Daar was Opstelten tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Red_85 het volgende:
Let op, de uitkomst wordt dat de overvaller vrijuit gaat en het winkelpersoneel de bak in gaat wegens mishandeling. Zo werkt dat hier dacht ik.....
Nee, is aangepast sinds gister.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Red_85 het volgende:
Let op, de uitkomst wordt dat de overvaller vrijuit gaat en het winkelpersoneel de bak in gaat wegens mishandeling. Zo werkt dat hier dacht ik.....
dat zou wel betekenen dat als ik gelijkwaardig zou moeten knokken, ik een pistool of mes moet dragen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Het zal allemaal wel not done zijn qua eigenrichting en zulks, maar het stemt me toch erg optimistisch dat men blijkbaar niet meer met zich laat sollen.
Wat mij betreft luidt dit een nieuwe tijd in, gewoon terugknokken, klaar.
*hoest*quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
In een supermarkt kan je al snel een blik perziken op zware siroop in een plastic tasje stoppen en die met een slinger beweging op het hoofd van de snoodaards laten neerkomen.
"Ik weet ook niet waarom hij naar perzik op zware siroop ruikt meneer de diender"quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
*hoest*
Nee hoor, in een supermarkt liggen tegels en zo een overvaller is gewoon een paar keer uitgegleden en op zijn achterhoofd gevallen.
![]()
Crocodile Dundeequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
In een supermarkt kan je al snel een blik perziken op zware siroop in een plastic tasje stoppen en die met een slinger beweging op het hoofd van de snoodaards laten neerkomen.
"that's not a knife... thís is a knife!".quote:
Zou het kunnen zijn dat hij uitgegleden is daar wat die pot met perzikken is gevallen? Toen moet die fles in zijn gezicht zijn gevallen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ik weet ook niet waarom hij naar perzik op zware siroop ruikt meneer de diender"
And that's not English...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"that's not a knive. thís is a knive!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |