Uiteraard. We moeten immers niet doen alsof we door andere kabinetten niet zouden worden genaaid. Verschil zit em vooral in de wijze waarop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Des te meer een reden om te beseffen dat het allemaal ellende is.
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan??
?quote:
Tja dat overkomt jequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Probleem is dat ik naast journalist ook nog gewoon burger ben.
Dan al stoppen met school? Zonde man.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
Het was meer een constatering.... ah well basta.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij denkt mag je denken Tem..
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Zeur niet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef mezelf trouwens de schul van het niet winnen van de emile roemer aanmoediging. Toch vind ik het jammer dat een PVVer me dit ook al door de neus boort
Tsja, life sucks.quote:
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel tofferquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan al stoppen met school? Zonde man.
Wat jij wil..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil niet te gestudeerd zijn. Autodidact zijn lijkt mij veel toffer
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder meequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Havo is redelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een zekere basisopleiding kan ook geen kwaad. Dat vormt je ook.
Wat? En met havo ben je trouwens op je 17e klaar....quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik wil tot m'n 20e naar school en school verlaten mij een fatsoenlijke startkwalificatie.
nou enquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het kan ook beide. En daar schiet je bovendien ook meer mee op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij gingen die verkiezingen niet om wie de beste ideologie had maar om wie de beste was.
Het lijkt mij veel leuker om zelf iets op poten te zetten. Al zal ik wel eerst werkervaring moeten opdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zal je baas ook vinden. en je bereikt er minder mee
Sorry, maar havo stelt echt geen reet voor. Het is geen beroepsopleiding dus eigenlijk kun je er niks mee.quote:
Ja dat vloeide daaruit voort jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh. om wie de meeste stemmen kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |