ja zat te twijfelen toendertijd of echt in midi enz investeren of versterker enz het is de versterker geworden dus heb ik het liefst iets wat bij allebij nu kanquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat je bedoeling was?
vind deze stuk beter als foo fighterrsquote:
Ja! Toevallig dat je het vraagt, in stuur je zo een PB!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo BradKaMo moet je nog wat van GFS hebben?
Ja, eigenlijk wel maar dat doe ik via mijn vaste leverancier.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo Bradother52 moet je nog wat van GFS hebben?
Dean?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar dat doe ik via mijn vaste leverancier.
neequote:Op donderdag 16 december 2010 08:12 schreef blckbb het volgende:
Jo Brad Muchachooo moet je nog wat van GFS hebben?
quote:
Je bent in de war met ducktape.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
DE oplossing voor zoveel problemen!
Thanks! Ik vind deze ook leuker!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef genakt het volgende:
[..]
vind deze stuk beter als foo fighterrs
meer omdat ik dat niet zo'n leuk nummer vond en deze echt goed gedaan is
moet je buizen inspelen ?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Als je geen verandering in geluid heb is er niet zo veel aan de hand, wellicht dat hij weer 'aanspringt' zodra je weer gaat spelen.
Maar hij kan gewoon stuk zijn, weet niet hoe je de versterker de laatste vervoerd hebt?
Zijn de buizen toendertijd ingebrand? Of heb je meteen vol gas gegeven?
die heb ik niet en nooit gehad ookquote:
Precies, je moet niet meteen vol gas rammen als ze nog koud zijn.quote:
Speel je wel op je versterker dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel nooit op mijn auto. Hoogstens een beetje drummen.
nee want die heb ik niet meerquote:Op donderdag 16 december 2010 14:57 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Speel je wel op je versterker dan?
toneport laatste tijd veelquote:
Thuis laat ik em altijd effe een minuutje opwarmen op standby. Tijdens repetities meestal wat langer. Sluit ik alles aan en drink ik eerst effe een pilsje. Wacht ook altijd een minuut of tien voordat ik alles weer ga vervoeren, meestal wel wat langer. Gaat gewoon op de achterbank.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Als je geen verandering in geluid heb is er niet zo veel aan de hand, wellicht dat hij weer 'aanspringt' zodra je weer gaat spelen.
Maar hij kan gewoon stuk zijn, weet niet hoe je de versterker de laatste vervoerd hebt?
Zijn de buizen toendertijd ingebrand? Of heb je meteen vol gas gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |