Nog 1 dag en dan vakantie!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
Nog 2 dagen en dan VAKANTIE!![]()
Eerst maar 'ns slapen dan...
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog 1 dag en dan vakantie!.
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Volgende week weer aan het werk(mits m`n verkoudheid dan helemaal over is)
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijft
Dat lijkt me wel, de loop zit meestal tussen voor- en eindtrap.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef Muchachooo het volgende:
H&K nog niet geprobeerd, heb alleen een Marshall, Bogner, Engl, Mesa en een K&E getest, K&E kwam eruit als winnaar...
iemand die hier trouwens een Fender Hot Rod Deluxe bezit? Ik vraag me namelijk af of Pre-amp Out > Power Amp In gebruikt kan worden als effects loop...
Iets met John Lennon, Twist and Shoutquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Nummers van Life of Agony / Keith Caputo lukken dan anders prima.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je voor een verkoudheid thuis. Je immers toch niet goed zingen wanneer je verkouden bent.
Je had toch een vortex kop? Das geen buizen, niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef KaMo het volgende:
Iemand een Hughes & Kettner top kopen/ruilen?
Ik wil toch liever een combo
Met zo'n Chris Rea stem op t podium je liedjes ter gehore brengenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als het goed is welquote:
je hebt er zoveelquote:
Of je komt van je luie reet en je gaat naar de muziekwinkel om er een zooi uit te proberenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef genakt het volgende:
[..]
je hebt er zoveel
zie door de bomen het bos niet meer ik wel even wat revieuws kijken
nee feedback is te ver geen zin inquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Of je komt van je luie reet en je gaat naar de muziekwinkel om er een zooi uit te proberen
Ahhh, peter verspuy! Oui Oui!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef genakt het volgende:
[..]
nee feedback is te ver geen zin in
en die winkel bij ons hoef ik niet te kijken
M`n baas kwam zelf met het idee.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
haha, als je voor een verkoudheidje thuis blijft
Bij peter hebben ze wel aardig wat om uit te proberenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ahhh, peter verspuy! Oui Oui!
Je komt er toch pas achter wat je wilt hebben als je het hebt uitgeprobeerd. Al heb je 10000en reviews gelezen
Toen ik een probleem had met die zaak, had ik meerdere keren gebeld tot ze mij een goede passende oplossing aanboden. Heb je ook al naar de leidinggevende van de afdeling gevraagd?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Lea_fing het volgende:
Aangezien hier vast wel wat mensen online gear kopen.
Wie van jullie heeft ervaring met het oplossen van een probleem bij Musicstore Köln?
Ik had namelijk een miditech Guitarface 2 gekocht
Inklusive der neuen Vollversion von IK Multimedias "X-Gear" und dem Audio- und Midi- Recording Studio Magix Samplitude SE V9!
.
Dat dus, maar de Samplitude Se cd was kapot.
Ik mail daarover, en er word mij beloofd dat er een nieuwe word gestuurd.
Weken later heb ik die nog niet en vraag ze wat er mis is gegaan.
En nu krijg ik ineens het verhaal dat er zoiezo geen Cd-rom's geleverd worden bij de Guitarface volgens het distributie kantoor, en dat ik het email adres van het distributiekantoor kan krijgen voor de informatie daarover :S.
Ligt het aan mij of word ik nou ordinair genaaid.
Nu dacht ik dit te mailen:
"Dat het er niet meer bijgeleverd zou worden is niet mijn probleem natuurlijk, jullie verkopen het apparaat inclusief de cd's zoals geadverteerd op jullie website.
"Inklusive der neuen Vollversion von IK Multimedias "X-Gear" und dem Audio- und Midi- Recording Studio Magix Samplitude SE V9!"
En aangezien ik het via jullie gekocht hebt, en er iets kapot is moeten jullie dat oplossen.
Tentijde ik het kocht werd het zeker nog erbij geleverd dus ik het recht op een vervanging."
Of is dat te, ehm bitcherig?
Ik heb maar naar de beelden gekeken zonder het geluidquote:
Ok, ik zal het wat netter proberen op te schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is te bitcherig, maarja je bent een vrouw he, kan je ook niks aan doen.
Je kan prima zo'n soort klagende mail schrijven maar pas je taalgebruik en verwoording er op aan. Als ik dit zou lezen van een klant zou ik ook denken, rot op dat komt later wel een keer. Als jij het allemaal netjes doet enz kom je veel sneller aan de beurt.
Nee, dat heb ik nog niet omdat ik dacht dat het via de mail opgelost kon worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Toen ik een probleem had met die zaak, had ik meerdere keren gebeld tot ze mij een goede passende oplossing aanboden. Heb je ook al naar de leidinggevende van de afdeling gevraagd?
Sowieso, feedbackquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef genakt het volgende:
[..]
nee feedback is te ver geen zin in
en die winkel bij ons hoef ik niet te kijken
Ja, klopt. En een knop is beschadigd, dus ik ga ook niet veel vragen. 70 euro? Anyone?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Je had toch een vortex kop? Das geen buizen, niet?
Als je volstrekt geen behoefte hebt aan service of kundig (of überhaupt herkenbaar) personeel dan is er niks mis mee, nee.quote:
Een oud collega van me was er altijd wel erg goed over te spreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef Braddie het volgende:
Is Vriese Music Palace in Doetinchem een beetje een goede zaak?
Ga er volgende week met een maat van mij heen omdat ze een uitverkoop houden!
Hoe bevalt die koptelefoonversterker bij jou? Ik krijg soms wat vage oversturing als de input te hoog word, al is dat natuurlijk best logischquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alles in m'n kamer zit aangesloten nu.
Input mixer:
-Computer audio
-Toneport
-Dj Controller
Output gesplitst,
Op de ene output staan m'n monitoren
De andere gaat naar m'n koptelefoon versterker, en die weer naar m'n koptelefoon (duh)
Shitload aan kabels. Maar het werkt
Hij gaat net iets te zacht voor onze bandvolume/dove zangerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh gaat prima, je moet idd gewoon zorgen dat je mixer geen overstuurd geluid eruit pompt dan gaat het best
Dat inderdaad, als we een mail krijgen op het werk met zo'n toon, krijgt die bij ons de laagste prioriteit. Vriendelijkheid werkt nog altijd het bestequote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is te bitcherig, maarja je bent een vrouw he, kan je ook niks aan doen.
Je kan prima zo'n soort klagende mail schrijven maar pas je taalgebruik en verwoording er op aan. Als ik dit zou lezen van een klant zou ik ook denken, rot op dat komt later wel een keer. Als jij het allemaal netjes doet enz kom je veel sneller aan de beurt.
AS73 toch?quote:
Ja, die post begreep ik helemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Dat is een beetje geen Merc 600 SEC willen omdat je al een Fiat 500 hebt...
Maar dat is toch heel erg logisch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, en ik snap 'm nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Slobber.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?quote:
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Verkeerd gekwootquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Mongool ?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Check! Mooie gitaren, hè? Maar goed, die heb ik al!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).
Vriend van me heeft een Gretsch Tennessee Rose (de niet-Chet Atkins-versie). Die is ook een potje mooooi... en net iets ruiger dan die ES-en, vind ik. Mijn volgende gitaar wordt sowieso een hollow body, maar weet nog niet welke.
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg logisch?
Wie wil er nou een Merc?
Ik zit dan eerder te denken aan een Plymouth Barracuda, Ford Mustang fastback en een Volkswagen T1 Californiaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoor.
Ik durf niet te luisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
heb ik van me vader is band uit de jaren 70 dubbel lead gitaar rock achtigquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
Ja manquote:
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langis
Die wil ik nog wel eenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet nog wel iemand met een GT-6 waar hij af wil.
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef genakt het volgende:
[..]
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?
en hoeveel
heb ook al op gt8 geboden 200 euro met tas en kabels er dergelijk erbij dusquote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdam
Geen idee, zal even vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |