Je bent ook hét uitgesproken type om met fluwelen handschoenen aan rond te gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vriend met HIV al jaren, tja ik moest lachen, ik benader hem met handschoenen aan
Weet je waar ik nu aan moet denken?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tanja, ach het meisje houd me toch vaak bezig in gedachte
nee Soury het was een voorbeeldje die ze gebruikte, ik ben niet bang voor iemand met HIV, maar vond het gewoon leerzaam omdat ik er toch weinig over wist.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Goede vriend met HIV al jaren, tja ik moest lachen, ik benader hem met handschoenen aan
neem een goed boek mee naar bed, misschien val je dan rustiger in slaap en slaap je door.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, gisteravond lag ik om 23:30 en was ik om 02:30 klaarwakker.
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en? toch had ze een cursus daarnet.....
ik snap niet wat je bedoeld maar het lijkt net of je nu suggereert dat ze liegt ofzo en dat slaat echt nergens op
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe zat in mij mailbox... geinig...
nah... maakt het uit, verwarring enzo, ze zou inderdaad deze avond nog krijgenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweldig !!!! Oh wat mis ik mijn bully soms
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik suggereer helemaal niet dat Heksie liegt!! Maar voor zover ik weet heeft ze zelf gezegd dat ze vanavond geen cursus had en dacht in januari buddy te worden van iemand?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
-edit- Heksie had dus wel een vervolgavond......................of zo iets.
Drs. Heksquote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3 avonden en afgelopen zaterdag de hele dag en deze avond en slotje erop.
misschien volgend jaar nog een leuke cursus tussendoor maar heb nu zoveel informatie gehad dat ik me nu heel erg interlectueel voel
kan zo bij de GG&GD soliciterenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
informatie avond over HIV dat was dus vanavond
doe maar effequote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
hey draai is ff een leuk ploatje voor mij![]()
of zullen we ff schuifelen op Johnny Bristol
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah Heks kom op met je ploatje
jah... eerst effe Johnny afwerken heurquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNN daar heb je haar weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... eerst effe Johnny afwerken heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |