quote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is ze farc mensen aan het ronsellen
quote:Balkenende sluwe politicus
Jan Peter Balkenende was volgens de Amerikanen een sluwe politicus die zijn visies niet aan zijn coalitiepartners opdringt, maar handig manoeuvreert om zijn doel te bereiken.
„Balkenende werd in eerste instantie weggezet als een 'lichtgewicht Harry Potter'. Maar hij zorgt vaardig en consistent voor kabinetssteun voor Amerikaans beleid, terwijl hij een fragiele parlementaire meerderheid in de lucht houdt”, aldus de diplomaten.
proefpakket, nee, werd uitgelegd waardoor en wat de gevolgen zijn dat je het niet kan krijgen van een HIVer van op zijn wc te plassen of uit een kopje te drinken, die soort dingen, en wat ik zei vond dat onderwerp erg leerzaam.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg je ook een proefpakket HIV mee naar huis bij zo'n cursus?
Misschien kun je haar buddy worden Heksquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja, ach het meisje houd me toch vaak bezig in gedachte
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Geslaagd voor de test.
Een tevreden en vooral leuke klant erbij.
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de warquote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je haar buddy worden Heks
Met HIV kun je zonder problemen op de wcquote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
proefpakket, nee, werd uitgelegd waardoor en wat de gevolgen zijn dat je het niet kan krijgen van een HIVer van op zijn wc te plassen of uit een kopje te drinken, die soort dingen, en wat ik zei vond dat onderwerp erg leerzaam.
Ze lijkt mij geestelijk minder in de war dan de media doet voorkomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de war
Dan pak ik je koffer wel in voor de terugreis.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de war
ohhhh met poedersuiker, hoe toepasselijk zo dezer dagenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan pak ik je koffer wel in voor de terugreis.
Goede vriend met HIV al jaren, tja ik moest lachen, ik benader hem met handschoenen aanquote:
Je bent ook hét uitgesproken type om met fluwelen handschoenen aan rond te gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vriend met HIV al jaren, tja ik moest lachen, ik benader hem met handschoenen aan
Weet je waar ik nu aan moet denken?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja, ach het meisje houd me toch vaak bezig in gedachte
nee Soury het was een voorbeeldje die ze gebruikte, ik ben niet bang voor iemand met HIV, maar vond het gewoon leerzaam omdat ik er toch weinig over wist.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vriend met HIV al jaren, tja ik moest lachen, ik benader hem met handschoenen aan
neem een goed boek mee naar bed, misschien val je dan rustiger in slaap en slaap je door.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, gisteravond lag ik om 23:30 en was ik om 02:30 klaarwakker.
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en? toch had ze een cursus daarnet.....
ik snap niet wat je bedoeld maar het lijkt net of je nu suggereert dat ze liegt ofzo en dat slaat echt nergens op
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe zat in mij mailbox... geinig...
nah... maakt het uit, verwarring enzo, ze zou inderdaad deze avond nog krijgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig !!!! Oh wat mis ik mijn bully soms
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.
Drs. Heksquote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3 avonden en afgelopen zaterdag de hele dag en deze avond en slotje erop.
misschien volgend jaar nog een leuke cursus tussendoor maar heb nu zoveel informatie gehad dat ik me nu heel erg interlectueel voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |