomen sinds gisteravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |