En waar heb jij het dan overquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zieltjes winnen voor de Moeder Kerk!
Krijg je ook een proefpakket HIV mee naar huis bij zo'n cursus?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
was echt naar cursus hoor, vraag maar aan Laysa, vanavond was vervolgcursus over HIV erg leerzaam vond ik zelf,Drugs en verslaving, Alcoholisme en als laatste Thema dak en thuislozen.
daar werd beknopt vertelt hoe je iemand moest benaderen, mee omgaan, dat er ook heel veel thuislozen, dus mensen die wel een dak boven hun hoofd hebben maar zich toch niet thuis kunnen voelen etc.etc. en over de inloophuizen in de stad, opvang als het koud is dat ze verplicht naar binnen moeten en nog veel meer.
Deze avond vond ik een stuk leerzamer dan al die 3 andere avonden waarbij ik een certificaat kreeg en als afgelopen zaterdag de hele dag, waarbij ook een acteur aanwezig was waarmee je een rollenspel mee kon doen.
Heb ik niet aan meegedaan hou niet zo van acteren![]()
En nu kan ik nog meer cursusen volgen als ik wil maar ben er even klaar mee, geef mij maar een leuke *deelnemer/client*
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is ze farc mensen aan het ronsellen
quote:Balkenende sluwe politicus
Jan Peter Balkenende was volgens de Amerikanen een sluwe politicus die zijn visies niet aan zijn coalitiepartners opdringt, maar handig manoeuvreert om zijn doel te bereiken.
„Balkenende werd in eerste instantie weggezet als een 'lichtgewicht Harry Potter'. Maar hij zorgt vaardig en consistent voor kabinetssteun voor Amerikaans beleid, terwijl hij een fragiele parlementaire meerderheid in de lucht houdt”, aldus de diplomaten.
proefpakket, nee, werd uitgelegd waardoor en wat de gevolgen zijn dat je het niet kan krijgen van een HIVer van op zijn wc te plassen of uit een kopje te drinken, die soort dingen, en wat ik zei vond dat onderwerp erg leerzaam.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg je ook een proefpakket HIV mee naar huis bij zo'n cursus?
Misschien kun je haar buddy worden Heksquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja, ach het meisje houd me toch vaak bezig in gedachte
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
Geslaagd voor de test.
Een tevreden en vooral leuke klant erbij.
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de warquote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je haar buddy worden Heks
Met HIV kun je zonder problemen op de wcquote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
proefpakket, nee, werd uitgelegd waardoor en wat de gevolgen zijn dat je het niet kan krijgen van een HIVer van op zijn wc te plassen of uit een kopje te drinken, die soort dingen, en wat ik zei vond dat onderwerp erg leerzaam.
Ze lijkt mij geestelijk minder in de war dan de media doet voorkomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de war
Dan pak ik je koffer wel in voor de terugreis.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik best willen, pak zo mijn koffers en ga richting Colombia om haar *bij* te staan want geestelijk lijkt ze me toch een tikkeltje in de war
ohhhh met poedersuiker, hoe toepasselijk zo dezer dagenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan pak ik je koffer wel in voor de terugreis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |