En?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef pwned het volgende:
Wow, wat een domme bracket: Overeem moet tegen zijn 2 zwaarste tegenstanders in de kwart en halve finales en heeft dan een soort autowin in de finale (hoewel je dit natuurlijk nooit zo zwart/wit kan zeggen)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwd![]()
Laten we het aub netjes houden Pizzaboy, wij MMA'ers gaan respectvol met elkaar om!
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Brawler het volgende:
[..]Ach ja, ik schenk ook niet al te veel aandacht aan zulke personen.
Beste Pizzamizza, één van jouw eerste postings ging erover dat je Brock als heel goed beschouwde, ondersteund door een gifje dat hij Randy TKO'd als ik me niet vergis. Ik beweer niet dat Brock slecht is, maar hij is zeker niet de beste. Iedereen met een gezonde dosis verstand van MMA die weet dat. Als je het niet eens met iemand bent dan getuigd het van weinig volwassenheid als je zegt 'dat het zijn amateuristische beeld op MMA bevestigt' oid. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je wilt zeggen dat Brock slecht is? Achja hij is heavyweight champion geweest door vals te spelen idd
En ik hou het netjes, PIZZAMIZZA is het, Feyenoorder, maar als iemand probeert de helpen op een domme wijze verbeter ik diegene, niets fout aan toch?
[..]
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.
Dan krijg je verschillende gevechten in hetzelfde tournooi, gewoon nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:01 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die bracket is geweldig, en is gewoon erg logisch als je er over nadenkt. Hopelijk zijn alle overeem gevechten ook titel gevechten waar de belt op het spel staat want het zijn allemaal legitieme gevechten om de belt. Dan zijn het meteen ook 5 rounders
Werdum is gewoon #2 in strikeforce en zou de eerste titleshot krijgen wat nu ook gebeurt.
Fedor vs Bigfoot is de volgende contender, die het tegen winnaar opneemt van overeem vs werdum
En aan de andere kant van de bracket worrdt een nieuwe contender opgebouwd, waarschijnlijk barnet.die dan 2 gevechten gewonnen heeft en dan een legitieme contender is.
Voeg alles in een toernooisausje en je hebt geweldig veel interesse in alle gevechten.
Als je fedor en overeem aan weerzijdes van de bracket zet is er een grote kans dat de finale niet Fedor vs Overeem wordt omdat iemand knullig wordt uitgeschakeld en dan wachten we weer 1 jaar op dat gevecht. Ongeveer hetzelfde wat in Pride gp 2004 gebeurde toen Crocop en Fedor elkaar zouden moet treffen in de finale maar Randleman roet in het eten gooide. Nu krijgen we lekker snel goede gevechten te zien, dus ik snap alle klachten niet zo.
Ik verander jouw naam ook gewoon snapje? En je zegt nu wel 'hij is niet de beste' maar in je vorige post zei je duidelijk íemand die brock als goed beschouwd. Hij is 10000% zeker weten een van de besten. Jij beweert dat hij niet heel goed is.. dus hij zal wel 'goed'of daaronder zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe hij niet Heel Goed kan zijn door meerdere kerern Heavyweight champion te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Beste Pizzamizza, één van jouw eerste postings ging erover dat je Brock als heel goed beschouwde, ondersteund door een gifje dat hij Randy TKO'd als ik me niet vergis. Ik beweer niet dat Brock slecht is, maar hij is zeker niet de beste. Iedereen met een gezonde dosis verstand van MMA die weet dat. Als je het niet eens met iemand bent dan getuigd het van weinig volwassenheid als je zegt 'dat het zijn amateuristische beeld op MMA bevestigt' oid. Hoe oud ben je eigenlijk?
Verder zijn er genoeg mensen die geen MMA beoefenen, maar wel veel er vanaf weten. Zelf ben ik langer MMA fan geweest dan ik het nu train, maar voor ik begon met trainen wist ik gewoon al veel.
Oh en last but not least... ik weet niet of je serieus was of niet betreffende 'Feyenoorder', maar Fyodor staat voor Fedor
Hier heb je hem al waar je 't zegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwd![]()
Laten we het aub netjes houden Pizzaboy, wij MMA'ers gaan respectvol met elkaar om!
Precies zoals Tommy zegt, Brock is goed maar niet de beste. Zijn enige win was tegen Mir. Met alle respect, tegen een veel lichtere Couture werd hij tegen de kooi gedrukt en naar beneden gehaald. Tegen Carwin was het gevecht bijna gestopt, gelukkig voor Brock was Carwin zijn gastank leeg na ronde 1. Zijn standup is gewoon zeer slecht. Tegen Cain werd het allemaal pijnlijk duidelijk. Hij kreeg zijn titleshot niet omdat hij een goede winstreak had, slechts omdat het publiek het wilde (hij had verloren van Mir en een decision van Heath Herring gewonnen). In de UFC zijn er 3 mensen die ik (weer) van hem zie winnen: Cain, JDS en Carwin mits fit. Buiten de UFC zijn dat sowieso Fedor, Overeem en Werdum ook wel. Tot zover de 'baddest man of the planet' zoals Dana hem noemde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik verander jouw naam ook gewoon snapje? En je zegt nu wel 'hij is niet de beste' maar in je vorige post zei je duidelijk íemand die brock als goed beschouwd. Hij is 10000% zeker weten een van de besten. Jij beweert dat hij niet heel goed is.. dus hij zal wel 'goed'of daaronder zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe hij niet Heel Goed kan zijn door meerdere kerern Heavyweight champion te zijn.
[..]
Hier heb je hem al waar je 't zegt.
En jouw mening, maar iemand die MMA doet zit zelf in die posities waar het slecht uitkomt itt iemand die MMA alleen volgt, want die ziet wat de mensen doen, en iedereen heeft weer eigen techniek. Beetje raar geformuleerd maar snap je me?
Nee, beetje het idee dat mensen denken dat ze maar bepaalde dingen nodig hebben van een techniek. Dus alleen de klap voor het neerhalen van je tegenstande, de transitie en de verwurging... Ik denk dat een goede MMA vechter ook in staat moet zijn om iemand op een vlak te kunnen verslaan, dus alleen stand up, alleen grappling. Niet het leren van halve technieken. Kijk naar Serra, die kan het veroorloven om een stand up fight te doen, goed hij wint niet, maar kan het wel. Die moet er voor kiezen om niet voor takedowns te gaan. De huidige MMA trainingen is van klap, klap, schop, takedown en dan techniek om te eindigen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies zoals Tommy zegt, Brock is goed maar niet de beste. Zijn enige win was tegen Mir. Met alle respect, tegen een veel lichtere Couture werd hij tegen de kooi gedrukt en naar beneden gehaald. Tegen Carwin was het gevecht bijna gestopt, gelukkig voor Brock was Carwin zijn gastank leeg na ronde 1. Zijn standup is gewoon zeer slecht. Tegen Cain werd het allemaal pijnlijk duidelijk. Hij kreeg zijn titleshot niet omdat hij een goede winstreak had, slechts omdat het publiek het wilde (hij had verloren van Mir en een decision van Heath Herring gewonnen). In de UFC zijn er 3 mensen die ik (weer) van hem zie winnen: Cain, JDS en Carwin mits fit. Buiten de UFC zijn dat sowieso Fedor, Overeem en Werdum ook wel. Tot zover de 'baddest man of the planet' zoals Dana hem noemde.
Hij is inderdaad UFC HW champ geweest, beetje credit daarvoor mag wel. Maar Matt Serra en Forrest Griffin zijn ook UFC champ geweest. Het is geen zaligmakend iets...
Je laatste alinea is inderdaad vaag geformuleerd, maar ik snap hem wel hoor.
@ Tommy, wat betreft MMA en terugvallen op je basis heb je denk ik een goed punt. Beetje de keerzijde van het succes van MMA?
Van de Strikeforce pagina op Facebook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En?
@ Hooidraad, waar komt dat plaatje vandaan?
Zie hem zich eens verheven voelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je wilt zeggen dat Brock slecht is? Achja hij is heavyweight champion geweest door vals te spelen idd
En ik hou het netjes, PIZZAMIZZA is het, Feyenoorder, maar als iemand probeert de helpen op een domme wijze verbeter ik diegene, niets fout aan toch?
[..]
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.
Verbaast mij ook! Er is inderdaad veel meer dan de UFC LW en MW divisie...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef roepdeman het volgende:
Ok Crazyaces dus wacht even....let me get this straight:
Je bent dus gestopt met het kijken naar MMA in zijn totaliteit, omdat Anderson Silva in Abu Dhabi Maia totaal deklasseerde...Ik ga je hier geen ongelijk in geven, want dat gevecht was "apart". Maar dat je bent gestopt na de rematch van Edgar - Penn, dat verbaast me toch wel op twee punten.
BJ is zonder twijfel één van de beste LW's ever, had zo goed als zijn hele divisie gedomineerd op een zeer brute manier. Hij verliest op een decision zijn titel en krijgt op basis van zijn dominante geschiedenis een instant titleshot. Nu kan je dit niet altijd maken, maar in dit geval toch wel? Alsof er op dat moment een andere logische titelkandidaat was dan BJ??
Maar het ergste vind ik nog dat je door je aversie tegen "UFC beslissingen" andere mooie gevechten en shows hebt gemist. WEC 53! Om maar even snel een voorbeeld te geven.
Inderdaad een beetje krom. Maar het was een combinatie van dingen. Vond gewoon dat UFC alles domineerde, en dat de sport zelf minder belangrijk werd ofzo. Daar bedoel ik mee dat ik liever zag (nogsteeds trouwens) dat alles er meer uit ziet als een competitie waarin er maar één hoogste "divisie" is, if that makes any sense, zodat er gewoon echt leuke gevechten zijn en niet alleen degene die toevallig door een paar mensen bedacht is.quote:
De UFC is de topdivisie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje krom. Maar het was een combinatie van dingen. Vond gewoon dat UFC alles domineerde, en dat de sport zelf minder belangrijk werd ofzo. Daar bedoel ik mee dat ik liever zag (nogsteeds trouwens) dat alles er meer uit ziet als een competitie waarin er maar één hoogste "divisie" is, if that makes any sense, zodat er gewoon echt leuke gevechten zijn en niet alleen degene die toevallig door een paar mensen bedacht is.
Heb niet heel veel verstand van de sport hoor, maar ik vind het prachtig om te kijken. Al die show enzo hoeft van mij niet. Zal liever zien dat er een mooie competitie, "eredivisie", is waar alle fighters op niveau aan mee kunnen doen. (Ik zal wel heel veel negatieve reacties krijgen, dat dit onmogelijk is, of dat dit er al is etc, dat zal ook wel, ik slik het wel)
Maar dat ik gestopt ben met kijken was een combinatie van dingen als dat de UFC een beetje te erg op de voorgrond stond, Anderson Silva zich als een mafkees gedroeg, instant rematches die ikoneerlijk vind en het feit dat ik gewoon met andere dingen bezig was.
Brand los!
Het is niet dat ik niet kijk om het.. niet kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC is de topdivisie?
Ik snap je redenatie niet eens om niet te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |