Nuff said.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Boekenwurm het volgende:
Verdiep je eens in wat overvallers hun slachtoffers aandoen, hoe laag de pakkans is, hoe vaak ze recidiveren.
Je moet wel gek zijn om niet blij te zijn met de dood van dergelijk tuig.
En jouw rechtvaardigheidsgevoel haal je uit een groenlinks-pamflet.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je frustraties en zogenaamde rechtvaardigheidsgevoel =/= de realiteit.
Eng hè, nuance?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En jouw rechtvaardigheidsgevoel haal je uit een groenlinks-pamflet.
Neuh die zullen wel terecht worden vrijgesproken .quote:Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef SebasM het volgende:
[..]
Als die medewerkers het pistool hebben afgepakt en daarmee zijn gaan schieten hebben ze sowieso een probleem. Een veroordeling zal maatschappelijk wel niet zo lekker vallen, dat zal dan hun geluk zijn.
Genoeg om te weten dat je geen haar beter bent dan zo'n overvaller, ondanks je verwoede pogingen je superieur te voelen.quote:
Was het nieuws dan? Zie de 23e post in dit topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je geen haar beter bent dan zo'n overvaller
Ik?quote:, ondanks je verwoede pogingen je superieur te voelen.
Correct. Maar flikker al die idealen maar overboord omdat je gekrenkte ego in de weg staat. Zullen we het vast beter mee gaan doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Naieve idealisten zijn genuanceerd?
Je zou een gebeurtenis ook kunnen betreuren op basis van menselijkheid, waardigheid . De houding die jij hanteert past niet in een Westerse samenleving die de rechtstaat hanteert .quote:Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Naieve idealisten zijn genuanceerd?
Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Was het nieuws dan? Zie de 23e post in dit topic.
Nee, je tandenborstel. Waarom zou je anders iemand de dood toewensen? Juist.quote:Ik?
Wat verassend, links & hypocriet...
Nuance zou betekenen dat bij dat wereldvreemde idealisme ook een redelijke dosis realiteit zit, daar heb ik je nog niet op betrapt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Correct. Maar flikker al die idealen maar overboord omdat je gekrenkte ego in de weg staat. Zullen we het vast beter mee gaan doen.
Helemaal nooit?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nooit blij als er iemand dood gaat, dus nu ook niet.
Als ik het goed interpreteer ben je alleen maar niet blij dat die winkelmedewerkers die overvaller hebben moeten doden, niet dat die overvaller an sich dood is... Dus ben je toch wel een beetje blij, iig niet ongelukkig met het resultaat.quote:Vind het wel heel erg dat het winkelpersoneel er weer een trauma bij heeft door deze klootzakken die de winkel hebben overvallen , en ja, ik heb een hekel aan overvallers, mag dat? Of is dat politiek niet correct? Pech dan.
Eensquote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
Niet zomaar iemand, een crimineel.quote:[..]
Nee, je tandenborstel. Waarom zou je anders iemand de dood toewensen? Juist.
D'oh. Dat komt ook doordat je je frustraties en zogenaamde rechtvaardigheidsgevoel verwart met de realiteit. Dan wordt het vrij lastig om daar erkenning voor te vinden, ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Nuance zou betekenen dat bij dat wereldvreemde idealisme ook een redelijke dosis realiteit zit, daar heb ik je nog niet op betrapt.
Dat bedoel ik. Als het niet zo zielig was had ik er om gelachen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef Boekenwurm het volgende:
Niet zomaar iemand, een crimineel.
Ja, dat zou best kunnen, ik denk het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helemaal nooit?
Gewetensvraag
[..]
Als ik het goed interpreteer ben je alleen maar niet blij dat die winkelmedewerkers die overvaller hebben moeten doden, niet dat die overvaller an sich dood is... Dus ben je toch wel een beetje blij, iig niet ongelukkig met het resultaat.
Wat doet jou concluderen trouwens dat er mensen zijn die geen hekel hebben aan overvallers en dit doen uit een politiek correcte houding? Kun je dat staven ergens uit? Of trek je nu dingen uit verband?
Zou niet iedereen gewoon een hekel kunnen hebben aan overvallers, denk je?
Toedels.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen, ik denk het eigenlijk wel.
Maar ik vind het mooi voor vandaag, ben moe en ga slapen als je het niet erg vindt.
Dus truste
Het stemrecht an sich niet. En wrs in werkelijkheid, schat ik ook in van niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Het stemrecht van mannetjes als Boekenwurm vormen een grotere bedreiging voor de rechtstaat dan de jongens en meisjes die overvallen plegen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |